001.891(082)
М 12


   
    Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- феномен
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\
Бєлєхова, Л. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


364.4
Г 63


    Гольдштейн, Арнольд.
    Тренінг умінь спілкування : як допомогти проблемним підліткам / А. Гольдштейн, В. Хомик. - Київ : Либідь, 2003. - 520 с. - пер. з англ. В. Хомика. - ISBN 966-06-0272-3 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Спілкування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- послаблення стресу -- зменшення агресії -- контроль гніву -- упередження емпатії
Дод.точки доступу:
Хомик, Володимир


Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4)


316.6(075.8)
А 84


    Аронсон, Эллиот.
    Общественное животное. Введение в социальную психологию : учебное пособие для студентов вузов / Э. Аронсон. - Москва : Аспект-пресс, 1999. - 518 с. - пер. с англ. М. А. Ковальчука. - ISBN 5-7567-0222-9 : 24.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- конформність -- масова коммунікація -- пропаганда -- процес переконання -- соціальне пізнання -- самовиправдовування -- людська агресія -- упередження -- симпатія -- кохання -- міжособистісна синсетивність
Анотація: В учебнике наиболее полно отражены достижения классической и новейшей социальной психологии. Много внимания уделено вопросам массовой коммуникации, социального познания, человеческой агрессии, предрассудкам, симпатиям и межличностной сенситивности.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


373.5.016:070(072)
М 42


   
    Медіаграмотність та критичне мислення на уроках суспільствознавства [Електронний ресурс] : посібник для вчителя / Т. Бакка [та ін.] ; за ред.: В. Іванова, О. Волошенюк ; Академія української преси, Міністерство освіти і науки України, Ін-т мистецтвозн-ва, фолькл-ки та етнол. ім. М. Т. Рильського НАН України. - Київ : ЦВП; АУП, 2016. - 243 с. - (Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії української преси). - Б. ц.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаграмотність--Критичне мислення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
людина -- особистість -- громадянин -- соціалізація особистості -- стереотипи і упередження -- конфлікти -- соціум -- громадянське суспільство -- демократія -- мас-медіа -- ЗМІ -- полікультурність -- нація -- Україна і світ -- права і свободи


Дод.точки доступу:
Бакка, Т.
Бурім, О.
Волошенюк, О.
Євтушенко, Р.
Мелащенко, Т.
Мокрогуз, О.
Іванова, В. \за ред.\
Волошенюк, О. \за ред.\
Академія української преси
Міністерство освіти і науки України
Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


Шифр: О067753/2018/4
   Журнал

Основи здоров’я [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Фесенко, О. М. Міфи й упередження про всесвітнє здоров’я і як з ними боротися / О. М. Фесенко. - С.2-4
Кл.слова: здоров’я
Роковець, Л. В. Проект "Відвернути біду". Попередити та запобігти - стратегія успіху / Л. В. Роковець. - С.5-10
Кл.слова: основи здоров’я
Мацик, Л. А. Як зберигти усмішку? / Л. А. Мацик. - С.11-16
Кл.слова: основи здоров’я, усмішка
Соя, А. В. Інтернет та соціальні мережі - розвага чи залежність? / А. В. Соя. - С.17-21
Кл.слова: інтернет, соціальні мережі
Іващенко, О. В. Молодь за здоровий спосіб життя! : Інтегрований урок. Основи здоров’я та зарубіжна література / О. В. Іващенко, І. Г. Самойленко. - С.22-27
Кл.слова: основи здоров’я, інтегрований урок
Березова, С. Є. Виховний захід "Знати сьогодні, щоб жити завтра" / С. Є. Березова. - С.28-31
Кл.слова: основи здоров’я, СНІД
Сидоренко, Н. В. Чорнобильський вітер по душах мете... : Сценарій урочистих зборів / Н. В. Сидоренко. - С.32-35
Кл.слова: Чорнобиль, сценарій, основи здоров’я
Козін, О. С. У країні правил дорожнього руху : Вистава в 5 діях / О. С. Козін. - С.36-38
Маленко, В. В. Політ сонячного промінчика. Заняття з елементами кольоротерапії / В. В. Маленко. - С.39-42
Довбік, І. М. Люди, будьте взаємно красивими! : Літературно-музична композиція / І. М. Довбік. - С.43-46
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Фесенко, О. М.
    Міфи й упередження про всесвітнє здоров’я і як з ними боротися [Текст] / О. М. Фесенко // Основи здоров’я. - Київ : Основа, 2018. - № 4. - С. 2-4

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



Шифр: І691205/2018/16/18
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 16/18
Зміст:
Шурхало, Д. Повстання, яке змінило історію: 370-річчя Хмельниччини / Д. Шурхало. - С.3-6.
Валентій, Л. І. Календарне планування курсу "Громадянська освіта" : 10 клас / Л. І. Валентій. - С.7-24.
Гендерні проблеми України. - С.24-27.
Глосарій "Молодіжні субкультури". - С.27-31.
Дидактичні матеріали до теми "Стереотип та упередження. Дискримінація. Конфлікти". - С.31-35.
Валентій, Л. І. Уроки інтегрованого курсу "Громадянська освіта" : 10 клас / Л. І. Валентій, О. П. Мокрогуз. - С.35-56.
Коноваленко, Л. Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення трудового права / Л. Коноваленко. - С.56-68.
Шимон, Ю. Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення земельного права / Ю. Шимон. - С.68-75.
Машика, В. Словесна піраміда / В. Машика. - С.75-78.
Брецко, Ф. Ф. Визначні постаті в історії України в запитаннях і відповідях / Ф. Ф. Брецко. - С.78-88.
Доля скарбів Полуботка. - С.88-90.
Мушинський, В. І. Узагальнювальне практичне заняття за розділом II "Високе Відродження. Реформація в Західній Європі” : всесвітня історія. 8 клас / В. І. Мушинський. - С.90-93.
Крилов, П. С. Роль гетьмана Мазепи в українській історії. бінарний урок з історії України та української літератури : 8 клас / П. С. Крилов. - С.93-95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


37.014
Д 44


   
    Дидактичні матеріали до теми "Стереотип та упередження. Дискримінація. Конфлікти” // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 16/18. - С. 31-35.
УДК

Рубрики: Викладання курсу "Громадянська освіта"--уроки в 10 класі

   Викладання курсу "Громадянська освіта"--інтегровані уроки


Кл.слова (ненормовані):
дидактичні матеріали до теми "Стереотип та упередження. Дискримінація. Конфлікти” -- гендерна нерівність -- дискримінація за релігійною ознакою

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Złociak, M.
    Uprzedzenia i stereotypy w relacjach = Упередження і стереотипи у міжособистісних стосунках членів неформальних груп / M. Złociak // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 116-124, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.116124 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- міжособистісні стосунки -- неформальні групи
Анотація: Упередження і стереотипи присутні у житті кожного. Деякі люди навіть не усвідомлюють, що вони потрапили в «пастку стереотипного мислення». Ця стаття спрямована на аналіз та узагальнення теоретичних питань, пов’язаних з упередженнями та стереотипами. У статті розглянуто поняття «упередження», «забобони» та «стереотипи». Охарактеризовано джерела упередженості та стереотипів, а також їх основні функції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Загурська-Антонюк, В. Ф.
    Роль фундаментальних цінностей толерантності та націоналізму у процесі формування державних систем / В. Ф. Загурська-Антонюк // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 22. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
державна система -- етнос -- націоналізм -- національність -- національне самовизначення -- патріотизм -- терпимість -- толерантність -- упередження -- цивілізованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Ангелова, Ангеліна Олегівна.
    Етнорелігійні витоки театральних забобонів [Текст] / А. О. Ангелова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 150-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
забобони -- упередження -- прикмети -- табу -- театральне мистецтво -- сценічна практика

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: З659149/2020/9
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 9
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Сучасна підліткова література про сімейні та шкільні стосунки / О. Ніколенко. - С.2-9
Ціпов’яз, Лариса. Значення художньої літературидл людини й людства XXI ст. Ніл Річард МакКіннон Гейман "Чому наше майбутнє залежить від читання" / Л. Ціпов’яз. - С.10-13
Говорунець, Зоя. Гроші як головний законе життя (Зображення руйнівної сили влада золота в повісті Бальзака "Гобсек") / З. Говорунець. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Говорунець, Зоя. Система уроків з теми "Міфи Давньої Греції" 6 клас / З. Говорунець. - С.21-29
Кожукало, Наталія. Іронічна алюзія на античний міф про скульптора Пігмаліона (за п’єсою Б. Шоу) / Н. Кожукало. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціпов’яз, Лариса. "Сім кроків до мудрості" Гра за священними книгами: Веди, Біблія, Коран / Л. Ціпов’яз. - С.34-35
Газюкіна, Інна. Ігрові прийоми на заняттях зарубіжної літератури як шлях ефективного підвищення пізнавальної активності і формування ключових компетентностей майбутніх фахівців / І. Газюкіна. - С.36-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Лебедюк, Ірина. Квест-технології як засіб для активізації пізнавальної діяльності учнів / І. Лебедюк. - С.39-41
Рябошапко, Наталя. Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" Конфлікт справжнього почуття і упередження / Н. Рябошапко. - С.42-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Краснік, Олена. Літературний воркшоп "Японська поезія як гра" Сценарій заходу з японської літератури та культури / О. Краснік. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Рябошапко, Наталя.
    Історія створення трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта" Конфлікт справжнього почуття і упередження [Текст] / Н. Рябошапко // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 9. - С. 42-43. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Сторонянська, І. З.
    Поведінкові фактори у прийнятті фінансово-економічних рішень суб’єктами економіки в умовах невизначеності [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2022. - № 6. - С. 112-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2305-7645. - ISSN 2522-4662

Кл.слова (ненормовані):
поведінка -- фінансово-економічне рішення -- невизначеність -- інвестор -- підприємець -- когнітивні упередження
Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Куцик, Руслан.
    Стереотипізація образу кримськотатарського народу як проблема міжетнічної комунікації в українському суспільстві / Р. Куцик, Д. Хохлов // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 1. - P34-44, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(1).276475. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
кримські татари -- упередження -- міжетнічна комунікація -- діалог культур -- українське суспільство -- окупація Криму
Анотація: З переходом тюркомовних народів до осілого способу життя у східних степах Європи, у європейській суспільній думці дедалі більше утверджувалися стереотипи, які на кілька століть наперед визначили шаблонне та часто несправедливе сприйняття «степових» народів, в тому числі й кримських татар.
Дод.точки доступу:
Хохлов, Денис


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Gulyamov, B.
    Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family = Соціальне вчення вселенського патріархату про родину / B. Gulyamov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальне вчення -- православна традиція -- християнський персоналізм -- теологія любові
Анотація: Вчення про родину стоїть у центрі класичної християнської соціальної доктрини, оскільки родина є взірцем для всякої соціальності – церковної громади, трудового колективу, місцевої громади, нації, людства. Сучасна криза родини приводить до трансформації соціального вчення, коли взірцем стають міжособистісні відносини. А саме, відносини між чоловіком та жінкою в родині, відносини особистості та Бога, відносини у чернечій громаді, відносини у церковній євхаристійній громаді стають загальним ідеалом, який пропонується для світської соціальності. У етиці родинного життя соціальне вчення Константинопольського патріархату особливий наголос робить на абсолютній гідності особистості від моменту її зачаття до природної смерті. Велика увага приділяється захисту дітей від різноманітних загроз у соціумі, пропонуються дієві заходи для уникнення злочинів проти дітей. Також дається апологія усіх сторін сексуального життя родини, засуджуються різноманітні упередження щодо жінок та шлюбу. В цілому соціальне вчення Константинопольського патріархату про родину є виразом етики християнського реалізму, при якому визнання абсолютності певних цінностей поєднується з готовністю зрозуміти і простити людські помилки. У вченні про родину соціальне вчення з позицій комунітаризму переходить до прийняття засад християнського персоналізму.
Дод.точки доступу:
Богдан Гулямов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



821.111(410)’06
О-76


    Остін, Джейн ( англійська письменниця ; 1775-1817).
    Гордість і упередження і зомбі [Текст] / Д. Остін, Ґ. -С. Сет ; перекладач: Р. Свято, Я. Стріха. - Київ : Основи, 2016. - 296 с. - ISBN 978-966-500-783-8 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Сучасна англійська література--Фантастичний роман

Дод.точки доступу:
Сет, Ґрем-Сміт
Свято, Р. \перекладач.\
Стріха, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


316.485
П 42


    Пов’якель, Надія.
    Психопрофілактика конфліктів [Текст] / Н. Пов’якель. - Київ : Шкільний світ, 2012. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-660-708-6. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу") : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Конфліктологія--Врегулювання конфлікту--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
причини конфлікту -- наслідки конфлікту -- низька конфліктна компетнтність -- політичні конфлікти -- етнічні конфлікти -- внутрішній конфлікт -- суїцидальна поведінка -- психодіагностика -- ескалація конфлікту -- самодіагностика конфліктності
Анотація: У книжці розглядаються основи психологічного супроводу упередження конфліктів і конфліктних деформацій особистості. Велику цінність становить підібраний адаптований комплекс психологічних методик, що дають змогу попереджати виникнення конфліктних ситуацій, запобігати негативним впливам конфліктів на особистість.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Райхерт, Костянтин.
    Можливості штучного інтелекту в контексті авторської концепції творчості / К. Райхерт // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 3. - P14-18, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).294695. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- фон -- творчість -- уява -- необхідні творчі дії -- довільні творчі дії
Анотація: Дослідження містить деякі філософські міркування про креативність штучного інтелекту. Дослідження припускає, що штучний інтелект можна вважати креативним, лише якщо він створює щось нове за допомогою уяви (або її еквівалента) і звертаючись до так званого «фону» (фонові та загальні знання, упередження, компетенції, досвід, звички). , інтуїція, упередження, політичні уподобання, навички, стереотипи, цінності та ін.), а його творча діяльність має бути необхідною або довільною. Необхідна творча діяльність пов'язана з вирішенням конкретних завдань, наприклад, у рамках технічного винаходу чи наукового відкриття. Довільна творча діяльність пов'язана зі спонтанною, безцільною і недоцільною діяльністю людини. Цей вид творчої діяльності має місце, коли творчий діяч має вільний час, дозвілля, ентузіазм (хобі), грає в гру або нудьгує. Виходячи з двох типів творчої діяльності, можна виділити два типи творчого штучного інтелекту: слабкий творчий штучний інтелект, який робить необхідні творчі дії, пов’язані з інструментальною природою штучного інтелекту, зокрема для ефективного вирішення конкретних проблем і завдань, і сильний творчий штучний інтелект, який здійснює довільну творчу діяльність, тобто творить заради самого себе. Сильний творчий штучний інтелект може бути можливим лише в тому випадку, якщо штучний інтелект отримає автономію, свободу керувати цією автономією, і навчиться керувати своєю свободою.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)