С 14 Сазоненко, Г. С. Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа. - Макарів : Софія, 2013. - 411 с. - ISBN 978-966-2374-41-4 : 110.00 грн., 60.00 грн., 90.00 грн.
Рубрики: Неперервна освіта--Акмеологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- компетентність -- уміння вчитися -- успішність -- економічна компетенція -- громадянська компетенція -- інформаційно-комунікативна компетенція -- акметехнології Дод.точки доступу: Приступа, В. В. Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: П860805/2013/1 Журнал 2013р. № 1 Хайруліна, Василина. У пошуках дива / В. Хайруліна. - С.1-5 Кл.слова: 1 клас, читання, Інтелект України Кодлюк, Ярослава. Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності / Я. Кодлюк. - С.6-9 Кл.слова: молодший школяр, рефлексія навчальної діяльност, уміння вчитися Сергєєва, Наталія. Мотиви навчальної діяльності учнів на уроках української мови / Н. Сергєєва. - С.10-13 Кл.слова: початкова школа, українська мова, мотивація Вашуленко, Оксана. Емоційно-ціннісна складова у структкрі читацької компетентності молодшого школяра / О. Вашуленко. - С.13-17 Кл.слова: емоційно-ціннісний розвиток, ціннісна орієнтація, читацька компетентність Чістякова, Валентина. Малюємо словом зиму (Интегрований урок) / В. Чістякова. - С.18-20 Кл.слова: інтегрований урок, природознавство, образотворче мистецтво, мовлення, читання Логачевська, Світлана. / С. Логачевська, Т. Лобачевська. - С.20-24 Кл.слова: обдаровані учні, уроки математики, задачі Стрілець, Світлана. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.25-30 Кл.слова: 4 клас, математика, державна підсумкова атестація Дудник, Наталія. Презентація проекту "Вода - джерело життя" / Н. Дудник. - С.30-32 Кл.слова: жива природа, цінність води Хмелик, Надія. Заспівай мені, райська пташко! (Конспект уроку з образотворчого мистецтва, 4 клас) / Н. Хмелик. - С.33-34 Кл.слова: 4 клас, образотворче мистецтво, техніки малювання Ващенко, Олена. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти / О. Ващенко, Т. Кравченко. - С.35-37 Кл.слова: зарубіжний досвід, кооперативне навчання, метод проектів Шаповалова, Ірина. Використання ІКТ у початковій школі / І. Шаповалова. - С.38-39 Кл.слова: інформаційні технології, комп'ютерна презентація, початкова школа Мартьянова, Людмила. Творчий підхід до оцінювання першокласників / Л. Мартьянова. - С.40-42 Кл.слова: оцінка, оцінювання першокласників, індивідуальний підхід Мельничук, Сергій. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів / С. Мельничук. - С.43-44 Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічна підготовка вчителя, початкови класи Данилейко, Калина. Малюємо казку цікаву, чарівну (Урок образотворчого мистецтва. 3 клас) / К. Данилейко. - С.4546 Кл.слова: 3 клас, образотворче мистецтво, казка Нусь, Ольга. Перше знайомство (Свято-зустріч з майбутніми першокласниками) / О. Нусь. - С.46-47 Рукавець, Олена. Години спілкування / О. Рукавець. - С.48-50 Кл.слова: сім'я, чинник здоров'я, спілкування Головко, Лідія. Урок математики у 1 класі / Л. Головко. - С.50 Кл.слова: математика, 1 клас, додавання, віднімання Мовчун, Антоніна. Книга про весну та осінь, про медвяне літо і радісні квіти (Про книгу Зірки Мензатюк "Український квітник") / А. Мовчун. - С.51-54 Кл.слова: Мензатюк Зірка, Український квітник Хоменко, Людмила. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові / Л. Хоменко. - С.55-56 Кл.слова: українська мова, словесний наголос, наголошування Шмаргун, Віталій. Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів / В. Шмаргун. - С.57-60 Кл.слова: сенсорномоторна увага, інтелектуальний розвиток Є примірники у відділах: Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |
С 13 Савченко, Олександра Яківна. Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися / О. Я. Савченко> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 85-98. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Мотивація навчання--початкова школа--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): молодші школяри -- уміння вчитися -- полівмотивованість учіння -- дидактичні умови -- формування позитивної мотивації Анотація: Уміння вчитися у молодших школярів полівмотивоване. Динамічність мотивації зумовлена як віковими, так й індивідуальними особливостями ставлення дітей до навчального пізнання, сформованістю загальної готовності до навчання, впливом середовища класу і сім’ї. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: У901231/2017/7/8 Журнал 2017р. № 7/8 Ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5-9 класів (за результатами обговорення на платформі EdEra та у предметних робочих групах). - С.3-16 Кл.слова: навчальна програма, 5-9 класи, українська мова Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9 класи. - С.16-29 Кл.слова: навчальна програма, 5-9 класи, українська література Федосій, Олена Олексіївна. Семантико-стилістична структура запитальних конструкцій у малих епічних творах Людмили Тарнашинської / О. О. Федосій. - С.30-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: питальні речення, риторичні запитання, мала проза Кулик, Олена. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів / О. Кулик. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мовленнєвий розвиток учня, мовна особистість, система вправ Мовчун, Антонина Іванівна. Борис Грінченко в Чернігові: життя і діяльність / А. І. Мовчун. - С.38-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Чернігівська українська громада, неопубліковані архівні матеріали, земська служба Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Г. Городенська. - С.46-48 Кл.слова: проблеми правопису, українська мова, слово Білошицька, Алла. Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови / А. Білошицька. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: концентроване навчання, фреймові моделі, уміння вчитися Дем’яненко, Світлана. Зірки, що світять крізь століття. Українська перекладацька школа: трагедія доль та велич звершень / С. Дем’яненко. - С.54-61 Кл.слова: перекладацька школа, українська література, урок-літературна вітальня Кузнєцова, Олена. Твір-роздум у публіцистичному стилі на морально-етичну тему. Українська мова 9 клас / О. Кузнєцова. - С.62-65 Кл.слова: урок зв’яного мовлення, твір-роздум, українська література Омельчук, Сергій. Дослідницькі завдання з мови як ефективний засіб формування компетентного мовця. На матеріалі розділу "Пряма й непряма мова" в 9 класі / С. Омельчук. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: пряма й непряма мова, українська мова, конспект уроку Резніченко, Юлія. Палімпсестність міського тексту в повісті Галини Пагутяк "Новий рік у Стамбулі / Ю. Резніченко. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: локус, міський текст, образ міста Сидоренко, Юлія. Художні твори з експліцитно вираженою міфологічною складовою: літературознавчий аспект вивчення / Ю. Сидоренко. - С.75-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: міфопоетика, експліцитний міфологізм, міфологема Онищенко, Олена. Лексико-фразеологічні ресурси української мови як орієнтир вибору комунікативних стратегій переговорів та інтерв’ю у військовому дискурсі / О. Онищенко. - С.79-83. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: комунікативні ресурси, переговори, інтерв’ю Голик, Олена. Штрихи до біорафії Євгена Маланюка Частина I. Роль театру в духовному світі Євгена Маланюка / О. Голик, Т. Яровенко. - С.84-87, Євген Маланюк, про нього, театр Паркулаб, Марія. Проект "Славні імена на карті Єзуполя" Частина II. Антоніна Мацькевич - "Венера" / М. Паркулаб. - С.88-91 Кл.слова: Антоніна Мацькевич, план-конспект уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ |
Кодлюк, Ярослава. Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9 Кл.слова (ненормовані): молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися Є примірники у відділах: Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Білошицька, Алла. Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови [Текст] / А. Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 7/8. - С. 49-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): концентроване навчання -- фреймові моделі -- уміння вчитися Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ |
Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку [Текст] / Р. Угніч> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2018. - N 5. - С. 12-19 Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- компетентнісний підхід -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Мачулкіна, О. Перший крок до навчання / Олена Мачулкіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 9. - С. 55–56. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підготовка до школи--батьківські збори--майбутні першокласники Кл.слова (ненормовані): підготовка до школи -- батьківські збори -- майбутні першокласники -- підготовка до навчання -- уміння вчитися -- успішне навчання -- виступ учителя Анотація: У статті представлено виступ учителя початкових класів на зборах батьків майбутніх першокласників або батьків, діти яких підуть у перший клас наступного року. Цей виступ доречний саме за рік до початку навчання дітей у школі, аби привернути увагу батьків до деяких проблем, що можуть виникнути на початку шкільного навчання. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Прим.1 (Ф3) зайнятий |