Сидоренко, В.
    Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми / Вікторія Сидоренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 6-13. - Бібліогр.: 12 назв.

Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Пунктуація--Методика

Кл.слова (ненормовані):
неперервна мовна освіта -- синтаксис комунікативний -- синтаксична компетентність -- пунктуаційна компетентність -- інноваційна методика навчання синтаксису й пунктуації -- етапи навчання синтаксису -- компетентнісний підхід -- особистісно-зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- акме-синергетичний підхід -- діяльнісний результат неперервної мовної освіти -- пунктуація
Анотація: Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми й прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів.Уточнено зміст понять "синтаксична компетентність", "пунктуаційна компетентність".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Хом’як, Іван.
    Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / І. Хом’як // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 10. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід
Дод.точки доступу:
Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)