Шифр: П447988/2014/3
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2014р. № 3
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-9
Кл.слова: ПОСТАНОВИ КАБМІНУ УКРАЇНИ, НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ, НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ
Гріщенко, Олена. Конкурсний відбір до гімназії (з додатками) / О. Гріщенко. - С.10-15
Кл.слова: КОНКУРСНІ ВИПРОБУВАННЯ, КОНКУРСНА КОМІСІЯ, КОНКУРСНИЙ ВІДБІР
Рябчун, Ольга. Діяльність експертної комісії навчального закладу (з додатками) / О. Рябчун. - С.16-21
Кл.слова: ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ, ЕКСПЕРТИЗА ЦІННОСТІ ДОКУМЕНТІВ, ПОВНОВАЖЕННЯ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ
ДЕНИСЕНКО, Олександр. Знищення документів навчального закладу (з додатками) / О. ДЕНИСЕНКО. - С.22-29
Кл.слова: ЗНИЩЕННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ, АКТ ПРО ВИЛУЧЕННЯ
Божинський, Володимир. Звільнення працівника з роботи за систематичне невиконання посадових обов'язків / В. Божинський. - С.30-33
Кл.слова: ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКА , РОЗІРВАННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ, ДИСЦИПЛІНАРНЕ СТЯГНЕННЯ
Орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на квітень. - С.35
Кл.слова: ЗАКІНЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ, АТЕСТАЦІЙНА КОМІСІЯ, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КАТЕГОРІЇ
Орієнтований перелік наказів з кадрових питань (особового складу) про надання щорічних відпусток. - С.36-37
Кл.слова: ЩОРІЧНА ОСНОВНА ВІДПУСТКА, ДОДАТКОВА ВІДПУСТКА, ОСОБЛИВИЙ ХАРАКТЕР ПРАЦІ
Автономія навчального закладу: норамативно-правові документи. - С.38-41
Кл.слова: АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ВНУТРІШНІЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ, ШТАТНИЙ РОЗПИС
Відкриття бюджетних рахунків для операцій клієнтів з бюджетними коштами.Пам'ятка. - С.42-43
Кл.слова: БЮДЖЕТНІ КОШТИ, ВІДКРИТТЯ РАХУНКІВ, ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР
Діяльність бухгалтерської служби навчального закладу. Пам'ятка. - С.44-45
Кл.слова: БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА, ОБОВ'ЯЗКИ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ, ЗАВДАННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ
Рекомендації щодо призначення на посаду бухгалтера навчального закладу. - С.46-47
Кл.слова: ПОСАДА БУХГАЛТЕРА, КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ, ОБОВ'ЯЗКИ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ
Приклад оформлення посадової інструкції бухгалтера навчального закладу : навчальний заклад. - С.48-50
Кл.слова: ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, БУХГАЛТЕР, НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Приклад оформлення положення про бухгалтерську службу навчального закладу. - С.51-55
Кл.слова: БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА, НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПОЛОЖЕННЯ ПРО БУХГАЛТЕРСЬКУ СЛУЖБУ
Автономія навчального закладу: основні терміни та поняття. Глосарій. - С.56-61
Кл.слова: АВТОНОМІЯ, НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ГЛОСАРІЙ
Клименко, Антоніна. Право директора школи-інтернату підвищувати посадові оклади обслуговуючого персоналу / А. Клименко. - С.62-63
Кл.слова: ПОСАДОВІ ОКЛАДИ, ШКОЛА-ІНТЕРНАТ, ОБСЛУГОВУЮЧИЙ ПЕРСОНАЛ
Божинський, Володимир. Подання керівниками навчальних закладів декларацій про доходи / В. Божинський. - С.64-66
Кл.слова: ДЕКЛАРУВАННЯ ДОХОДІВ, ПОСАДОВА ОСОБА, АДМІНІСТРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ ОБОВ'ЯЗКИ
Морєва, Олена. Використання залишків коштів на рахунках спеціального фонду (з додатками) / О. Морєва. - С.67-71
Кл.слова: КОШТОРИС, СПЕЦІФЛЬНИЙ ФОНД, РОЗПИС БЮДЖЕТУ
Анікеєв, Костянтин. Благодійні внески від батьківських комітетів: хто має звітувати перд батьками / К. Анікеєв. - С.72-74
Кл.слова: ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ, БЛАГОДІЙНІ ВНЕСКИ, БЛАГОДІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Божинський, Володимир. Терміни подання декларації про доходи / В. Божинський. - С.75
Кл.слова: ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ, ТЕРМІНИ, НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Шинкаренко, Віра. Право практичного психолога ініціювати перед ПМПК питання щодо психолого-педагогічного вивчення дитини / В. Шинкаренко. - С.76
Кл.слова: РОЗВИТОК ДІТЕЙ, КОРЕКЦІЯ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ, КОРЕКЦІЯ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ
Кунгурцева, Людмила. Уведення додаткових посад помічника вихователя у школах-інтернатах / Л. Кунгурцева. - С.77
Кл.слова: ШКОЛА-ІНТЕРНАТ, ДОДАТКОВІ ПОСАДИ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ
Морєва, Олена. Питання оплати праці, які необхідно погоджувати із профспілковим комітетом / О. Морєва. - С.78
Кл.слова: ТАРИФІКАЦІЙНИЙ СПИСОК, ПЕРЕЛІК РОБІТ, ДОПЛАТА ЗА СУМІЩЕННЯ
Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань. Лист від 28 січня 2014 року № 1/9-72. - С.79
Кл.слова: ЛИСТ № 1/9-72, 2014 Р., УЧНІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
Ф2 (17.03.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П875300957/2015/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2
Зміст:
Гриневич, Лілія Михайлівна. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів / Л. М. Гриневич. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні процеси, освіта, педагогічна теорія
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, функції освітнього середовища, вища освіта
Sysoieva, Svitlana. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія освіти, освітологія, навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова, Алла Василівна. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне / А. В. Семенова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог-майстер, спілкування, фахівець-викладач
Мельничук, Тетяна Федорівна. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, духовність, сакральне мистецтво
Волкова, Наталія Іванівна. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній економіст, полікультурна освіта, професійна підготовка
Козак, Людмила Василівна. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади / Л. В. Козак. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепція, інновації, викладач
Іванюк, Ганна Іванівна. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільні школи, профільне навчання, сільська школа
Вовк, Лілія Миколаївна. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини / Л. М. Вовк. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерний розвиток, статево-рольові стереотипи, фемінність
Набока, Ольга Георгіївна. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. Г. Набока, В. В. Глазова. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, дистанційне навчання, навчальний контент
Осіпцов, Андрій Валерійович. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів / А. В. Осіпцов. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонійний розвиток, загальнолюдські цінності, соціалізація
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Формування відповідальності у дошкільників / Г. В. Бєлєнька. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, базові якості особистості, відповідальність
Видайчук, Тетяна Леонідівна. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога / Т. Л. Видайчук. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни, педагогічна підготовка, підготовка вчителя-філолога
Русаченко, Наталія Павлівна. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади / Н. П. Русаченко. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діахронія, лінгвістика, морфонологія
Трішкіна, Ніна Іванівна. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач, вищий навчальний заклад, інновації
Літвінова-Головань, Ольга Павлівна. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності / О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анімаційна діяльність, професійна підготовка, туризмознавства
Ogurtsova, Olga. Teaching business english in the new digital age / О. Ogurtsova. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, змішане навчання, хмарні технології
Трускавецька, Ірина Ярославівна. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології / І. Я. Трускавецька. - С.88-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досліджувана територія, експедиції, майбутній учитель біології
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд / Г. В. Брюханова. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайнерська діяльність, підготовка фахівців
Дьячкова, Яна Олегівна. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова. - С.97-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, англомовне говоріння, майбутні фахівці
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні компетентності, діагностичні завдання, учні початкової школи
Синекоп, Оксана Степанівна. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць. - С.107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії (PhD), когнітивні стратегії, самовдосконалення
Масімова, Лариса Гагіківна. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаграмотність, медіатекст, видавнича справа
Бабійчук, Світлана Миколаївна. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, геоінформаційна компетенція, геоінформаційна система
Линьова, Ірина Олексіївна. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід / І. О. Линьова. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський простір вищої освіти, докторські програми, міждисциплінарність
Заяць, Людмила Іванівна. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці / Л. І. Заяць. - С.125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, вища освіта
Литвин, Лілія Володимирівна. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.129-132
Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї, народний дитячий садок, професійна підготовка виховательок
Тригуб, Ілона Іванівна. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С.132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, менеджер з якості освіти, експерт у галузі освіти
Грищук, Юлія Володимирівна. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі / Ю. В. Грищук. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічна наука, підготовка вчителів
Редько, Сергій Іванович. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів / С. І. Редько. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне вигорання, керівник навчального закладу, стресостійкість
Рибачук, Вадим Михайлович. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці / В. М. Рибачук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агресивність, види агресії, підлітковий вік
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Мартиненко, Світлана Миколаївна.
    Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи [Текст] / С. М. Мартиненко, І. М. Новик // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 101-107. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
навчальні компетентності -- діагностичні завдання -- учні початкової школи
Дод.точки доступу:
Новик, Ірина Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37:001.32(477)]Савченко
К 17


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Мислення--молодші школярі--формування

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Мельник, Н.
    Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Вчителі початкової школи--післядипломна освіта--підвищення кваліфікації--Інтелект України, проект

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- професійно-педагогічна компетентність -- Інтелект України, проект -- обдаровані учні -- академічно здібні учні -- учні початкової школи -- Школа технологічної майстерності -- науково-методичний супровід вчителів
Анотація: У статті розповідається про створення інформаційної бази з питань реалізації проекту "Інтелект України" на базі інститутів, оновленню програм і модулів навчання під час курсів підвищення кваліфікації, створенню умов для практики у базових закладах проекту.
Дод.точки доступу:
Андрійчук, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Рондяк, Л.
    Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 1–6. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкових класів--партнерська взаємодія учнів

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх вчителів -- вчителі початкових класів -- партнерська взаємодія -- учні початкової школи -- дитяче самоврядування -- проектно-ігрові технології -- семінари-практикуми
Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2





    Богданець-Білоскаленко, Наталія .
    Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективи [Текст] / Н. Богданець-Білоскаленко, О. Ранок // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2020. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
риторичні вміння -- учні початкової школи -- навчання польської мови -- принцип наступності й перспективності
Дод.точки доступу:
Ранок, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Третяк, Ольга.
    Мудрість та розум у філософії для дітей на уроках літературного читання / О. Третяк // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2021. - № 3. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
методика -- літературне читання -- учні початкової школи -- філософія для дітей -- спільнота допитливих -- діалог -- дискусія -- розвиток -- міркування

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



373.3.091.214.18
Ф 79


   
    Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / Н. М. Бібік, М. С. Вашуленко, В. О. Мартиненко та ін. ; Національна академія педагогічних наук, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2014. - 346 с. - ISBN 978-966-644-374-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Навчальні дисципліни--Підготовка--Вивчення--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- формування -- учні початкової школи
Дод.точки доступу:
Бібік, Н. М.
Вашуленко, М. С.
Мартиненко, В. О.
Національна академія педагогічних наук
Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Кошарна, Наталія Володимирівна.
    Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителя початкової школи до застосування google сервісів у навчанні англійської мови молодших школярів = Organisational and pedagogical conditions for training future primary school teachers to use google services in teaching english to primary school pupils / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Л. І. Гапон // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 59-68, DOI 10.28925/2414-0325.2022.125 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- підготовка -- учні початкової школи -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Стаття присвячена питанню підготовки вчителів початкових класів до застосування сервісів Google у навчанні англійської мови молодших школярів. Розглянуто організаційно-педагогічні умови цього процесу. У статті акцентовано увагу на необхідності створення цілісної системи знань, умінь і навичок для використання сервісів Google майбутніми вчителями початкової школи під час навчання англійської мови молодших школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Петрик, Лада Вікторівна
Petryk Lada
Гапон, Людмила Ігорівна
Hapon Liudmyla
Кosharna Natalia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)