М 66 Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Педагогічна психологія--соціалізація--емоційний інтелект--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Мацук, М. Партнерство вчителя з батьками як підґрунтя становлення соціально успішної особистості молодшого школяра / Марина Мацук, Інна Пилипчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 46–50. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Взаємодія школи і батьків--соціалізація особистості--початкова школа Кл.слова (ненормовані): взаємодія школи та батьків -- соціалізація особистості -- соціально успішна особистість -- проекти -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- батьківські зустрічі -- покарання дитини -- самореалізація особистості -- розвиток особистості -- початкова школа Анотація: У статті презентовано роботу з батьками у закладі як засіб забезпечення щасливого дитинства, що є підґрунтям становлення соціально успішної особистості молодшого школяра. Дод.точки доступу: Пилипчук, І. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |