Шифр: В730231/2017/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2017р. № 5/6
Зміст:
Поліщук, Валерій. Вища освіта у календарному соціальному вимірі / В. Поліщук. - С.12-22
Кл.слова: вища освіта, децентралізація, соціальний вимір
Корсак, Костянтин. Можлива роль університетів у повторенні українцями прадавнього глобального цивілізаційного внеску / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.23-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноотехнології, винайдення землеробства, походження українців
Федяєва, Валентина. Досягнення і прорахунки педагогічної науки в університецькій освіті кінця XX - початку XXI ст. / В. Федяєва. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна наука, наукові дослідження
Загородня, Алла. Тенденції розвитку системи професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. Загородня. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, економічна галузь, сучасні тенденції
Загірняк, Михайло. Про користування можливостями міжнародної бази даних SCOPUS / М. Загірняк, А. Костенко. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індексація, Scopus, пошукова вибірка
Омельчук, Сергій. Мовна дослідницька компетентність студента-філолога / С. Омельчук. - С.56-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, субкомпоненти дослідницької компетентності
Корольова, Ірина. Роль професійної рефлекції у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова. - С.69-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: менеджер галузі освіти, професійна рефлексія, самовдосконалення
Пятничук, Тетяна. Експеримент з упровадження елементів дуальної системи підготовки кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України / Т. Пятничук. - С.78-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, дуальна система, творчі групи
Яковлева, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / С. Яковлева. - С.85-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, корекційна освіта
Малихіна, Катерина. Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна. - С.95-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна орієнтація, алгоритм, маркетинг, вища школа, професійне навчання
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Поліщук, Валерій.
    Вища освіта у календарному соціальному вимірі [Текст] / В. Поліщук // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 5/6. - С. 12-22

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- децентралізація -- соціальний вимір

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Гаєць, В. М.
    Соціалізація та соціальна якість як інструменти державної політики соціально-економічного розвитку [Текст] / В. М. Гаєць // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2020. - № 10. - С. 3-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
соціальна якість -- соціальний вимір -- держава -- суспільство -- нова реальність -- економіка -- самореалізація -- добробут -- рівноправність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Yereskova, T.
    Social dimension of innovation research in the conditions of social transformations = Соціальний вимір дослідження інновацій в умовах суспільних трансформацій / T. Yereskova, O. Mazuryk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 9/10. - P21-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- суспільні трансформації -- соціальний вимір -- соціальний процес -- життєвий цикл інновацій -- індикатори соціального самопочуття
Анотація: Стаття присвячена осмисленню соціального виміру сприйняття інновацій, що дозволяє визначити вектор сприйняття трансформаційних змін у суспільстві. Актуальність проблеми обумовлена багатокомпонентністю процесів суспільних трансформацій та поліваріантністю їх наслідків для суспільного розвитку. Теоретичні підвалини наукового пошуку ґрунтуються на аналізі теорій суспільних трансформацій, стадій «життєвого» циклу інновацій, наявній у соціогуманітарному дискурсі типології суб’єктів сприйняття інновацій. Обґрунтовується доцільність урахування методологічних аспектів дослідження інновацій як соціального процесу через акцентуацію впливу соціального самопочуття членів соціуму на сприйняття інноваційних змін як результату соціально-економічних, політичних, культурних трансформацій. Пропонується класифікація інновацій, залежно від їх сприйняття членами соціуму («визнані інновації», «фрагментарні інновації», «маргінальні інновації», «антагоністичні інновації», «відторгнені інновації»). Проведена апробація можливостей їх емпіричної класифікації за результатами вторинного аналізу даних щорічного моніторингу «Українське суспільство: моніторинг соціальних змін» (Інституту соціології НАН України). У результаті дослідження вдалося визначити базові індикатори сприйняття соціальної реальності членами українського суспільства у періоди суспільних трансформацій («задоволеність своїм становищем у період суспільних перетворень», «вміння жити у нових соціальних умовах», «задоволеність власним життям»); простежити їх динаміку у періоди, які у статті визначені авторами як етапи суспільних трансформацій (1994, 2004, 2014, 2020). На думку авторів, саме в ці періоди ініціюються певні соціокультурні зміни, які детермінують життєдіяльність українського соціуму. Зроблено висновок, що показники соціального самопочуття членів соціуму доцільно аналізувати та враховувати під час планування інновацій, бо це дозволяє спрогнозувати та врахувати потенційні соціальні реакції не лише на появу інновацій, що запроваджуються як складові процесу суспільних перетворень, а й рівень їх соціальної підтримки в умовах суспільних трансформацій.
Дод.точки доступу:
Mazuryk, O.
Олег Мазурик
Тетяна Єрескова


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)