Матвієнко, Оксана.
    "Інформаційний бізнес" для бібліотекарів: "ринкові знання" для некомерційної спеціальності / О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 12. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний бізнес -- інформаційні продукти -- бібліотечна освіта -- інформаційні потреби -- ринковий попит -- вітчизняний науковий дискурс
Анотація: У статті розглянуто зміст ринкової складової освіти студентів бібліотечної спеціальності — дисципліни "Інформаційний бізнес". Виявлено підходи до розуміння інформаційного бізнесу у вітчизняному науковому дискурсі. Запропоновано "інформаційно-діяльнісний" підхід до вивчення дисципліни "Інформаційний бізнес". Зроблено висновки, що зміст навчального курсу "Інформаційний бізнес" має бути акцентований на можливості застосування професійних знань бібліотечного фахівця (створення інформаційних продуктів, надання інформаційних послуг та задоволення інформаційних потреб споживачів) при здійсненні інформаційної підприємницької діяльності.
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.02.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)



Шифр: М772184/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7/8
Зміст:
День працівників торгівлі у КНТЕУ: нові ідеї на стику думок. - С.6-8
Кл.слова: торгівельні спілки, українська торгівля, торгівельна промисловість
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъятное (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: маркетингова служба, українські компанії, український маркетинг
Носова, Ольга. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематическая работа / О. Носова. - С.20-21
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, цінність маркетингу
Фоменко, Игорь. Задача маркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Кл.слова: відділ маркетингу, український маркетинг, маркетингова служба
Венгер, Елена. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: українська компанія, кваліфікований персонал, система маркетингу
Сотник, Вячеслав. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг-службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы! / В. Сотник. - С.26-27
Кл.слова: відділ маркетингу, маркетингова служба, українські компанії
Коршевнюк, Лев. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, робота маркетолога
Лищук, Юрий. Маркетологи XXI века / Ю. Лищук. - С.30-32
Кл.слова: реклама бренду, медіа-канали, трейд-маркетинг
Ламуру, Инга. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Кл.слова: маркетингова діяльність, робота маркетолога, відділ маркетингу
Стельмахова, Александра. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Кл.слова: неплатоспроможність, ринок України, дешеві бренди
Ромат, Євген. Галузевий та інші підходи до розуміння зв’язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Кл.слова: паблік рилейшнз, український ринок, професійна освіта
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Кл.слова: розвиток маркетингу, поведінка споживача, ринковий попит
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
Кл.слова: маркетингові дослідження, соціальні мережі, канали просування бренду
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Кл.слова: соціальні мережі, залучення клієнтів, створення тренду
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Зозульов, О. В.
    Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 52-56

Кл.слова (ненормовані):
розвиток маркетингу -- поведінка споживача -- ринковий попит

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)