> Шифр: Н057263/2012/3/4 Журнал 2012р. Вип. 3/4 Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) Учбова література: ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП |
> Шифр: В890024/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Сейдуманов, Жанат. Современное состояние национального книгоиздания в Казахстане / Ж. Сейдуманов. - С.3-6 Кл.слова: ВИДАВНИЧА СПРАВА В КАЗАХСТАНІ, КНИЖКОВА ПРОДУКЦІЯ, ЕКСПОРТ ВИДАНЬ Водолазька, Світлана. "Друк на вимогу": інноваційний мотиватор трансформації видавничої галузі / С. Водолазька. - С.6-10 Кл.слова: КНИГИ НА ВИМОГУ, ДРУК НА ВИМОГУ, ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2014 році (за матеріалами надходжень обов'язкових примірників у Книжкову палату України). - С.10 Кл.слова: НАЗВИ ЖУРНАЛІВ, ПІДЗАГОЛОВОК ВИДАННЯ, ЗАСНОВНИК Геращенко, Михайло. Наукова бібліотека КНУКіМ як бібліографічний пропагандист знаменних дат вищого навчального закладу : [рецензія] / М. Геращенко, Т. Чухліб. - С.11 Кл.слова: НАРОДНИЙ ХОРОВИЙ СПІВ, УКРАЇНСЬКА ПІСНЯ, КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВА До ювілею митця побачить світ видання "Довженко без гриму". - С.11 Кл.слова: ДОВЖЕНКО ОЛЕКСАНДР, ТВОРЧІСТЬ, ЖИТТЯ Романуха, Зоя. Становлення та розвиток довідково-бібліографічної діяльності бібліотек вищих навчальних закладів м. Рівного / З. Романуха. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОВІДКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІБЛІОТЕКА ВНЗ, ДОВІДКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Філіпова, Людмила. Інформаційне моделювання контенту університетського веб-сайту: загальні принципи та методика / Л. Філіпова, А. Шелестова. - С.17-20. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МОДЕЛЮВАННЯ, УНІВЕРСИТЕТСЬКЕ МОДЕЛЮВАННЯ, УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ ВЕБ-САЙТ Соколов, Віктор. Бібліотеки церковних братств в Україні у XVI-XVIII ст. / В. Соколов. - С.20-24 Кл.слова: УКРАЇНА У XVI-XVIII СТ., БІБЛІОТЕКА, ЦЕРКОВНІ БРАТСТВА Названо лауреатів Міжнародної літературної премії імені Миколи Гоголя "Тріумф". - С.24 Кл.слова: МІЖНАРОДНА ЛІТЕРАТУРНА ПРЕМІЯ "ТРІУМФ", ЛАУРЕАТИ ПРЕМІЇ Білоус, Леся. Рецепція творчої постаті Тараса Шевченка в періодиці української діаспори США / Л. Білоус. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ШЕВЧЕНКО ТАРАС, ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ, ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР Сахневич, Юлія. Журнал для дітей "Фрейд" видавництва "Культур-Ліга" (за матеріалами Державного архіву друку Книжкової палати України) / Ю. Сахневич. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЖУРНАЛ "ФРЕЙД", ПЕРІОДИЧНЕ ВИДАННЯ, ЇДИШ Лавріненко, Лідія. Костянтин Ушинський про принцип народності у вихованні: історичний аспект (до 190-річчя з дня народження К.Ушинського) / Л. Лавріненко. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: УШИНСЬКИЙ К., НАРОДНЕ ВИХОВАННЯ, НАЦІОНАЛЬНА ПЕДАГОГІКА Проценко, Тамара. Формування інформаційної культури користувачів / Т. Проценко. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ІНФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ Крайнікова, Тетяна. Споживчі патерни медіаповедінки: суть і роль у культурі медіаспоживача / Т. Крайнікова. - С.39-42. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПАТЕРН, МЕДІАСПОЖИВАННЯ, МЕДІАПОВЕДІНКА Горбенко, Галина. Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні / Г. Горбенко. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РЕКЛАМА, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, КОМУНІКАЦІЇ Шкуркіна, Вікторія. Особливості виникнення огамічної та рунічної знакових систем як засобів символьної комунікації / В. Шкуркіна. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЗНАК, ОГАМ, ПЕТРОГЛІФ Моісєєва, Наталія. Електронна епоха соціальних комунікацій: структурно-діяльнісні трансформації / Н. Моісєєва. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА КОМУНІКАЦІЯ, СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС БараБука зустрічає друзів. - С.52 Кл.слова: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОЕЗІЇ, УКРАЇНСЬКА ДИТЯЧА КНИГА, ПОРТАЛ "BARABOOKA..." Перейти до зовнішнього ресурсу ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ ЖУРНАЛУ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (07.05.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
П 68 Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні : станом на 1 січня 2001 року / ред.: С. П. Павлюк, С. Е. Демський. - Київ : Юрінком Інтер, 2001. - 687, [1] с. - ISBN 966-7784-60-6 : 25.00 грн., 40.00 грн., 30.00 грн.
Рубрики: Інформаційна діяльність--Правове регулювання--Законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): міжнародно-правові акти -- захист інформації -- реєстрація ЗМІ -- ліцензування -- діловодство -- патентування -- захист честі -- соціальна реклама -- видавнича діяльність правовий захист журналістів -- правовий захист журналістів Анотація: Книга містить нормативні акти, які регулюють відносини інформаційної діяльності, гарантують свободу слова, право людини на інформацію, захист честі, гідності, ділової репутації, а також відшкодування моральної шкоди, завданої поширенням неправдивих відомостей тощо. Дод.точки доступу: Павлюк, С. П. \ред.\ Демський, С. Е. \ред.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
> Шифр: М772184/2017/2/3 Журнал 2017р. N 2/3 Социально ответственный бизнес для Украины уже, скорее, норма (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-15 Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу, економічні дивіденди, інструменти маркетингу Романченко, Татьяна. Грани социальной ответственности компании / Т. Романченко. - С.16-21 Кл.слова: соціальна реклама, соціальна відповідальність, бізнес Гриценко, Марина. Чому компанії мають упроваджувати корпоративну соціальну відповідальність? Досвід "1+1 медіа" / М. Гриценко. - С.24-28 Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), стратегія (КСВ), щасливі співробітники Захараш, Анна. Социальная ответственность не приносит дивиденды, а создает устойчивую среду для развития бизнеса / А. Захараш. - С.29-31 Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу, репутація, телекомунікаційні послуги "Київстар" Литовка, Инна. Социальная ответственность компании направлена на долгосрочную перспективу / И. Литовка. - С.32-33 Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність, стейкхолдери, сталий розвиток Бондарчук, Бондарчук. Украинский маркетинг продолжает развиваться / О. Бондарчук. - С.34-35 Кл.слова: діджитал-канали, Go mobile, потокове відео Ромат, Евгений. Социальная реклама: основные подходы и особенности / Е. Ромат. - С.36-47 Кл.слова: соціальна реклама, некомерційна реклама, соціальний маркетинг Как рассчитать ROI рекламных кампаний в социальных сетях. - С.53-55 Кл.слова: окупність інвестицій, прибуток, окупність рекламних кампаній Категорийный менеджмент - эффективный инструмент сотрудничества розничной сети и поставщика. - С.56-60 Кл.слова: категорійний менеджмент, роздрібна торгівля, потреби покупця Зинкевич, Андрей. Как создать эффективный план маркетинговых мероприятий? / А. Зинкевич. - С.62-65 Кл.слова: маркетингові заходи, планування, план продаж Время отметить лучшие PR-проекты - стартует конкурс "PRAVDA Awards 2017" . - С.66-67 Кл.слова: PR-проекти, конкурс "PRAVDA Awards 2017", номінації Пирогова, Татьяна. Образ женщины в рекламе во времена Клары и Розы / Т. Пирогова, Е. Ромат. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: свято 8 березня, історія свята, реклама Дивись українське - твори своє майбутнє!. - С.74-76 Кл.слова: комунікаційний простір, український кінематограф, глядачі українського кіно Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): рекламно-інформаційні технології -- соціальна реклама -- ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Романченко, Татьяна. Грани социальной ответственности компании [Текст] / Т. Романченко> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 16-21 Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- соціальна відповідальність -- бізнес Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Ромат, Евгений. Социальная реклама: основные подходы и особенности [Текст] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 36-47 Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- некомерційна реклама -- соціальний маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Р 36 Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники Кл.слова (ненормовані): вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України КНТЕУ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Худар, С. М. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління / С. М. Худар> // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 128-132. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814 Кл.слова (ненормовані): суспільство -- держава -- реклама -- соціальна реклама -- комунікативністика -- рекламний адресат -- громадськість -- комунікативні заходи -- публічна діяльність -- нормативні цінності Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Я 60 Яненко, Ярослав Васильович. Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації : монографія / Я. В. Яненко ; Сумський держ. ун-т. - Суми : Сумський державний університет, 2018. - 300 с. - ISBN 978-966-657-746-0 : 208.62 грн.
Рубрики: Рекламні комунікації--Соціалізація--Монографії Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- політична реклама -- комерційна реклама -- брендинг Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Осаула, Вадим Олександрович. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 88-93. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805 Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- інформація -- комунікація -- суспільство Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Дубрівна, Антоніна Петрівна. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування / А. П. Дубрівна, Х. Б. Сенчак> // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285 Кл.слова (ненормовані): інформаційні повідомлення -- графічний дизайн -- візуальний образ -- соціальна реклама -- короновірусна загроза Дод.точки доступу: Сенчак, Христина Богданівна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Осаула, Вадим Олександрович. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження [Текст] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805 Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- патріотична реклама -- патріотизм -- емпіричне дослідження -- відеореклама Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |