В 11 Вільгоцька, Н. Як діти казовим гномам картини описували / Наталія Вільгоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 32–36. - Зміст: Освітнє значення роботи з картинкою за методикою ТРВЗ ; Казкові гноми: хто що вміє ; Організація освітньої роботи залежно від віку дітей.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна Методи навчання--теорія розв’язання винахідницьких завдань--дошкільні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток мовлення -- методи навчання -- теорія розв’язання винахідницьких завдань -- робота з картиною -- опис -- освітня робота -- вікові особливості Анотація: У статті йдеться про використання теорії ров’язування винахідницьких завдань в процесі розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |