К 56 Коваленко, А. Різні лікарі бувають – про здоров'я наше дбають / Алла Коваленко, Наталія Приймак> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 15–17. . - ISSN 1680-449X
Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- здоровий спосіб життя -- лікарі -- прийом у лікаря -- медогляд -- медичне обстеження -- професії -- лікарі -- педіатр -- стоматолог -- зубна гігієна -- офтальмолог -- зір -- отоларинголог -- ортореп Анотація: Розробка заняття, яке дає дітям змогу підготуватися до медогляду перед вступом до школи. Дод.точки доступу: Приймак, Наталія Є примірники у відділах: Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Кульбашна, Я. Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс] / Я. Кульбашна, І. Скрипник. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 71-77, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): магістр стоматології -- праксеологічна компетентність -- стоматологічна освіта -- лікар-стоматолог Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Скрипник, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |