37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: Д357007/2014/6
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Криворотенко, Ольга. Семінар як засіб розвиткусамостійної пізнавальної діяльності школярів / О. Криворотенко. - С.2-6
Кл.слова: ВИПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ СЕМІНАР, НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР, УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ СЕМІНАР
Білокінь, Наталія. Дієприкметниковий і дієприслівниковий звороти (Інтегрований урок-екскурсія у 7 класі) / Н. Білокінь. - С.7-10
Кл.слова: ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЗВОРОТІВ НА ПИСЬМІ, ДІЄПРИСЛІВНИКОВИЙ ЗВОРОТ, ДІЄПРИКМЕТНИКОВИЙ ЗВОРОТ
Сашко, Наталя. Іде чумак з-за Лиману...(Урок української мови у 6 класі) / Н. Сашко. - С.11-14
Кл.слова: ІМЕННИК, ЧУМАЦТВО, НАРОДНОПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ
Баяк, Євгенія. Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями (Урок у 8 класі) / Є. Баяк. - С.15-16
Кл.слова: ЗВЕРТАННЯ В РЕЧЕННІ, ПОШИРЕНІ Й НЕПОШИРЕНІ ЗВЕРТАННЯ, РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ
Рудницька, Ольга . Календарно-тематичне планування з української мови для 6 класу / О. Рудницька. - С.17-19
Кл.слова: ПРОГРАМОВИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА МОВА, 6 КЛАС
Павлів, Ірина. Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу / І. Павлів. - С.20-22
Кл.слова: ПРОГРАМОВИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, 6 КЛАС
Тарасюк, Галина. Жіноча повість / Г. Тарасюк. - С.22
Кл.слова: ВІРШ, ТЕКСТ
Муха, Ірина. Не зобидь ні старця, ні дитину...(Літературно-музична композиція для старшокласників) / Ірина Муха. - С.23-26
Кл.слова: МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ, ДОБРОТА, МИЛОСЕРДЯ
Колібаба, Лариса. Друга форма знахідного відмінка іменників як самобутня риса української мови / Л. Колібаба. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗНАХІДНИЙ ВІДМІНОК, РОДОВИЙ ВІДМІНОК, НАЗВИ НЕІСТОТ
Яручик, Юлія. Особливості творення образної системи сучасної української пісні (На матеріалі пісенних текстів«Океану Ельзи» та «Скрябіна») / Ю. Яручик. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІСНЯ, ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ОБРАЗНА СИСТЕМА
Грицина, Валентина. Прийменники в офіційно-діловому та науковому мовленні / В. Грицина. - С.37-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТИЛІСТИКА, ПРИСЛІВНИКОВІ ПРИЙМЕННИКИ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
Мариненко, Юрій. Апологія людини в літературній спадщині Галини Журби / Ю. Мариненко. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Дроздовський, Дмитро. Психоаналітична модель інтерпретації українського символізму (До проблеми вивчення в середній школі драматичного етюду Олександра Олеся «По дорозі в Казку» )... / Д. Дроздовський. - С.45-49
Чопик, Ростислав. То Італія чи Ітака? / Р. Чопик. - С.50-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МІФОЛОГЕМА ІТАКИ, УКРАЇНКА ЛЕСЯ, КОЦЮБИНСЬКИЙ МИХАЙЛО
Клепач, Таміла. Життя заради світла і добра (Сторінками життєпису родини Алчевських) / Т. Клепач. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Городенська, Катерина Григорівна. [рецензія] / К. Городенська. - С.57-58
Кл.слова: ЛІНГВОДИДАКТИКА, МОРФОЛОГІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
Демська, Орися. [рецензія] / О. Демська. - С.59-60
Кл.слова: КОНТРАСТИВНА ЛІНГВІСТИКА, КОНТРАСТИВНА ГРАМАТИКА, ЗІСТАВНЕ МОВОЗНАВСТВО
Голуб, Ніна. Урок української мови у системі компетентнісної освіти (засідання круглого столу) / Н. Голуб. - С.61-62
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЯ, ЗАСІДАННЯ, ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІКИ, 2014 Р., УКРАЇНСЬКА МОВА
Дядченко, Людмила. Найновіші вірші / Л. Дядченко. - С.63-64
Кл.слова: ВІРШІ, ТЕКСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.06.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


378.013(075.8)
Т 88


    Туркот, Тетяна Іванівна.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник / Т. І. Туркот. - Київ : Кондор, 2011. - 626 с. - ISBN 978-966-351-341-6 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
професійний стрес -- педагогічний імідж -- педагогічна культура -- викладачі вищої школи -- модульно-рейтингова система -- історія освіти -- освітня політика -- болонський процес -- вища освіта України -- дидактика -- технологія навчання -- методи навчання -- самостійна робота студентів -- педагогічний контроль -- педагогічні інновації -- кредитно-модульна система -- науково-методичне забезпечення

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


74.268.19=411.4/П 25-484244315

   
    Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах : підручник для студ. філол. факультетів ун-ту / С. О. Караман [та ін.] ; ред. М. І. Пентелюк. - Київ : Ленвіт, 2005. - 400 с. - ISBN 966-70-43-91-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Підручники для вищих навчальних закладів

   Мовознавство--Українська мова


Кл.слова (ненормовані):
методи -- теорія -- практика -- технологія навчання -- лінгвістична теорія -- словникова робота -- стилістика
Анотація: У підручнику розглядаються вузлові питання методики навчання рідної мови в сучасній школі. Він побудований на нових концнптуальних засадах мовної освіти в Україні поєднує традиційні й нові технології навчання української мови.містить конкретний матеріал що стане в пригоді як молодим так і досвідченим учителям. У ньому вперше подаються відомості з лінгводидактики вищих навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Караман, С. О.
Караман , О. В.
Пентилюк, М. І.
Горошкіна, О. М.
Пентелюк, М. І. \ред.\


Примірників всього: 43
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: У901231/2017/1
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Караман, Станіслав Олександрович. Шановні колеги! / С. О. Караман. - С.3
Кл.слова: Привітання з Новим 2017 роком
Кузьменко, Надія Михайлівна. Для одного народу - одна літературна мова й вимова, один правопис! : До 135-річня від дня народження Івана Огієнка / Н. М. Кузьменко. - С.4-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український правопис, орфографія, пунктуація
Кучерук, Оксана Анатоліївна. Співвідношення понять "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" як лінгвометодична проблема / Оксана Анатоліївна Кучерук. - С.8-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методика навчання, технологія навчання, метод навчання
Василишин, Олег Васильович. Листи до Бориса Харчука як джерело вивчення біографії письменника та духовних запитів доби / О. В. Василишин. - С.14-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Харчук Борис, про нього, епістолярний жанр, лист
Федосій, Олена Олексіївна. Особливості мовної стилістики прози Галини Тарасюк / О. О. Федосій. - С.19-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тарасюк Галина, про неї, мала проза, жіночі образи
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів : Продовження. Початок див. "Українська мова і література в школах України". - № 4 - 12, 2015 р.; № 1 - 12, 2016 р. / К. Г. Городенська. - С.22-23
Кл.слова: наголошення слів, чергування голосних, голосні е, о
Борисенко, Валентина Володимирівна. Розвиток навичок аналізу в системі критичного мислення. Уявна перспектива образів новели Євгена Гуцала "До Танаськи по молоко" : Українська література, 6 клас / В. В. Борисенко, К. П. Сова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гуцало Євген, До Танаськи по молоко, про твір, критичне мислення, освітній процес
Сердечний, Володимир. Професійна лексика. Терміни : Бінарний урок українська мова і физичне виховання, 10 клас / В. Сердечний, Л. О. Попова. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, професійна лексика, термінологія
Бишляга, Олена. Словникова робота - важлива складова розвитку мовлення молоді / О. Бишляга. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: словникова робота, мовлення молоді, слово
Резнік, Тетяна. Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання / Т. Резнік. - С.37-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовне портфоліо, проблемно-дослідницька тека, папка досягнень учня
Угніч, Руслана. Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : Українська мова, 9 клас / Р. Угніч. - С.39-43
Кл.слова: план-конспект уроку, складносурядне речення, складні речення
Вічканова, Любов. І треба багато ходити в житті - тоді побачиш, яке воно є... : За новелою Ю. Яновського "Дитинство" / Л. Вічканова. - С.44
Кл.слова: план-конспект уроку, Яновський Юрій, Дитинство, про твір, єднання поколіннь
Голик, Олена. Глибока прірва душі. Роман В. Підмогильного "Місто". Зображення "цілісної" людини в єдності біологічного, духовного, соціального / О. Голик. - С.45-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Підмогильний Валер’ян, Місто, про твір, робота з текстом
Корицька, Галина. Різдвяно-новорічний камертон! : Сценарій виховного заходу / Г. Корицька. - С.50-53
Кл.слова: позакласна робота, сценарій Новорічного свята, сценарій Різдвяного свята
Александрова, Валентина Федорівна. Тиждень української мови у загальноосвітній школі / В. Ф. Александрова. - С.54-60
Кл.слова: позакласна робота з української мови, заходи тижня української мови
Поцелуйко, Микола. За Україну віддав він життя / М. Поцелуйко. - С.61
Кл.слова: Багіров Ільгар, про нього, вшанування пам'яті, воїн АТО
Пономаренко, Олеся. Ілюзія безмежності творчого простору / О. Пономаренко. - С.62-63
Кл.слова: Шевчук Олексій, про нього, Шевчук Кирило, про нього, живопис і скульптура
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: В651854400/2017/2
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 2
Зміст:
Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6
Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності
Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9
Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура
Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10
Кл.слова: класика, сучасність, паралелі
Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання
Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19
Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара
Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього
Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29
Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59
Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання
Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34
Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення
Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти
Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв
Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору
Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман
Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51
Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ
Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса
Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр
Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів
Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64
Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Кучерук, Оксана Анатоліївна.
    Співвідношення понять "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / Оксана Анатоліївна Кучерук // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 8-13. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Бухарєва, Олена.
    Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / О. Бухарєва // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- оновлення -- технологія навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Кучеренко, Ірина.
    Технологічний аспект вивчення української мови [Текст] / І. Кучеренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 6. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку української мови -- рефлексія -- функції й етапи технології уроку

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ





    Сікорський, Петро.
    Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- навчальна технологія -- технологія навчання -- освіта -- заклад освіти
Дод.точки доступу:
Колодій, Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Кулик, Олена.
    Навчання української мови здобувачів загальної середньої освіти з використанням технології стимулювання мовленнєвої активності [Текст] / О. Кулик // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2020. - № 11. - С. 3-8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання -- технологія навчання мови -- технологія стимулювання мовленнєвої активності здобувачів освіти -- урок української мови

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Братко, М.
    Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 68-75, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.7 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
другий (магістерський) рівень вищої освіти -- технологія навчання -- функції сторітелінгу
Анотація: У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти сторітеллінгу як технології навчання у вищій школі на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Аргументовано продемонстровано доцільність застосування сторітеллінгу в практиці викладання курсу «Лідерство в освіті», оскільки розповідь історій є актуальним інструментом лідерів різних рівнів. Коротко охарактеризовано змістове наповнення та цільові орієнтири курсу «Лідерство в освіті», який вивчається в рамках інноваційної освітньої програми «Корпоративна освіта та розвиток персоналу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Виокремлено основні функції сторітеллінгу як технології навчання – освітню, ціннісну, мотиваційну, виховну, розвивальну, комунікативну, наставницьку. Сформульовано методичні рекомендації щодо створення успішної історії, які стосуються її структури, необхідних складників. Наведено приклад рекомендацій щодо використання сторітеллінгу, яких автор дотримувалась під час викладання курсу «Лідерство в освіті» на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Рекомендації розроблені на основі теоретичного узагальнення наукових поглядів учених та власного педагогічного досвіду. На основі відгуків здобувачів освіти зроблено висновок про доцільність застосування сторітеллінгу у вищій школі як технології, яка підвищує результативність освітнього процесу. Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ сторітеллінгу та відповідної підготовки педагогів до використання цієї технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)