Сом-Сердюкова, Олена. Основні засади художнього навчання у системі середньої освіти Норвегії / О. Сом-Сердюкова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 6. - С. 41-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Кл.слова (ненормовані): мистецтво та ремесло -- естетичне виховання -- виховання смаку -- креативність -- свобода мислення Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена [Електронний ресурс] / М. Мартьянова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 38-46, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.3846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): викладацька діяльність -- працьовитість -- свобода мислення -- шкільна освіта Анотація: У статті розглянуті особливості викладацької діяльності французького викладача філософії Алена (Еміля-Огюста Шартьє). Наголошено на важливості впливу як сімейного виховання у становленні особистості, так і шкільного, який допомагає дитині самостійно розкрити свої природні здібності. Виділено основний літературний жанр (судження), який використовував вчений для написання своїх положень. Визначено основні принципи навчання, якими керувався французький педагог: принцип працьовитості, принцип свободи мислення, принцип поваги та детального аналізу робіт відомих вчених та письменників та принцип зв’язку навчання з життям. Зазначено необхідні характеристики вчителя, які, при взаємодії, допомагають учням досягти успіхів у навчанні. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |