74.0я43
П 24


    Квасниця, Ірина Юліянівна (аспірантка).
    Нова світова освітня стратегія формування толерантності у контексті міжнародної законодавчої бази [Текст] / І. Ю. Квасниця // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Наука--Моральне виховання--Полікультурна освіта

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний -- ООН -- ЮНЕСКО -- толерантність -- терпимість -- полікультурність -- міжетнічний -- дискримінація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Паламарчук, Лариса Борисівна.
    Формування полікультурної компетентності в процесі підготовки майбутнього педагога [Текст] / Л. Б. Паламарчук // Акмеологія в Україні: теорія і практика : збірник наукових праць. - 2013. - № 24. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Педагогічна акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна педагогіка -- професійна компетентність -- полікультурна компетентність -- полікультурні знання -- уміння -- навички -- толерантність -- терпимість

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП ІБВ (1), Ф2 (1)



39:316.647.5
Ж 50


    Желіба, О. В.
    Соціальний вимір толерантності / О. В. Желіба // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 15. - С. 8-12.
УДК

Рубрики: Етносоціологія--толерантність

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- державний патерналізм -- християнська терпимість -- етнос -- етнічна імперія -- етнічно демократична держава
Анотація: Увазі читачів пропонуються матеріали навчально-методичного посібника "Толерантність: соціальний, економічний, культурний вимір" автором якого є доцент Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя О. В. Желіба.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: П163564/2018/4
   Газета

Психолог дошкілля [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, вихователів/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2009 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2018р. № 4
Зміст:
Животенко, Л. Інноваційні технології в роботі з дошкільниками : Розвиток емоційного інтелекту дошкільників у позашкільному навчальному закладі / Л. Животенко. - С.4-8
Кл.слова: соціалізація, арт-терапія, дошкільний вік
Венніченко, О. Конфлікт і способи його подолання : Практичне заняття з педагогами / О. Венніченко. - С.9-12
Кл.слова: конфліктні ситуації, метод Томаса Гордона, вирішення конфліктів
Уласік, Н. Скуті одним ланцюгом : Чому вчить робота з тими, хто нам неприємний / Н. Уласік. - С.13-14
Кл.слова: терпимість, хороші манери, дистанція
Паламарчук, В. Ізотерапевтичні техніки : Практичне застосування / В. Паламарчук. - С.15-16
Кл.слова: арт-техніки, монотипія, кляксографія
Бугайова, І. Провідна діяльність дітей раннього віку : Особливості організації гри / І. Бугайова. - С.17-20
Кл.слова: дидактична гра, предметно-ігрове середовище, розвиток напрямів життєдіяльності
Саф’янова, Р. Цей дивовижний світ : Цикл занять із використанням демонстраційного матеріалу "Почуття. Емоції" / Р. Саф’янова. - С.21-27
Кл.слова: співчуття, сум, провина, цікавість
Горностаєва, А. Ми - чарівники й винахідники : Заняття з креативного розвитку дітей старшого дошкільного віку / А. Горностаєва. - С.28-29
Геймал, О. Мовленнєві проблеми дитини: що треба знати : Інформація для батьків / О. Геймал. - С.30-31
Кл.слова: мовленнєві вади, емоційна підтримка дитини
Бутенко, Л. Химерний шлях на двох : Коли нас двоє / Л. Бутенко. - С.32-33
Кл.слова: двійня
Профілактика шкідливих звичок : Розвивальна програма для дітей дошкільного віку. Заняття N7-16. - С.1-32 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Ганжала, Ірина.
    Позитивне значення толерантності у формуванні цілісної особистості [Текст] : заняття для учнів 8—9-х класів / І. Ганжала // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 4. - С. 32-35

Кл.слова (ненормовані):
ТОЛЕРАНТНІСТЬ -- ТЕРПИМІСТЬ -- САМООЦІНКА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Уласік, Н.
    Скуті одним ланцюгом [Текст] : Чому вчить робота з тими, хто нам неприємний / Н. Уласік // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 4. - С. 13-14

Кл.слова (ненормовані):
терпимість -- хороші манери -- дистанція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



373.3.035:316.647.5](477)
П 58


    Попова, Г.
    Проект "Джерело толерантності" : (4 клас) / Галина Попова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 50–52. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Толерантність--проект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- толерантна особистість -- толерантне ставлення -- безконфліктне спілкування -- терпимість -- проект -- сценарій заходу -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проекту "Джерело толерантності" для учнів початкової школи. Мета: формувати в учнів розуміння толерантності, виробити основні риси толерантної та інтолерантної особистості; формувати толерантне ставлення до інших людей; виховувати чуйність і терпимість.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Артамонов, М.
    Феномен толерантності. Етичні виміри та вияви в культурі / М. Артамонов // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 12. - С. 4-21

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- моральність -- терпимість -- декларація принципів толерантності -- етичні виміри толерантності -- різновиди толерантності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Зелененко, С.
    Бути толерантним - відгукнутися на чужий біль : матеріали для проведення виховних годин / С. Зелененко, О. Силюкова // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 12. - 15-24 (вкладка)

Кл.слова (ненормовані):
толерантна особистість -- толерантна сім'я -- толерантна країна -- терпимість
Дод.точки доступу:
Силюкова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Загурська-Антонюк, В. Ф.
    Роль фундаментальних цінностей толерантності та націоналізму у процесі формування державних систем / В. Ф. Загурська-Антонюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 22. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
державна система -- етнос -- націоналізм -- національність -- національне самовизначення -- патріотизм -- терпимість -- толерантність -- упередження -- цивілізованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: С839171598/2022/4
   Газета

Сучасна школа України [Текст]/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 4
Зміст:
Чи вміє дитина співчувати? Діагностика соціальної емпатії. - С.7-9
Альтруїст? Егоїст? Діагностика особистої установки "альтруїзм - егоїзм". - С.10-11
Емоції дитини. Діагностика емоційної спрямованості особистості. - С.12-14
Сам у собі чи разом з іншими? Діагностика інтерактивної спрямованості особистості. - С.15-20
Мотиви вчинків. Діагностика мотивів учня. - С.21-25
Успіх чи поразка? Діагностика мотивації успіху й остраху невдачі. - С.26-27
Навіщо вчитися? Діагностика структури навчальної мотивації школяра. - С.28-29
Роздратування - терпимість. Діагностика толерантності. - С.30-34
Поведінка в конфлікті. Визначення рівня витривалості в конфлікті. - С.35-36
"Шкала совісності". Діагностична методика. - С.37-38
Прояви агресії. Визначення міри агресивності. - С.39-42
Наскільки я агресивний? Самооцінка агресивної поведінки. - С.43-45
Методика "Прислів’я". Рівень моральної вихованості учнів. - С.46-49
"Міркуємо про життєвий досвід". Тест. - С.50-51
"Квіточка-семицвіточка". Методика дослідження інтересів та уподобань учнів. - С.52
Я, ти, ми? Стратегії конфліктної поведінки (метафоричний варіант). - С.53-56
Як вийти із конфлікту? Експрес-діагностика поведінкового стилю в конфліктній ситуації. - С.57-58
Самооцінка поведінки в конфлікті. Діагностична методика. - С.59-60
Карта класу. Діагностика психологічної характеристики класу. - С.61-70
"Акт добровольців". Дослідження участі в житті класу. - С.71
Що я роблю для інших? Методика визначення суспільної активності учнів. - С.72-74
Мотиви участі учнів у справах колективу. Діагностика методика. - С.75-77
"Ми - колектив ? Ми - колектив... Ми - колектив!" Діагностична методика. - С.78-81
Самоатестація колективу. Діагностична методика. - С.82-84
"Який у нас колектив?" Діагностична методика. - С.85-88
Взаємодія педагогів та учнів. Анкета для старшокласників. - С.89-91
Взаємини з учителем. Діагностична методика. - С.92-93
Вибір педагога в різних життєвих ситуаціях. Діагностична методика. - С.94-95
Самоврядування в класі. Діагностична методика. - С.96-98
Задоволеність результатами й процесом виховання. Анкета випускника. - С.99-102
Ефективність виховних засобів. Анкета для старшокласників. - С.103-104
Виховна робота в школі. Анкета для учнів 7-11-х класів. - С.105
Задоволеність учнів шкільним життям. Діагностична методика. - С.106-107
Задоволеність батьків діяльністю школи. Діагностична методика. - С.108-111
Задоволеність педагогів шкільним життям. Діагностична методика. - С.112-113
Задоволеністьбатьків педагогічним колективом. - С.114-115
Задоволеність педагогів колективом школи. - С.116-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




   
    Роздратування - терпимість. Діагностика толерантності // Сучасна школа України. - 2022. - № 4. - С. 30-34


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Xiaoxing, Z.
    Ethnic tolerance formation of students on the principles of multiculturalism = Формування етнічної толерантності студентів на принципах полікультуралізму / Z. Xiaoxing // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P141-147, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
виховання етнічної толерантності -- формування етнічної толерантності учнів -- етнічна толерантність -- мультикультуралізм -- полікультурна освіта -- терпимість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сяосін Чжан


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Ільїч, Л.
    Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс] / Л. Ільїч, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 53-58, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безбар’єрний простір -- заклади загальної середньої освіти -- освіта -- освітній простір -- універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Федь, В.
    Стрибок віри: трансцендентний діалог релігійної культури Середньовіччя та глобалізація / В. Федь // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P45-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
культура -- культуротворчість -- віра -- епоха Середньовіччя -- буття -- діалог -- глобалізація
Анотація: У статті досліджено можливості виявлення конструктивних елементів Середньовіччя для розв'язання проблем сьогодення, висвітлено трансцендентний діалог, що гарантує майбуття Культури, виявлено найбільш актуальні умови входження України в глобалізаційний процес. Наукова новизна полягає у визнанні можливості використання середньовічних мистецьких та діалогічних форм у виробленні "християнської" моделі глобалізації з політичної та догматичної точки зору. Автор проводить аналогію між глобалізацією та середньовічним "стрибком віри" й показує, що сучасний "стрибок віри" стає можливим завдяки зміцненню віри в глобалізацію, що може проходити складний шлях від віри та прийняття глобалізації за єдиний можливий шлях розвитку (соціокультурний рівень) до віри в божественний промисел інтеграційних процесів, її сакралізації (релігійно-культурний рівень), а релігійно-догматичний рівень аналізу становить перспективу дослідження. Духовна атмосфера Середньовіччя культивувала терпимість до іншого та суворість до себе, що може стати одним з суттєвих елементів діалогізації глобального світу. Український контекст інтеграційних процесів має реалізовуватися, виходячи не з декларативно-ідеальної, лише світоглядної, а практичної діалогічної концепції. Вона може бути реалізована в культурній політиці держави, яка на законодавчому рівні забезпечує поліетнічність інтеграційних процесів та розвиває при цьому українську національну культуру.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Dodonova, V.
    Transformation of social values during a pandemic and problems of global solidarity = Трансформація соціальних цінностей під час пандемії та проблеми глобальної солідарності / V. Dodonova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P21-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
альтруїзм -- безпекократія -- влада -- екологія -- здоров'я
Анотація: У статті проаналізовано соціально-етичну ситуацію у світі під час пандемії COVID-19, зокрема, загальну тенденцію до закриття кордонів, ізоляції, національного егоїзму, збільшення тотального контролю та безпекократії. Задіяна в статті методологія дискурс-аналізу дозволила узагальнити різноманітні оцінки феномену глобальної пандемії, включаючи ставлення до солідарності, випробовування загальнолюдських цінностей, наповнення концептів, що аналізуються, конкретним політичним, етичним, соціокультурним змістом. Феноменологічний метод надав змогу проаналізувати повсякденний досвід людей, постраждалих від пандемії. Компаративний підхід дозволив порівняти прояви боротьби з епідемією в різноманітних політичних системах. У статті згадується концепція глобального альтруїзму П. Сорокіна, яка в сучасних умовах набуває нової інструментальної функції, спрямованої на колективне виживання. Констатується, що в ході пандемії людством переосмислюється співвідношення матеріальних і постматеріальних цінностей на користь останніх. Ізольованість у замкненому просторі житла не сприяє демонстративному споживанню дорогих товарів і предметів розкоші навіть у середовищі багатіїв. Навпаки, після епідемії будуть цінуватися зручність, економічність, екологічність, тобто стандарти середнього класу на основі балансу "ціна-якість". Прогнозується загострення вітальних проблем, які приведуть до переоцінки власного життя, смислів, які раніше були визначальними в житті людей. Значно актуалізуються цінності свободи, дружби, сім'ї, кохання, самореалізації, знання - принаймні для тієї частини суспільства, яка піднялась над рівнем екзистенц-мінімума. Пандемія продемонструвала, що жага визнання в якості основного мотиву поведінки людини в великому соціумі, не зовсім вдало спрацьовує у власній сім'ї, де головним правилом має бути толерантність, терпимість, любов та повага до ближнього. На перше місце вийдуть цінності природного права: право на життя, право на здоров'я, право на свободу, право вимагати від держави забезпечення своїх природних прав, а також екологічні цінності та проблема відповідальності. Певно, що в критичні періоди розвитку світової історії вони усвідомлюються людством як найважливіші
Дод.точки доступу:
Dodonov, R.
Роман Додонов
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



323.27(477)"2014"
Т 65


    Трайдакало, Олег.
    Майдан. Погляд зсередини [Текст] / Олег Трайдакало. - Київ : Видавець Мельник М. Ю., 2018. - 320 с. - ISBN 978-966-97751-0-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Внутрішня політика--Революції--Майдан

Анотація: На перший погляд, це історія про простих людей — справжніх, щирих, добрих і небайдужих. Проте їм судилося стати насправді незвичайними, видатними людьми. У подіях Революції гідності на київському Майдані їм довелось поєднати доброту і терпимість із праведною люттю задля порятунку всієї України. Без перебільшення, самовідданість і щоденна робота цих людей із легендарної «Львівської брами» зробили можливими тектонічні зміни в українському суспільстві. У цій книзі на 100% справжні автентичні емоції і почуття: терпимість до опонента, яка увінчується порозумінням; справжнє братерство людей, об’єднаних спільною метою і великою національною родиною (це у часи, коли навіть сусіди можуть ворожо ставитись одне до одного); відчайдушна стійкість мирного протесту; криваве протистояння з ворогом, який перетнув межу людяності; невимовна гіркота втрати людей, які стали за нетривалий час найдорожчими, рідними людьми, оскільки народились як справжні Українці. Ця історія не про жорстокість протистояння з ворогом. Вона про справжні чесноти найкращих людей, які живуть поміж нас. І вона насправді захоплює.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)