796.011.1
Ф 50


   
    Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України ; редактор В. О. Огнев’юк. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 339 с. - 52.25 грн., 55.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Методика викладання фізичної культури--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
сучасна концепція -- реабілітаційні процеси -- хронофізіологічні особливості -- варіабельність серцевого ритму -- правильне харчування -- фізична культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Н., Ю. Макарова
С., В. Ноздрин
С., М. Молчанов
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


   373.3/.5.091.32:78
   Г 94


    Гумінська, Оксана Олексіївна.
    Уроки музики в загальноосвітній школі : методичний посібник / О. О. Гумінська. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2003. - 104 с. - ISBN 966-692-152-9 : 4.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дидактична структура -- навчальний матеріал -- розробка завдань -- структурні компоненти -- аналіз уроку -- зразки планів-конспектів

Примірників всього: 17
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)


373.517.1(477)
Б 48


    Бережна, Таміла.
    Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 37–42. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Здоров’язбереження--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- структурні компоненти -- форми роботи

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)



Шифр: Т893832/2018/13/14
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 13/14
Зміст:
Воїтелева, Г. О. Етапи формування проектно-технологічної компетентності п"ятикласників / Г. О. Воїтелева. - С.2-6
Кл.слова: проектно-технологічна компетентність, 5 клас, етап формування
Воїтелева, Г. О. Засвоєння учнями структурних компонентів організаційно-підготовлювального етапу проектування виробів / Г. О. Воїтелева, Н. А. Малюта. - С.7-11
Кл.слова: проектування виробів, структурні компоненти, технологія діяльності
Палієнко, Н. М. Техніка "гануель" красиво та просто / Н. М. Палієнко. - С.17-20
Кл.слова: урок трудового навчання, техніка "гануель", виготовлення квітів
Іванова, А. В. Можливості застосування техніки "папертоль" у технологічній освіті школярів / А. В. Іванова. - С.21-24
Кл.слова: технологічна освіта, техніка "папертоль", Об"ємний декупаж
Кицюк, І. М. Органайзер для гребінців як об"єкт проектньої діяльності учнів / І. М. Кицюк, І. Л. Малихіна. - С.26-35
Кл.слова: органайзер, гребінець, проектна діяльність учнів
Данілушкін В. В. Серце майстра / Данілушкін В. В., Д. Мельник. - С.36-40
Кл.слова: проектний виріб, виготовлення брелока, технологічна послідовність
Шура, М. В. Кухонні органайзери для зберігання пакетів / М. В. Шура. - С.41-50
Кл.слова: кухонний органайзер, зберігання пакетів, авчальна програма
Уланович, Г. В. Текстильна лялька у вальдорфському стилі / Г. В. Уланович. - С.51-60. - текстильна лялька
Кл.слова: вальдорфський стиль, практичний етап
Куц, М. П. Щеплення дерев у шкільному саду / М. П. Куц, Ю. В. Мостовий. - С.60-64
Кл.слова: щеплення дерев, зберігання живців, шкільний сад
Кондрашова, Ю. В. Пласка іграшка : розробки уроків. 5 клас / Ю. В. Кондрашова. - С.64-77. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: пласка іграшка, робробки уроків, 5 клас
Заєць, І. В. Изготовление аппликации сказочных персонажей : интегрированный урок. Трудовое обучение и литература / І. В. Заєць. - С.77-81
Кл.слова: виготовлення аплікації, інтегрований урок, урок трудового навчання
Кусяяк, Л. В. Нести красу у світ : сценарій загальношкільного заходу / Л. В. Кусяяк, О. М. Олійник. - С.82-88
Кл.слова: загальношкільне свято, елементи професійної діяльності учнів, уподобання учнів
Блоха, О. М. Виготовлення козацької чайки : заняття гуртка початкового технічного моделювання (для дітей 8-12 років) / О. М. Блоха. - С.90-82, козацька чайка, урок трудового навчання
Савицька, С. А. Формування екологічної свідомості учнів / С. А. Савицька. - С.92-95. - Бібліогр.? 5 назв
Кл.слова: екологічна свідомість, екологічне иховання, еко-заняття
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Шифр: І426210053/2017/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8
Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12
Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15
Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18
Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22
Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27
Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30
Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34
Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43
Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46
Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50
Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53
Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56
Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Бєляєва, О. М.
    Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 23-27 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- структурні компоненти -- авторська таксономія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Воїтелева, Г. О.
    Засвоєння учнями структурних компонентів організаційно-підготовлювального етапу проектування виробів / Г. О. Воїтелева, Н. А. Малюта // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 13/14. - С. 7-11

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця

Кл.слова (ненормовані):
проектування виробів -- структурні компоненти -- технологія діяльності -- майстрині -- пелюстка -- формування умінь -- фарбування виробу
Дод.точки доступу:
Малюта, Н. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: Д623782/2018/10
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 10
Зміст:
Вовк, О. П. Сьогоденні виклики дитинству: дошкільник та девайси. Використання SCRUM-технологій у роботі з педагогами / О. П. Вовк. - С.2-5
Кл.слова: інтернет-технології, спринт, електронна книга
Павлова, Т. А. Розвиток субкультури в сучасному соціумі / Т. А. Павлова. - С.6-8
Кл.слова: функції дитячої субкультури, структурні компоненти
Жуковська, О. П. Система формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей 4-5 років із загальним недорозвиненим мовленням / О. П. Жуковська. - С.9-17
Кл.слова: корекційна педагогіка, мовленеві ігри
Світлична, Т. І. Невихований собачка. Заняття-гра у спеціальній групі для дітей з особливими освітніми потребами / Т. І. Світлична. - С.18-20
Кл.слова: корекційна педагогіка, порушення інтелекту правил культурної поведінки
Тульчій, І. М. Подорож на озеро. Інтегроване заняття з використанням стоун-терапії у молодшій групі / І. М. Тульчій. - С.21-23
Кл.слова: мовленнєва вправа, гра, релаксація
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Павлова, Т. А.
    Розвиток субкультури в сучасному соціумі [Текст] / Т. А. Павлова // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2018. - № 10. - С. 6-8

Кл.слова (ненормовані):
функції дитячої субкультури -- структурні компоненти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П849665807/2021/5
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Кесьян, Тетяна. Дитина йде в дитячий садок: до чого мають бути готові батьки / Т. Кесьян. - С.4-7
Кл.слова: адаптація, емоції, пізнавальна активність
Кесьян, Тетяна. Адаптація: як батьки можуть допомогти малюкам і самим собі / Т. Кесьян. - С.8-9
Кл.слова: допомога дитині
Кесьян, Тетяна. Чи готова дитина до дитячого садка: чекліст для батьків / Т. Кесьян. - С.10
Кесьян, Тетяна. Спокійний ранок, або Як зробити день дитини в дитячому садку позитивним. Пам'ятка для батьків / Т. Кесьян. - С.11
Литвин, Інна. Тандем практичного психолога і вчителя-логопела / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.14-18
Кл.слова: діагностична робота, корекційно-розвивальна робота, консультативна робота
Шевчук, Валентина. Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку / В. Шевчук. - С.19-22
Кл.слова: види самоаналізу, структурні компоненти
Шевчук, Валентина. Пізнай самого себе, або Проводимо спрямований самоаналіз / В. Шевчук. - С.23-24
Кл.слова: захищеність, самосприйняття, самооцінка
Гурковська, Тетяна. Діагностичні методики / Т. Гурковська, І. Литвин. - С.25-30
Остапенко, Юлія. Правда чи фейк? Як відрізнити правдиву інформацію від вигаданої і маніпулятивної / Ю. Остапенко. - С.31-32
Кл.слова: медіаграмотність
Який рівень вашої самооцінки? Тест
Клименко, Антоніна. Оплата практичного психолога, що індивідуально займається з дитиною із ООП / А. Клименко. - С.35-38
Кл.слова: корекційно-розвиткові послуги, фінансування, інклюзивні групи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Шевчук, Валентина.
    Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку / В. Шевчук // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 19-22

Кл.слова (ненормовані):
види самоаналізу -- структурні компоненти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


   378:373.3.091.12-051
   С 32


    Сєрих, Тетяна.
    Теоретико-методичні основи формування полікультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 013 Початкова освіта / Т. Сєрих ; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Суми : Вінниченко М. Д., 2019. - 395 с. - ISBN 978-966-1569-43-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комунікативна компетентність--Вчителі--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- полікультурна комунікативна компетентність -- структурні компоненти -- зміст
Дод.точки доступу:
Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Папушина, В.
    Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід [Електронний ресурс] / В. Папушина. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 330-341, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.330341. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування естетичної культури -- майбутні учителі української мови і літератури -- освітній процес -- функціонально-структурна модель -- системний підхід -- структурні компоненти
Анотація: Стаття продиктована необхідністю змін в освітньому процесі ЗВО, пошуками нових форм, методів і засобів формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури. Автор пропонує розробку моделі педагогічної системи, апробовану в навчальному процесі ЗВО. Вона враховує практику формування естетичної культури в контексті вітчизняних і зарубіжних освітніх парадигм. В основі моделі лежить системний підхід, який структурує зовнішні й внутрішні контексти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури та функціональні блоки: цільовий, що містить мету та завдання педагогічної системи; теоретико-методологічний, до якого входять принципи та підходи, покладені в основу процесу формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури; змістоводіяльнісний, що охоплює етапи, компоненти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, технології реалізації педагогічної системи, які потребують відповідних форм, методів, засобів; результативний, у якому означені критерії формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, що, своєю чергою, деталізуються показниками, та рівні її сформованості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Шестак, Ярослав Іванович.
    Моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО / Я. І. Шестак, В. І. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 121-135, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.121135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна інфраструктура -- структурні компоненти -- інформаційна інфраструктура -- модель -- кортеж складових -- неорієнтований граф -- інтелектуальна компонента -- нейромережевий алгоритм -- Ейлеровий ланцюг -- Гамільтоновий ланцюг
Анотація: У даній публікації досліджується проблема моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО. Відзначається, що інформаційна інфраструктура включає в себе людей, процеси, процедури, інструменти, технології, а також організаційні структури і механізми, необхідні для підтримки функціонування і розвитку суб’єкта господарювання. Інформаційна інфраструктура має відповідні компоненти, кожен з яких має свої характеристики і є певна залежність між інформаційною інфраструктурою суб’єкта господарської діяльності, як функції від її структурних компонентів. Розроблено модель організації електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення у вигляді кортежу складовихструкурних компонент, де задіяні структура електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення, множина об’єктів електронних комунікаційних мереж, які змінюють свій стан в результаті множини певних операцій та користувачів. Показано, що інформаційна інфраструктура ЗВО у вигляді неоріонтованого графа розглядає низку невизначеностей та запропоновано ввести таку структурну компоненту ІІС ЗВО, як інтелектуальна система (ІнС), яка буде поєднуватись на основі нейромережевих алгоритмів та визначених структурних компонентів. Відповідно, інформаційна інфраструктура закладу вищої освіти з інтелектуальною компонентою -це комплексна сукупність інформаційних систем ЗВО/автоматизованих спеціалізованих систем та всіх інформаційних ресурсів, що керуються нейромережвевими алгоритмами та направлені на гармонізацію освітнього процесу та освітньої діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чубаєвський, Віталій Іванович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Лимаренко, В. І.
    Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю [Електронний ресурс] / В. І. Лимаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 49-53, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.9 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
структурні компоненти -- майбутній керівник -- вокальний ансамбль
Анотація: статті досліджуються структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю. Проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних вчених та розроблено структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)