Шифр: П860805/2015/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2015р. № 5
Зміст:
Щодо роз'яснення порядку приймання дітей до першого класу. - С.1
Мартиненко, Світлана. Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності / С. Мартиненко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Гордійчук, Оксана. Концептуально-методичні основи роботи над мультфільмами в початковій школі як вимога часу / О. Гордійчук. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорова, Наталія. Розвивальні творчі вправи на уроках / Н. Сидорова. - С.10-14
Тетеуца, Марія. У царстві рослин : (Урок з природознавства у 1 класі) / М. Тетеуца. - С.15-17
Маліновська, Ольга. Урок-конференція "7 чудес України" / О. Маліновська, Н. Голощук. - С.17-20
Веремійчик, Іван. Методичні розробки окремих уроків трудового навчання за новими підручниками : (3 клас) / І. Веремійчик. - С.20-23
Ковальова, Вікторія. Відкритий урок-екскурсія у шкільний сад : (2 клас) / В. Ковальова. - С.24-27
Печерська, Елла. Формування музично-естетичної культури молодших школярів засобами духовної музики / Е. Печерська, О. Діаковська. - С.28-33. - Біблфіогр. в кінці ст.
Формула успіху Ярослави Гринишак / Підгот. Юлія Колесникова. - С.34-35
Радість життя : Урок з курсу "Я і Україна" (Громадянська освіта) у 4 класі. [Один із уроків Ярослави Гринишак] / Підгот.Юлія Колесникова. - С.35-36
Локшина, Олена. Трансформаційні процеси в початковій освіті країн Євросоюзу: перспективні ідеї для України / О. Локшина. - С.37-39
Мельник, Оксана. Розвиток електронних освітніх ресурсів для організації навчально-виховного процесу в системі початкової освіти / О. Мельник. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданець-Білоскаленко, Наталія. Праця, що очищає душу : У травні цього року виповнюється 140 років з дня народження Якова Феофановича Чепіги - відомого педагога, педолога, психолога... / Н. Богданець-Білоскаленко. - С.44
Мовчун, Антоніна. Василь Симоненко, який був більшим за самого себе... : До 80-річчя Василя Симоненка, 52 роки з яких Україна без нього... (Дітям про письменників) / А. Мовчун. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Олена. Врахування жанрової природи творів під час вивчення лірики в початкових класах / О. Бондаренко, В. Сиротенко. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Волошанюк, Валентина. Формування здоров'язбережувальних технологій у початкових класах / В. Волошанюк. - С.55-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобонич, Кароліна. Легенда про калину / К. Бобонич. - С.57
Грошева, Оксана. Перший раз у 5 клас / О. Грошева. - С.58
Семеній, Ліна. Казка - це диво, сповнене краси : (Урок літературного читання) / Л. Семеній. - С.59-60
Подолянець, Катерина. Використання унаочнення під час вивчення нумерації чисел у межах 100 у 1 класі / К. Подолянець. - С.60-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Степанишина, Ірина. Екскурсії в позаурочний час : (З досвіду роботи) / І. Степанишина. - С.62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
Ф2 (13.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (08.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)




    Кушнірова, Л.
    Методичні поради В. І. Масальського щодо підвищення ефективності уроку мови / Лариса Кушнірова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.

Рубрики: Українська мова--Методична робота--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
підвищення ефективності уроку української мови -- завдання навчання української мови -- побудова уроку мови -- вимоги до уроку -- граматика -- добір вправ -- засоби унаочнення -- розвиток мислення й мовлення учнів
Анотація: У статті розглянуто методичні рекомендації відомого вітчизняного вченого-філолога і педагога В. І. Масальського (1896-1979) щодо підвищення ефективності уроку української мови. Показано погляди вченого на основне завдання навчального плану середньої школи з української мови, на побудову уроку й вимоги до нього, на добір вправ, засобів унаочнення, розвиток мислення й мовлення учнів тощо. На думку В. Масальського, різноманітна побудова уроку мови безпосередньо зумовлюється змістом граматичної теми, роботою над словом, настановою уроку, характером його частин (пояснення нового матеріалу, закріплення теоретичних знань, розвиток мови, закріплення практичних навичок, повторення правила, теми чи цілого розділу) і залежить від рівня підготовки учнів. Учений доводить, що кращі вчителі показують зразки влучного комбінування розповіді викладача, його пояснень, запитань до учнів, їхніх відповідей, тобто бесіди з учнями. Поради В. Масальського цікаві й цінні.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



94+101]:005.44
Т 33


   
    Тенденції і перспективи розвитку історичної науки та філософії в умовах глобалізації [Текст] : матеріали Всеукраїнської молодіжної наукової конференції, 10 березня 2017 р., м. Київ / КУ ім. Б. Грінченка, Іст.-філософ. ф-т, Наук. т-во студ., аспір., доктор. і мол. вч. ; уклад.: О. О. Салата, Г. В. Саган, Р. Р. Куцик. - Київ : КУ ім. Б. Грінченка, 2017. - 260 с. - 62.01 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія

   Філософія


Кл.слова (ненормовані):
Київське педагогічне товариство взаємної допомоги -- проведення виборів -- давньоримське військо -- дезертирство -- кримськотатарський визвольний рух -- полікультурність -- русинське питання -- Мінський процес -- соціальна філософія -- електронне урядування -- архетип вогню -- унаочнення
Дод.точки доступу:
Салата, О. О. \уклад.\
Саган, Г. В. \уклад.\
Куцик, Р. Р. \уклад.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Історико-філософський факультет
Наукове товариство студентів, аспірантів, докторів і молодших вчителів


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)




    Подолянець, Катерина.
    Використання унаочнення під час вивчення нумерації чисел у межах 100 у 1 класі [Текст] / К. Подолянець // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2015. - № 5. - С. 60-61. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах:
Ф2 (13.05.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (08.05.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)



Шифр: У171724920/2019/6
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 6
Зміст:
Лагола, Ірина. Вірш, оповідання, а чи казку читай, дитино, і мандруй, будь ласка. Художня література як засіб ознайомлення дітей з рідним краєм / І. Лагола. - С.3-7
Кл.слова: національна культура, літературні твори, об'єкти довкілля
Орел, Діана. Незвичайне й цікаве нам відкриває екскурсія містом, країною, краєм. Пропедевтика лінгвокраєзнавства на уроках німецької мови / Д. Орел. - С.8
Кл.слова: іноземні мови
Орел, Діана. Unser erstaunlіches Kiyiw. Наш дивовижний Київ. Урок німецької мови в 4-му класі / Д. Орел. - С.9-12
Кл.слова: іноземні мови
Крамаренко, Алла. Знайомимося з ближніми і дальніми природними місцями унікальними. Природничо-методичний аспект ознайомлення учнів з унікальними місцями України / А. Крамаренко. - С.13-17
Кл.слова: природознавство, державний стандарт
Суховірський, Олег. Комп'ютерна презентація як спосіб унаочнення інформації. Організація проектної діяльності на уроках інформатики / О. Суховірський. - С.18-19
Кл.слова: інформатика, проектна діяльність
Суховірський, Олег. Фортеці України. Урок-проект інформатики у 3-му класі / О. Суховірський. - С.20-21. - інформатика
Кл.слова: проектна діяльність
Гарбуз, Олександра. Фортеця Тустань з давнини глибокої вітає нас на кожному з уроків. Психолого-синергетичний день для 3-го класу / О. Гарбуз, Н. Шматок. - С.22-27
Кл.слова: інтегрована освіта, унікальні місця України
Майданюк, Аніта. Гори, печери, ріки й моря - усе це країна рідна моя. Добірка завдань з української мови / А. Майданюк. - С.28-31
Кл.слова: українська мова, громадянська освіта
Кривошеєва, Лілія. В Опішню, центр гончарства, завітаєм. Тут глина в руках майстра оживає. Урок трудового навчання у 3-му класі / Л. Кривошеєва. - С.32-34
Кл.слова: трудове навчання, гончарство, опішнянські майстри
Самойленко, Лілія. Нехай почують діти нині про дивовижне в Україні. Інтегрований урок математики в 4-му класі / Л. Самойленко. - С.35-39
Кл.слова: математика, Херсонес, Хортиця
Анишинець, Марта. Асканію-Нову відвідати зможем - знання математики нам допоможуть. Інтегрований урок математики та природознавства у 2-му класі / М. Анишинець. - С.40-43
Кл.слова: порівняння величин, порівняння чисел, розв'язування задач
Джемула, Галина. "До нас завітай", - кличе Вінницький край. Проект для учнів 4-го класу / Г. Джемула. - С.44-47
Кл.слова: проектна діяльність, громадянська освіта
Мелай, Ольга. Довічну загадку, і магію, і силу - усе це має Кам'яна Могила. Уроки інтегрованого курсу "Мистецтво" у 4-му класі / О. Мелай, О. Філіппова. - С.48-52
Кл.слова: інтегрована освіта, мистецтво
Королюк, Тетяна. Кам'янець-Подільський - місто, де оживає історія. Квест для учнів 3-4 класів / Т. Королюк. - С.53-56
Кл.слова: позакласна робота, свята, розваги
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Суховірський, Олег.
    Комп'ютерна презентація як спосіб унаочнення інформації. Організація проектної діяльності на уроках інформатики / О. Суховірський // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 18-19

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- проектна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Соколовська, С.
    Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Соколовська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 45-50, DOI 10.28925/2311–2409.2023.397. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- зорове унаочнення -- асоціації
Анотація: Актуальність використання метафоричних асоціативних зображень (МАЗ) на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти обумовлена необхідністю забезпечення ефективного спілкування в контексті розв’язання комунікативних завдань і створення умов для розвитку творчого потенціалу студентів. Мета статті –визначити доцільність використання метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови з урахуванням методичних, дидактичних, лінгвістичних і психологічних факторів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Шкуренко, Олександра Вікторівна.
    Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 139-150, DOI 10.28925/2414-0325.2023.1511 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- освітні технології -- імерсивні технології -- цифрові технології -- онлайн-сервіси -- віртуальні лабораторії
Анотація: У статті розглянуто особливості використання імерсивних технологій в освітньому процесі початкової школи. В умовах дистанційного та змішаного навчання, окрім застосування в навчально-виховному процесі різних цифрових технологій, інтернет-ресурсів та інтерактивних інструментів, ефективним є використання спеціальних програмних засобів для унаочнення, демонстрації та відтворення різних явищ. Потреба у підготовці майбутніх учителів до використання імерсивних технологій та недостатність методичного супроводу вчителів, доводить актуальність обраної теми дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шпіца, Роксолана Ігорівна
Стецик, Сергій Павлович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)