Досенко, А. К.
    Вплив соціальних мереж на формування вподобань користувачів [Текст] / А. К. Досенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- соціальні медіа -- фолксономія -- функції соціальних мереж
Анотація: У статті вивчається явище впливу соціальних мереж на сучасного українського споживача, рівень довіри до інформаційного ресурсу розміщеного на комунікаційних платформах. Метою статті стало окреслення функції соціальних мереж як комунікаційної платформи, що продемонструє реальний рівень інформаційного впливу у соціальних мережах на українців. Для досягнення поставленої мети були використані наступні методи дослідження: аналіз наукової літератури, співсталення існуючих точок зору, анкетування (для вивчення точки зору українців щодо впливу соціальних мереж). Увага приділена вивченню функцій соціальних мереж з позиції розширення спектру впливу на аудиторію, можливістю створення сторінки лідера думки на прикладі популярної в Україні мережі «Facebook». Як результати, під час проведення дослідження було здійснено анкетування 1500 українців, яке продемонструвало рівень довіри юзерів до інформаційних ресурсів. Ми побачили, що такий рівень досить високий і подекуди перевищує довіру до традиційних медіа

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)