П 84 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість Дод.точки доступу: Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: М815538/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Федоренко, С. В. Art learning as an integral part of the U.S. students’ general education / С. В. Федоренко. - С.2-5 Кл.слова: естетична грамотність, інтегрування, навчання мистецтва Лісовий, В. А. Магістерський рівень вищої освіти як основа професійного розвитку майбутніх фахівців музичного мистецтва / В. А. Лісовий. - С.6-9 Кл.слова: професійний розвиток, професійні компетентності Гайдамака, О. В. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти / О. В. Гайдамака. - С.10-13 Кл.слова: Державний стандарт, початкова освіта, компетентність Абрамян, Т. О. Вивчаємо колискові світу / Т. О. Абрамян. - С.14-19 Кл.слова: олискові пісні Африки, Японії, Китаю Булига, К. О. Трембіта як символ гуцульської культури / К. О. Булига. - С.20-23 Кл.слова: гуцульська культура, звучання трембіти Вовк, М. П. Використання етномузикознавчого досвіду у шкільній освіті / М. П. Вовк. - С.24-28 Кл.слова: українське етномузикознавство, фольклористика, жанрологія фольклору Житнік, Т. С. Асоціативні картки як засіб підвищення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності / Т. С. Житнік. - С.29-31 Кл.слова: діти 5–7-ми років, художньо-творча діяльність, живопис Гнидіна, О. В. Ксерографіка на уроках і в гуртках / О. В. Гнидіна. - С.36-40 Кл.слова: графіка, ксерографія Саєнко, Т. В. Українська плахта: мистецько-педагогічний аспект / Т. В. Саєнко. - С.41-45 Кл.слова: уроки образотворчого мистецтва, тематика завдань Чепіль, Л. П. Навчальний натюрморт: підготовка рисунка під акварельний живопис / Л. П. Чепіль, Г. М. Запорожець. - С.45-51 Кл.слова: власна тінь, полиск, рефлекс Краснова, Н. М. Топіарне мистецтво на уроках художньої культури / Н. М. Краснова. - С.52-58 Кл.слова: уроки художньої культури, топіарій Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Житнік, Т. С. Асоціативні картки як засіб підвищення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності [Текст] / Т. С. Житнік> // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - № 1. - С. 29-31 Кл.слова (ненормовані): діти 5–7-ми років -- художньо-творча діяльність -- живопис Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: М815538/2018/4 Журнал 2018р. № 4 Комаровська, О. А. Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо / О. А. Комаровська. - С.2-6 Кл.слова: початкова мистецька освіта, компетентнісний підхід, мотивувальне оцінювання Кісільчук, І. М. Ритмічно-комунікаційні вправи на уроках мистецтва / І. М. Кісільчук. - С.7-12 Кл.слова: комунікація через мистецтво, комунікативність, Bodi percussion Райт, І. С. Формування музичних уподобань учнів основної школи / І. С. Райт. - С.13-17 Кл.слова: вчитель музики, музично-стильовий підхід, музична імпровізація Гасян, Ся. Мистецькі діалоги Китаю та України: до питання поліхудожньої підготовки вчителя та учнів / Ся Гасян. - С.18-21 Кл.слова: синкретизм, китайська поезія, китайська художня пісня Половіна, Олена. Інтегративна функція мистецтва у формуванні творчої особистості дитини / О. Половіна. - С.22-25 Кл.слова: ігрові впраи, психогімнастика, педагогічні умови Чепіль, Л. П. Мистецтво виготовлення листівок / Л. П. Чепіль, Н. І. Гордейчук. - С.26-30 Кл.слова: типи листівок, зображення листівки, текст листівки Миропольська, Н. Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру / Н. Є. Миропольська. - С.31-33 Кл.слова: творчість І. Кочерги, творчість М. Куліша Дружиніна, А. В. Ознайомлення старшокласників з українським архітектурним модерном (на прикладі Полтавського регіону) / А. В. Дружиніна. - С.34-38 Кл.слова: стилістичні українські ознаки, регіональний аспект, зображувальний площинний конструктор Лемешко, Л. Ю. Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами / Л. Ю. Лемешко. - С.39-42 Кл.слова: коледж, навчальний процес, електронні посібники Аристова, Л. С. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. С. Аристова, О. В. Калініченко. - С.43-45 Кізілова, Г. О. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Г. О. Кізілова, О. А. Шулько. - С.46-47 Лобова, О. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / О. В. Лобова. - С.48-50 Кл.слова: навчальні теми, музично-творча діяльність, образотворче мистецтво Кондратова, Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. Г. Кондратова. - С.51-56 Кл.слова: мистецькі поняття, художньо-творча діяльність, комунікація через мистецтво Масол, Л. М. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило. - С.57-58 Кл.слова: тема, музичне мистецтво, образотворче мистецтво Лемешева, Н. А. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Н. А. Лемешева. - С.59-60 Кл.слова: тема, образоворче мистецтво, музичне мистецтво Рубля, Т. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Т. В. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. - С.62-63 Кл.слова: тема уроку, образотворче мистецтво, музичне мистецтво Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Кондратова, Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. Г. Кондратова> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 51-56 . - ISSN 2308-8885 Кл.слова (ненормовані): мистецькі поняття -- художньо-творча діяльність -- комунікація через мистецтво Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Панчак, О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
С 79 Стежина : комплексна альтернативна освітня програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою / Міжнародна асоціація вальдорфської педагогіки у Центральній та Східній Європі, Асоціація вальдорфських ініціатив в Україні ; упорядник: А. М. Гончаренко, Н. М. Дятленко. - Київ : Інтерсервіс, 2014. - 220 с. : іл. - Алф.-предм. покажчик.: 200-203. . - Бібліогр.: с 204-216. . - ISBN 978-617-696-266-3 (в пер.) : 50.00 грн.
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Дошкільна педагогіка--Програма Кл.слова (ненормовані): вікові особливості дітей -- здоров’я дітей -- фізична культура -- художньо-творча діяльність -- практично-пізнавальна діяльність -- ігрова діяльність -- музично-рухова діяльність -- мовленнєва діяльність Анотація: Комплексна альтернативна програма зорієнтована на підтримку розвитку дитини через її залучення до активної діяльності у сприятливому розвивальному середовищі. Дод.точки доступу: Гончаренко, А. М. \упорядник.\ Дятленко, Н. М. \упорядник.\ Міжнародна асоціація вальдорфської педагогіки у Центральній та Східній Європі Асоціація вальдорфських ініціатив в Україні Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Стихун, Н. В. Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл [Електронний ресурс] / Н. В. Стихун. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 212-226, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): гра -- емоційно-почуттєвий розвиток -- навчально-виховний процес -- професійна майстерність учителя -- театральне мистецтво -- театралізація -- театральна педагогіка -- художньо-творча діяльність Анотація: У статті аналізується проблема професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва; розкривається виховне значення театралізації, гри у навчальному процесі; розглядається художньо-творча діяльність педагогів у практиці сучасних вітчизняних шкіл; акцентується увага на некомпетентності вчителів у галузі теорії театральної педагогіки, творчій ініціативі педагога та його емоційно-почуттєвому розвитку, креативності, позакласній роботі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |