К 79 Кремень, В. Г. Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія, реалізація, результати / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2005. - 446 с. - ISBN 966-8066-83-9 : 20.00 грн.
Рубрики: Освіта--Організація освіти--Інновації в освіті--Україна Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): соціальний розвиток -- ефективність навчання -- дистанційне навчання -- філософія освіти -- вища освіта -- середня освіта -- українська освіта -- освітня політика -- дистанційна освіта -- державне управління -- міжнародне співробітництво Примірників всього: 13 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Фаховий коледж «Універсум» (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Фаховий коледж «Універсум» (3) |
Т 33 Вишневський, Омелян. Теоретичні основи педагогіки : курс лекцій, підручник для студентів / О. Вишневський, О. Кобрій, М. Чепіль ; науковий редактор О. Вишневський ; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Кафедра педагогіки. - Дрогобич : Відродження, 2001. - 262 с. - ISBN 966-538-115-6 : 25.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--теоретичні основи Кл.слова (ненормовані): система педагогіки -- українська освіта -- процес едукації -- виховна функція -- форми навчання Дод.точки доступу: Кобрій, Ольга Чепіль, Марія Вишневський, О. \науковий редактор.\ Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Кафедра педагогіки Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: У070290/2016/1 Газета 2016р. № 1 Яким буде ЗНО 2016?. - С.10 Кл.слова: тестова робота з хімії, атестація з математики, тест з української мови Освіта в Азії: працьовитість та відвага. - С.13-20 Кл.слова: освіта у Шрі-Ланці, освіта у Грузії Інклюзивна освіта - навчання без бар’єрів. - С.21-25 Кл.слова: інклюзивна школа, асистент учителя Бахрушин, В. Правове забезпечення реформи освіти / В. Бахрушин. - С.33-39 Кл.слова: українська освіта, нові завдання, зміни до законів Остапенко, Г. Управління інноваційними процесами в ДНЗ : Семінар завідувачів ДНЗ / Г. Остапенко, А. Рябикіна. - С.40-45 Кл.слова: інноваційна діяльність, управлінський практикум, самоаналіз та аналіз занять Є примірники у відділах: Ф2 (16.02.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
С 34 Сивіцький, М. Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X. Т. 2. - 2005. - 358 с. - ISBN 966-7601-56-0 : 25.00 грн
Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання Історія --Історія України--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно". Дод.точки доступу: Петренко, Є. \пер.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) |
С 34 Сивіцький, М. Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X. Т. 1. - 2005. - 343 с. - ISBN 966-7601-49-8 : 6.00 грн
Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання Історія--Історія України--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно". Дод.точки доступу: Петренко, Є. \пер.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) |
С 34 Сивіцький, М. Історія польсько-українських конфліктів [Текст] / Микола Сивіцький ; пер. з пол. Є. Петренка. - Київ : Вид-во ім. Олени Теліги, 2005 - . - ISBN 966-7601-48-X. Т. 3. - 2005. - 431 с. - ISBN 966-7601-62-5 : 25.00 грн
Рубрики: Історія --Історія Польщі--Наукові видання Історія--Історія України--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): українці -- поляки -- українська справа -- національна проблема -- українська освіта -- ОУН -- УПА Анотація: Автор у хронологічній послідовності зібрав, систематизував і описав відомості про історичні події за період від вересня 1939 року до середини 1944 року. Той період представлено документами польського еміграційного уряду, більшість яких має позначку "Таємно". Дод.точки доступу: Петренко, Є. \пер.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3) |
2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 2-3 Рубрики: Українська освіта--2-й міжнародний інтернет-марафон Кл.слова (ненормовані): українська освіта -- інтернет-марафон (освіта) -- вебінар (освіта) -- зарубіжна література Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Машика, Т. В. Основні новели Закону України "Про освіту" / Т. В. Машика> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2018. - N 1/2. - С. 4-8 Рубрики: Українська освіта--освітнє законодавство--основні новели Зарубжніа література--методика викладання--освітнє законодавство--основні новели Кл.слова (ненормовані): українська освіта -- освіта (закон) -- законодавство (освіта) -- зарубіжна література Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Бахрушин, В.. Правове забезпечення реформи освіти [Текст] / В. Бахрушин> // Управління освітою. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 1. - С. 33-39 Кл.слова (ненормовані): українська освіта -- нові завдання -- зміни до законів Є примірники у відділах: Ф2 (16.02.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
Янова, Вікторія. 14 ідей педагогіки співпраці: суть, ключові ідеї, форми та методи / В. Янова> // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2018. - № 12. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): українська освіта -- педагогіка співпраці -- колективне виховання -- навчальний діалог Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: П888118777/2015/84 Журнал 2015р. Вып. 84 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акместановлення Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
В 55 Вишневський, Омелян. Українська освіта на шляху реформ: статті, нариси, концепції [Текст] : навчальний посібник (для магістрів, аспірантів та студентів, які досліджують стан сучасної української освіти) / О. Вишневський. - Дрогобич : Швидкодрук, 2013. - 448 с. - ISBN 978-966-97215-0-1 : 30.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальне замовлення -- українська освіта -- реформування освіти -- виховання -- розвиток -- українознавство -- громадянське виховання -- оцінка знань -- етнопсихологія -- педагогічна спадщина -- глобалізація освіти Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
О-72 Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019. Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн. VIII науковий форум Україна - Польща 2019
Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники Кл.слова (ненормовані): освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання Дод.точки доступу: Кремень В. Г. \головний редактор\ Ничкало, Н. Г. \редактор\ Коцур, В. П. \редактор\ Шльосек, Ф. \редактор\ Міністерство освіти України Національна академія педагогічних наук України Відділення професійної освіти і освіти дорослих Комітет педагогічних наук Польської академії наук Наукове товариство "Польща - Україна" Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
У 87 Утюж, І. Г. Парадигмальні засади освітнього простору [Текст] : монографія / І. Г. Утюж ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Запоріжжя : Просвіта, 2012. - 352 с. - ISBN 978-966-653-317-6 : 20.00 грн.
Рубрики: Вища совіта--Освітній простір--Монографії Кл.слова (ненормовані): освітня парадигма -- трансформація освіти -- глобалізація освіти -- синергія -- українська освіта Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) |
Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953. Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |