Добровольська, Вікторія Василівна. Культурні практики публічних бібліотек Півдня України в контексті динаміки соціокультурного поступу регіону [Текст] / В. В. Добровольська, Т. В. Сидоренко, А. І. Сидоренко> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 96-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209 Кл.слова (ненормовані): культурні практики -- інноваційний розвиток бібліотек -- інноваційні пректи бібліотек -- індикатори інноваційної соціокультурної діяльності бібліотек -- соціокультурна динаміка -- Південь України Дод.точки доступу: Сидоренко, Тетяна Василівна Сидоренко, Алла Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт> // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 3. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016 Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- соціокультурна динаміка -- глобальна цивілізація -- трансформація освіти Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Будзар, М. Портрети XVIII ст. з фамільної галереї Ґалаґанів: соціокультурна динаміка у візуальних образах історії [Текст] / М. Будзар, Я. Ярмоленко> // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 144-156, DOI 10.28925/2524-0757.2023.117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749 Кл.слова (ненормовані): портрет -- фамільна галерея -- соціокультурна динаміка -- Ґалаґани -- Лівобережна Україна Анотація: У статті портрети з фамільних галерей української панства XVIII ст. розглянуто як візуальні свідчення соціальної динаміки всередині цієї страти. Концепція розвідки базується на тому твердженні, що портрет як історичне джерело репрезентує людину в сукупності особистих характеристик і суспільної ролі. Метою статті є аналіз відтворення соціокультурних змін, яких зазнала еліта Гетьманщини впродовж XVIII ст., на прикладі колекції Ґалаґанів. Портрети Ґалаґанів унаочнюють процес перетворення козацько-старшинського роду на дворянський і показують зміну соціальних ролей у межах однієї сім’ї. Твори фамільної колекції красномовно засвідчують дві моделі у поведінці осіб з верхівки козацького війська та їхніх нащадків — наслідування традицій предків і запозичення стилю життя імперської аристократії. Водночас ці полотна демонструють, як для нащадків Ґалаґанів уже в XIX ст. портрети предків стали символічним капіталом, сприяли формуванню уявлень про козацьке коріння роду Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Ярмоленко, Я. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |