Кулик, О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови [Текст] / О. Кулик> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 15-21, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.1522 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): підхід до навчання -- мовленнєвий розвиток -- словотвірна система Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Khalymon, I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning = Підходи майбутніх учителів до навчання / I. Khalymon, S. Shevchenko> // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P20-30, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635 Кл.слова (ненормовані): глибокий підхід до навчання -- майбутній учитель -- підхід до навчання -- поверховий підхід до навчання -- студент Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Shevchenko, S. Шевченко С. Халімон І. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Чижикова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 161-175, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.161175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): компетентність. -- іншомовна освіта -- майбутній правознавець -- модернізація вищої юридичної освіти -- підхід до навчання -- творчі здібності Анотація: Стаття розкриває сутність сучасних підходів до навчання майбутніх правознавців в умовах університетської освіти. Окреслені проблеми вищої юридичної освіти, висвітлені напрями її модернізації; проаналізовані компетентності, структурні компоненти професійної діяльності юриста і процесуальні аспекти підготовки майбутнього правника в рамках зазначених підходів. Підкреслюється необхідність розвитку творчих здібностей студентівправознавців у процесі навчання у закладах вищої освіти. Наведені переваги застосування і приклади імплементації сучасних підходів у процесі вивчення іноземних мов студентами-правознавцями. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 106-117, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): іноземний студент-медик -- підхід до навчання -- професійно-комунікативна компетентність -- українська мова як іноземна Анотація: У статті описано методологічні підходи до навчання української мови як іноземної студентів медичних закладів вищої освіти, зокрема розкрито зміст і особливості системного, комунікативно-діяльнісного, особистісно зорієнтованого, професійно зорієнтованого, соціокультурного, словоцентричного, контекстного, компетентнісного підходів. Зазначено, що виокремлення представлених підходів до навчання української мови як іноземної здійснено відповідно до мети та завдань навчальної дисципліни, а також із врахуванням кінцевого результату професійної підготовки іноземних випускників українських медичних закладів вищої освіти – сформованої професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |