Л 93 Любар, Олександр Опанасович. Історія української школи і педагогіки : навчальний посібник / О. О. Любар, М. Г. Стельмахович, Д. Т. Федоренко ; редактор О. О. Любар. - Київ : Знання, 2003. - 450 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-620-180-1 : 30.00 грн., 27.00 грн., 28.50 грн., 30.00 грн., 14.99 грн.
Рубрики: Педагогіка України--Історія педагогіки--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- виховання -- родине виховання -- домашнє виховання -- народна педагогіка -- етнопедагогіка -- освіта Київської Русі -- козацька педагогіка -- освітня політика Дод.точки доступу: Стельмахович, Мирослав Гнатович Федоренко, Дмитро Тимофійович Любар, О. О. \редактор.\ Русин, Павло \про нього\ Дрогобич, Юрій \про нього\ Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \про нього\ Духнович, Олександр Васильович (греко-католицький священик, україноруський письменник, педагог, поет, культурний діяч ; 1803-1865) \про нього\ Шевченко, Тарас Григорович (український поет, письменник, художник, громадський та політичний діяч ; 1814-1861) \про нього\ Костомаров, Микола \про нього\ Куліш, Пантелеймон Олександрович (український письменник, фольклорист, етнограф, мовознавець, перекладач, критик, редактор, видавець ; 1819-1897) \про нього\ Драгоманов, Михайло Петрович \про нього\ Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\ Франко, Іван Якович (український письменник, поет, публіцист, перекладач, вчений ; 1856-1916) \про нього\ Грушевський, Михайло Сергійович (професор історії, організатор української науки, політичний діяч і публіцист ; 1866-1934) \про нього\ Русова, Софія Федорівна (український педагог, прозаїк, літературознавець ; 1856-1940) \про нього\ Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 1878-1967) \про нього\ Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888-1939) \про нього\ Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Огієнко, Іван Іванович (митр., вчений, політ., громад. і церк. діяч, мовознавець, лексикограф, історик церкви, педагог ; 1882-1972) \про нього\ Примірників всього: 88 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (15), Бульвар І. Шамо, 18/2 (14), Фаховий коледж «Універсум» (51) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (7), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (15), Бульвар І. Шамо, 18/2 (14), Фаховий коледж «Універсум» (51) |
К 17 Калініченко, Л. О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Творче мислення--метод порівняння--молодші школярі Науковці --персоналії--наукова діяльність Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- науковці -- персоналії -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів. Дод.точки доступу: Савченко О. Я., Олександра Яківна (1942) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Каракоз, С. Олександр Захаренко : (1937–2001) / Сусанна Каракоз> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 4–7. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Історія педагогіки--видатні педагоги--персоналії Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- видатні педагоги -- українські педагоги -- персоналії -- педагогічна спадщина -- авторські школи -- виховання цінностей Анотація: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Матюшинець, Я. Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу / Я. Матюшинець> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 40-55, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): дитиноцентризм -- діти -- народні дитячі садки -- природовідповідність -- середовище для дітей -- середовищний підхід -- українська школа -- українські педагоги Анотація: У статті подано історико-педагогічний аналіз поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття щодо створення і функціонування розвивального середовища для дітей. Автором висвітлено основні підходи до організації навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (дитиноцентризму, природовідповідності, виховання середовищем) та особливості створення розвивального середовища на різних проміжках часу (1899-1918 рр). З’ясовано цілі, завдання функціонування різних установ для дітей відповідно до суспільних, економічних, політичних та культурних змін на теренах України кінця ХІХ – початку ХХ століття (необхідності морального і фізичного виховання особистості, дотримання національного характеру освіти, індивідуального підходу). Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |