37.014(477)
   К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія, реалізація, результати / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2005. - 446 с. - ISBN 966-8066-83-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Організація освіти--Інновації в освіті--Україна

   Філософія освіти


Кл.слова (ненормовані):
соціальний розвиток -- ефективність навчання -- дистанційне навчання -- філософія освіти -- вища освіта -- середня освіта -- українська освіта -- освітня політика -- дистанційна освіта -- державне управління -- міжнародне співробітництво

Примірників всього: 13
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (3)


37.09
Т 33


    Вишневський, Омелян.
    Теоретичні основи педагогіки : курс лекцій, підручник для студентів / О. Вишневський, О. Кобрій, М. Чепіль ; науковий редактор О. Вишневський ; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Кафедра педагогіки. - Дрогобич : Відродження, 2001. - 262 с. - ISBN 966-538-115-6 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--теоретичні основи

Кл.слова (ненормовані):
система педагогіки -- українська освіта -- процес едукації -- виховна функція -- форми навчання
Дод.точки доступу:
Кобрій, Ольга
Чепіль, Марія
Вишневський, О. \науковий редактор.\
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Кафедра педагогіки


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: У070290/2016/1
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Яким буде ЗНО 2016?. - С.10
Кл.слова: тестова робота з хімії, атестація з математики, тест з української мови
Освіта в Азії: працьовитість та відвага. - С.13-20
Кл.слова: освіта у Шрі-Ланці, освіта у Грузії
Інклюзивна освіта - навчання без бар’єрів. - С.21-25
Кл.слова: інклюзивна школа, асистент учителя
Бахрушин, В. Правове забезпечення реформи освіти / В. Бахрушин. - С.33-39
Кл.слова: українська освіта, нові завдання, зміни до законів
Остапенко, Г. Управління інноваційними процесами в ДНЗ : Семінар завідувачів ДНЗ / Г. Остапенко, А. Рябикіна. - С.40-45
Кл.слова: інноваційна діяльність, управлінський практикум, самоаналіз та аналіз занять
Є примірники у відділах:
Ф2 (16.02.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 2. - 2005. - 358 с. - ISBN 966-7601-56-0 : 25.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія --Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)


94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 1. - 2005. - 343 с. - ISBN 966-7601-49-8 : 6.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія--Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)


94(438):94(477)
С 34


   Сивіцький, М.

    Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X.
   Т. 3. - 2005. - 431 с. - ISBN 966-7601-62-5 : 25.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання

   Історія--Історія України--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА
Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно".
Дод.точки доступу:
Петренко, Є. \пер.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)




   
    2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 2-3

Рубрики: Українська освіта--2-й міжнародний інтернет-марафон

Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- інтернет-марафон (освіта) -- вебінар (освіта) -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Машика, Т. В.
    Основні новели Закону України "Про освіту" / Т. В. Машика // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 4-8

Рубрики: Українська освіта--освітнє законодавство--основні новели

   Зарубжніа література--методика викладання--освітнє законодавство--основні новели


Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- освіта (закон) -- законодавство (освіта) -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Бахрушин, В..
    Правове забезпечення реформи освіти [Текст] / В. Бахрушин // Управління освітою. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 1. - С. 33-39

Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- нові завдання -- зміни до законів

Є примірники у відділах:
Ф2 (16.02.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)





    Янова, Вікторія.
    14 ідей педагогіки співпраці: суть, ключові ідеї, форми та методи / В. Янова // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
українська освіта -- педагогіка співпраці -- колективне виховання -- навчальний діалог

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


   37.018
   В 55


    Вишневський, Омелян.
    Українська освіта на шляху реформ: статті, нариси, концепції [Текст] : навчальний посібник (для магістрів, аспірантів та студентів, які досліджують стан сучасної української освіти) / О. Вишневський. - Дрогобич : Швидкодрук, 2013. - 448 с. - ISBN 978-966-97215-0-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
соціальне замовлення -- українська освіта -- реформування освіти -- виховання -- розвиток -- українознавство -- громадянське виховання -- оцінка знань -- етнопсихологія -- педагогічна спадщина -- глобалізація освіти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


378(477)
У 87


    Утюж, І. Г.
    Парадигмальні засади освітнього простору [Текст] : монографія / І. Г. Утюж ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 352 с. - ISBN 978-966-653-317-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища совіта--Освітній простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- трансформація освіти -- глобалізація освіти -- синергія -- українська освіта
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)