Л 63 Лист, Ференц. Фантазия на мотивы из музыки Л. ван Бетховена к пьесе Коцебу "Афинские развалины" для фортепиано с оркестром : переложение для 2-х фортепиано / Ф. Лист. - Москва : Музыка, 1990. - 40 с. - 3.55 грн.
Рубрики: Фортепіанні твори--Нотні видання Кл.слова (ненормовані): фортепіанно -- ансамблі Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: В925416057/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. Соціокультурне явище волентерського руху в сучасній Україні / Д. В. Вєдєнєєв. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст. Биркович, Тетяна Іванівна. Музеї України як об’єкт державної політики: сучасний стан / Т. І. Биркович. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст. Гончарова, Олена Миколаївна. Культурні практики для дітей у художніх музеях США / О. М. Гончарова. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст. Доній, Наталія Євгенівна. Гендерне означення популярної культури: межа XX-XXI ст. / Н. Є. Доній. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Олександр Валентинович. Маніпулятивні інформаційні операції: детермінанти впливу на масове несвідоме та культурні цінності суспільства / О. В. Карпенко. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст. Личковах, Володимир Анатолійович. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи / В. А. Личковах. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Петрова, Ірина Владиславівна. Ренесансна вілла: дозвіллєві практики й культурне споживання / І. В. Петрова. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст. Скорик, Адріана Ярославівна. Інформаційне середовище: культурологічний вимір / А. Я. Скорик. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Солоха, Дмитро Володимирович. Роль культурної складової в економічному розвитку регіональної інфракструктури / Д. В. Солоха, О. В. Бєлякова. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст. Степанова, Олена Анатоліївна. Історичні типи культурної та філософської легітимізації етичних систем / О. А. Степанова. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Шкіль, Світлана Олександрівна. Ідеал християнської культури в документах всеправославного собору / С. О. Шкіль. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Денисюк, Жанна Захарівна. Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору / Ж. З. Денисюк. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Динікова, Лілія Шерифівна. Становлення кримськотатарського періодичного друку як чинник крос-культурних трансформацій у суспільстві / Л. Ш. Динікова. - С.67-70. - Бібліогр. в кінці ст. Дячук, Валентина Павлівна. Стратегії формування іміджу закладу вищої освіти:соціокультурний вимір / В. П. Дячук. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Коваленко, Єлена Ярославівна. Культура менеджменту Стародавнього Єгипту, Шумеру та Вавилонії / Є. Я. Коваленко. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст. Копієвська, Ольга Рафаілівна. Соціокультурне картування:виклики сучасності / О. Р. Копієвська. - С.83-87. - Бібліогр. в кінці ст. Нікольченко, Юзеф Мойсейович. Особливості ювелірного мистецтва Київської Русі (скарби X-XIII ст. з Рівненщини) / Ю. М. Нікольченко, Ю. С. Сабадаш. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст. Руденко, Сергій Борисович. Музей в Україні: актуальний стан і перспективи інституційного розвитку (на основі досвіду церкви) / С. Б. Руденко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, Оксана Миколаївна. Культурно-історичні аспекти формування сфери гостинності / О. М. Олійник. - С.97-100. - Бібліогр. в кінці ст. Бермес, Ірина Лаврентіївна. Фестиваль "Лемківська ватра" в ждині в історії та культурі субетносу / І. Л. Бермес. - С.101-105. - Бібліогр. в кінці ст. Безручко, Олександр Вікторович. Завершальний період наукової і кінопедагогічної діяльності Г. О. Авенаріуса / О. В. Безручко. - С.106-109. - Бібліогр. в кінці ст. Карпов, Віктор Васильович. Нейромистецтво у контексті творчості / В. В. Карпов. - С.110-115. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинюк, Тетяна Володимирівна. Про деякі класифікаційно-типологічні характеристики музичного мистецтва менонітів Приазов’я / Т. В. Мартинюк. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст. Осадча, Світлана Вікторівна. Явище і поняття канону:від канонічноїформи до "духу творчості" в християнстві / С. В. Осадча. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст. Платонов, Борис Олексійович. Огляд ринків і прогнозування оціночної вартості художніх творів / Б. О. Платонов, В. П. Мазур. - С.125-134. - Бібліогр. в кінці ст. Бойко, Ольга Степанівна. Танцтеатр у межах традицій експресіоністського хореографічного мистецтва / О. С. Бойко. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст. Буркацький, Зиновій Павлович. Досвід віртуозного інструменталізму XIX ст. у формуванні майстерності сучасного кларнетиста / З. П. Буркацький. - С.138-143. - Бібліогр. в кінці ст. Варакута, Марина Іванівна. Про композиційні особливості світських мініатюр у хоровій творчості В. Зубицького / М. І. Варакута. - С.143-147. - Бібліогр. в кінці ст. Васильєва, Лариса Леонідівна. Український кант як жанр "третього пласта": європейський історичний контекст / Л. Л. Васильєва. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст. Васюта, Олег Павлович. Чернігівська композиторська школа новітньої доби: особливості творчого втілення / О. П. Васюта. - С.152-155. - Бібліогр. в кінці ст. Гамалія, Катерина Миколаївна. Інформаційно-семантичний зміст монумента Рамсеса II у часопросторі / К. М. Гамалія. - С.155-159. - Бібліогр. в кінці ст. Герц, Ірина Іванівна. Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца "Велика меса" / І. І. Герц. - С.160-163. - Бібліогр. в кінці ст. Донченко, Наталія Петрівна. Постановка мовного голосу як основа опанування артистом майстерністю словесної дії / Н. П. Донченко, Т. В. Нечаєнко. - С.164-168. - Бібліогр. в кінці ст. Жишкович, Мирослава Андріївна. Щаблі артистичної майстерності оперного співака Ігоря Кушплера / М. А. Жишкович. - С.168-172. - Бібліогр. в кінці ст. Иванник, Тимур Павлович. Гитарная музыка Аоександра Тансмана: неоклассические дискурсы творчества / Т. П. Иванник. - С.173-177. - Бібліогр. в кінці ст. Казначеэва, Тетяна Олександрівна. Танцювальний жанровий синтез в опері "Дон Жуан" В.-А. Моцарта / Т. О. Казначеэва. - С.178-182. - Бібліогр. в кінці ст. Каплієнко-Ілюк, Юлія Володимирівна. Особливості програмної музики Йосипа Ельгісера (на прикладі фортепіанної творчості) / Ю. В. Каплієнко-Ілюк. - С.182-186. - Бібліогр. в кінці ст. Крипчук, Микола Володимирович. Тональний образ масового театралізованого видовища в контексті створення загальносценічного художнього образу / М. В. Крипчук. - С.187-191. - Бібліогр. в кінці ст. Кулієва, Антоніна Яківна. "Наталка-Полтавка" М. Лисенка та "Назар Стодоля" К. Данькевича в контексті вокальних традицій Одеси / А. Я. Кулієва. - С.191-196. - Бібліогр. в кінці ст. Мельничук, Олена Миколаївна. Основні положення теоретичних праць Миколи Воронного про театр та театральну педагогіку / О. М. Мельничук. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст. Потоцька, Олена Вікторівна. Специфіка інтерпретаційногомислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю / О. В. Потоцька. - С.201-205. - Бібліогр. в кінці ст. Рижова, Ольга Олегівна. Іконопис Києва та Києво-Печерської лаври: кінець XVII-початку XIX ст. / О. О. Рижова. - С.206-212. - Бібліогр. в кінці ст. Романчишин, Василь Григорович. Видовище як складова сучасної культури: до постановки проблеми / В. Г. Романчишин. - С.213-216. - Бібліогр. в кінці ст. Татарнікова, Анжеліка Анатоліївна. Поетика "Ундини" Е.-Т.-А. Гофмана в контексті становлення німецької національної ідеї / А. А. Татарнікова. - С.217-222. - Бібліогр. в кінці ст. Черноіваненко, Алла Дмитрівна. До питання про полігенезис музичного мистецтва / А. Д. Черноіваненко. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст. Юдова-Романова, Катерина Володимирівна. Дизайн сценічного простору вогняними засобами конструювання / К. В. Юдова-Романова. - С.228-232. - Бібліогр. в кінці ст. Громченко, Наталія Володимирівна. Високо-позиційний спів як проблема вокально-хорового академічного виконавства / Н. В. Громченко. - С.233-236. - Бібліогр. в кінці ст. Грузін, Ігор Олегович. Специфіка використання сучасних типів професійного дихання у виконавців на духовних інструментах / І. О. Грузін. - С.237-240. - Бібліогр. в кінці ст. Ільїна, Галина Анатоліївна. Специфіка діяльності концертмейстера хореографії / Г. А. Ільїна. - С.240-244. - Бібліогр. в кінці ст. Левицький, Юрій Юрійович. Художня образність та авторська специфіка в композиції "Інтродукція і токата" для кларнета й фортепіано Олександра Нежигая / Ю. Ю. Левицький. - С.245-248. - Бібліогр. в кінці ст. Осадча, Олександра Анатоліївна. Ремінісценція як інструмент художньої репрезентації біблійних образів та сюжетів у творчості українських митців: кінець XX-початку XXI ст. / О. А. Осадча. - С.249-253. - Бібліогр. в кінці ст. Трофимов, Антон. Стилістика символізму в композиторсько-виконавські діяльності:кінець XVIII - початку XIX століття / А. Трофимов. - С.254-257. - Бібліогр. в кінці ст. Чабан, Тетяна Ігорівна. Імпресіоністсько-символістські складові стильового наповнення творчрсті В. Барвінського (на прикладі сонати Des-Dur) І. М. Колесси (на прикладі сонатини) / Т. І. Чабан. - С.258-261. - Бібліогр. в кінці ст. Юшин, Герман Олексійович. Мистецтво гри на тромбоні у світлі сучасних українських наукових досліджень / Г. О. Юшин. - С.262-266. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Потоцька, Олена Вікторівна. Специфіка інтерпретаційного мислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю [Текст] / О. В. Потоцька> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 201-205. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Потоцька, Олена Вікторівна. Специфіка інтерпретаційногомислення у контексті риторизовавного фортепіанно-виконавського стилю [Текст] / О. В. Потоцька> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 201-205. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209 Кл.слова (ненормовані): стиль -- інтерпритація -- фортепіано -- бароко -- композиторські стилі -- нумінальні акценти Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Чжан, Цзяохуа. Особливості фортепіанного виконання як інтонаційного явища [Текст] / Ц. Чжан> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 3. - С. 255-259. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209 Кл.слова (ненормовані): інтонація -- фортепіанне інтонування -- інтонаційний процес -- фортепіанно-інтонаційні уявлення -- фортепіано -- піаніст-виконавець Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: М469087930/2020/37 Журнал 2020р. Вип. 37 Соколова, Алла Вікторівна. Придворна маска як символ влади короля Карла і Стюарта / А. В. Соколова. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Доколова, Альона Сергіївна. 3D-mapping як синтез технології мистецтва: ґенеза, еволюція та актуальність у сучасному світі / А. С. Доколова. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. Прищенко, Світлана Валеріївна. Візуальна мова кольору: авторська концепція комплексного дослідження / С. В. Прищенко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Акімов, Дмитро Ігорович. Специфіка спонсорства як технологія забезпечення доступу населення до художніх творів у маркетингу мистецтва / Д. І. Акімов. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст. Несен, Ірина Іванівна. Особливості формотворення костюма на українських теренах за доби Середньовіччя / І. І. Несен. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Мазур, Богдан Миколайович. Сучасне мистецтво як інструмент формування свідомості суспільства / Б. М. Мазур. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст. Недошовенко, Тамара Федорівна. Проблема типового як відображення життєвої правди в жанрах портрету, пейзажу і станкової картини / Т. Ф. Недошовенко. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст. Лимар, Ганна Михайлівна. Антропологія українського авангарду в мистецтвознавчому дискурсі / Г. М. Лимар. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. Наумов, Олег Геннадійович. Емальєрне мистецтво в мистецтвознавчому дискурсі. Історіографічне дослідження / О. Г. Наумов. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст. Білаш, Ольга Сергіївна. Постать Олега Сталінського як предмет мистецтвознавчого дослідження у джерелах періодики / О. С. Білаш. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст. Гриценюк, Роман Анатолійович. Специфіка сальси як хореографічного феномена в контексті світового соціокультурного простору / Р. А. Гриценюк. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст. Кеба, Мирослав Євгенович. Створення художнього образу в спортивному бальному танці / М. Є. Кеба. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст. Крись, Андрій Іванович. Сценічна бальна хореографія: дефініція поняття / А. І. Крись. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст. Червінська, Ольга В’ячеславівна. На межі літератури і музики: інтермедіальні коди фентезі Кліффорда Саймака / О. В. Червінська, Д. В. Паранюк, А. Р. Тичініна. - С.79-84. - Бібліогр. в кінці ст. Антошко, Марина Олегівна. Старовинний театр та музичне мистецтво Китаю / М. О. Антошко. - С.85-89. - Бібліогр. в кінці ст. Горовой, Сергій Гаврилович. Проблеми підготовки виконавців на мідних духовних інструментах / С. Г. Горовой. - С.90-94. - Бібліогр. в кінці ст. Зваричук, Жанна Йосипівна. Традиції богослужбового хорового виконавства Галичини в культурно-мистецькій практиці камерного хору "Кредо" / Ж. Й. Зваричук. - С.95-100. - Бібліогр. в кінці ст. Кушнірук, Ольга Панасівна. Концерт для віолончелі з оркестром О. Яковчука: до питання еволюції жанру / О. П. Кушнірук. - С.101-104. - Бібліогр. в кінці ст. Палійчук, Ірина Степанівна. Збірник "Аплікаторні етюди для кларнета" С. Ригіна в аспекті виховання професіоналізму кларнетистів / І. С. Палійчук, О. С. Теремко. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст. Підгорбунський, Микола Анатолійович. Археологічний аналіз рукописних збірників Октоїхів XVI ст. з колекції інституту рукопису НБУВ / М. А. Підгорбунський. - С.110-115. - Бібліогр. в кінці ст. Татарнікова, Анджела Анатоліївна. Хорова творчість Джоаккіно Россіні в контексті духовно-релігійних шукань італійської культури епохи Рісорджименто / А. А. Татарнікова. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, Наталія Степанівна. Елементи розширених вокальних технік у сучасному виконавстві / Н. С. Шевченко. - С.124-128. - Бібліогр. в кінці ст. Іванова, Людмила Олександрівна. Фортепіанне мистецтво композиторської школи Одеси: передумови і реалії (від XIX- до XX століття) / Л. О. Іванова. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст. Ткач, Анна Андріївна. Відродження фольклору в сучасному просторі Українців / А. А. Ткач. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст. Енджі, Пань Хунь. Concerto pizzicato для фортепіанно і десяти інструментів Тан Дуна в контексті фортепіанної творчості митця / П. Х. Енджі. - С.139-143. - Бібліогр. в кінці ст. Кирея, Марія Вікторівна. Творчий доробок Богдана Антківа у галузі музично-театрального мистецтва Галичинни другої половини XX століття / М. В. Кирея. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст. Кулага, Тетяна Олександрівна. Змістовні маркери поняття естрадного вокально-виконавського тезаурусу / Т. О. Кулага. - С.149-153. - Бібліогр. в кінці ст. Лай, Юеге. Історичні корені українського романсу у визначенні виконавських принципів його інтерптерації / Ю. Лай. - С.154-159. - Бібліогр. в кінці ст. Лі, Ян. Семантичні функції чарівної флейти в китайській народній казці / Я. Лі. - С.160-165. - Бібліогр. в кінці ст. Локтіонова-Ойцюсь, Олександра Олександрівна. Дискурс виконавської складової в контексті музично-телевізійних проектів кінця XX - початку XXI століття / О. О. Локтіонова-Ойцюсь. - С.166-170. - Бібліогр. в кінці ст. Олач, Юлія Ігорівна. Популярна музика самбірщини на прикладі вокально-інструментальних ансамблів регіону / Ю. І. Олач. - С.171-175. - Бібліогр. в кінці ст. Пер’ян, Валерія Сергіївна. Диригентська діяльність А. Кушніренка як явище сучасної хорової культури / В. С. Пер’ян. - С.176-179. - Бібліогр. в кінці ст. Сидорчук, Тетяна Анатоліївна. Підходи до класифікації сучасних музично-екранних форм / Т. А. Сидорчук. - С.180-184. - Бібліогр. в кінці ст. красиліна, Ірина Вікторівна. Християнська містерія в детермінації витоків опери / І. В. красиліна. - С.185-190. - Бібліогр. в кінці ст. Чжан, Юй. "Канал" Інь Цінь як перша оригінальна китайська національна монументальна опера / Ю. Чжан. - С.191-195. - Бібліогр. в кінці ст. Вдадимирова, Наталія Вікторівна. Проблема сприйняття "актуального" твору у контексті панмодерністської теорії "дегуманізація мистецтва" / Н. В. Вдадимирова, М. О. Гринишина. - С.196-201. - Бібліогр. в кінці ст. Барнич, Михайло Михайлович. Прикметні особливості сценічних авторських переживань / М. М. Барнич. - С.202-206. - Бібліогр. в кінці ст. Вовкун, Василь Володимирович. Тенденції сучасної режисури в оперному мистецтві України / В. В. Вовкун. - С.207-211. - Бібліогр. в кінці ст. Донченко, Наталія Петрівна. Режисерський задум як головна складова художньо-творчого процесу створення цілісного сценічного твору / Н. П. Донченко, О. Б. Винар. - С.212-217. - Бібліогр. в кінці ст. Іващенко, Ірина Віталіївна. Постдраматичний теарт Яна Фарба / І. В. Іващенко, В. О. Стрельчук. - С.218-222. - Бібліогр. в кінці ст. Никоненко, Руслан Миколайович. Новаторство візуально-пластичної образності в постановках А. Жолдака / Р. М. Никоненко. - С.223-227. - Бібліогр. в кінці ст. Пивоварова, Катерина Валентинівна. Основні етапи театральної режисерської діяльності Миколи Мерзлікіна / К. В. Пивоварова, О. А. Матузко. - С.228-233. - Бібліогр. в кінці ст. Садовенко, Світлана Миколаївна. Творчий діалог та перехресні взаємовпливи у співпраці естрадного артиста-вокаліста і звукорежисера/саунд-дизайнера в сучасних умовах соціокультурної реальності / С. М. Садовенко. - С.234-241. - Бібліогр. в кінці ст. Старшой, Олексій Миколайович. Конференс сучасної української естради: проблеми та перспективи / О. М. Старшой. - С.242-246. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Енджі, Пань Хунь. Concerto pizzicato для фортепіанно і десяти інструментів Тан Дуна в контексті фортепіанної творчості митця / П. Х. Енджі> // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 37. - С. 139-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180 Кл.слова (ненормовані): сучасний китайський фортепіанний концерт -- одночастинна концертна форма -- Тан Дун -- Concerto Pizzicato Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |