Шифр: З568135/2018/1
   Газета

Завуч [Текст] : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1998 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Сташко, Жанна. Комп’ютерно-орієнтоване середовище навчання. Предмети природничо-математичного циклу / Ж. Сташко. - С.4-12
Кл.слова: дослідження PISA, ком’ютерне навчання, природничо-математичний цикл
Сташко, Жанна. Ієрархія освітніх цілей Бенджаміна Блума / Ж. Сташко. - С.13-17
Кл.слова: таксоманія Блума, піраміда Блума
Грабовська, Зоряна. Ситуативне навчання на уроках. Формування акмеологічно орієнтованої особистості: іноземна мова / З. Грабовська. - С.18-22
Кл.слова: акмеологічно орієнтована особистість, ситуативне навчання
Хомуха, Оксана. Вчу інших - вчуся сам ! Керівництво самоосвітою учнів, засідання педагогічної ради у формі тренінгу / О. Хомуха. - С.23-34
Кл.слова: самоосвіта, самоосвітня компетентність, конспект уроку
Поліщук, Марина. Щоденник учня - обличчя вчителя / М. Поліщук, О. Бєляєва. - С.35-39
Кл.слова: щоденник, учень, вчитель
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Сташко, Жанна.
    Ієрархія освітніх цілей Бенджаміна Блума [Текст] / Ж. Сташко // Завуч. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1. - С. 13-17

Кл.слова (ненормовані):
таксоманія Блума -- піраміда Блума

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: У171724920/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 11
Зміст:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо. Умови розвитку критичного мислення / Ольга Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6
Кл.слова: молодші школярі, критичне мислення, рефлексивне середовище
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11
Кл.слова: рефлексія, наставництво, критика
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо. Добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15
Кл.слова: критичне мислення, ігрове навчання
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти. Формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19
Кл.слова: морально-етичне виховання
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя. Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24
Кл.слова: здоров’язбережувальна компетентність
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! / М. Лакоцька. - С.25-31
Кл.слова: кейс-технологія, кейс-методи, інтегроване навчання
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко. Формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, скрайбінг
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-39
Кл.слова: піраміда Блума, метод "Ромашка Блума"
Матоніна, Раїса. Нехай час працює на нас. Урок математики в 4-му класі / Р. Матоніна. - С.40-43
Кл.слова: одиниці вимірювання часу, століття, математика
Гачок, Галина. Навчаємо аналізувати інформацію. Застосування методів розвитку критичного мислення на уроках природознавства / Г. Гачок. - С.44-47
Кл.слова: сучасні освітні технології, природознавство
Венгрин, Наталія. Новий діалог з давньою казкою. Добірка завдань з розвитку критичного мислення на уроках літературного читання / Н. Венгрин. - С.48-51
Кл.слова: освітні технології, мова, література
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі. Пропедевтична робота над задачами в початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54
Кл.слова: перспективність освіти, математика
Вдовиченко, Тетяна. Хай одного разу вранці вас захоплять тупутанці! Створення сприятливого психологічного мікроклімату на весь день / Т. Вдовиченко, Н. Опалко. - С.55-56
Кл.слова: ігрове навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Матоніна, Раїса.
    Як і навіщо ставити запитання. Тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 11. - С. 36-39

Кл.слова (ненормовані):
піраміда Блума -- метод "Ромашка Блума"

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)