Шифр: В353859/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Гавриш, Наталія. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Н. Гавриш, О. Хартман. - С.4-12
Кл.слова: освітня програма, програма "Впевнений старт", старший дошкільний вік
Брежнєва, Олена. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / О. Брежнєва. - С.13-16
Кл.слова: математичний розвиток, мультисенсорний підхід, ігрова взаємодія
Зайцева, Лариса. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Л. Зайцева. - С.17-24
Кл.слова: творчість дітей, кмітливість, фантазія
Тоцька, Тетяна. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Т. Тоцька. - С.25-32
Кл.слова: математика, літературний твір, властивасті часу
Зорич, Світлана. Цікаво про нудне, або мистецтво сторітелінгу / С. Зорич. - С.33-35. - вербальне спілкування
Кл.слова: педагогічний сторітелінг, цифровий сторітелінг
Гавриш, Наталія. Розвиток мовлення: розв'язуємо актуальні питання / Н. Гавриш. - С.36-44
Кл.слова: сучасна методика, електронний посібник, розповідь
Степовенко, Світлана. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / с. Степовенко. - С.45-49
Кл.слова: літературні твори, технології навчання, художня література
Савінова, Наталія. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Н. Савінова. - С.50-54
Кл.слова: насильство
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Зорич, Світлана.
    Цікаво про нудне, або мистецтво сторітелінгу / С. Зорич // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 3. - С. 33-35. - вербальне спілкування

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний сторітелінг -- цифровий сторітелінг

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Гудошник, О.
    Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії / О. Гудошник, Л. Темченко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 95-103, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масмедіа -- усна історія -- наративність -- цифровий сторітелінг -- мультимедійність
Анотація: У статті представлено контекст сучасної наукової полеміки навколо кордонів міждисциплінарності. Предметом дослідження стали поширені практики використання в масмедіи ному просторі усноісторичних практик. Разом із тим сама усна історія стрімко змінюється під шаленим тиском цифрових платформ на кшталт StoryCorps (США), Listening Project (Велика Британія), The Story Project (Австралія), The Tale of a Town (Канада). Зміни торкнулися не лише технологічного процесу архівації та поширення інформації , але й засадничих основ усної історії — ї ї методології . На зміну глибинному інтерв’ю приходять метод «збору швидких реакціи » та історичний сторітелінг. Мета статті — окреслити дискусійне поле сучасного наукового дискурсу проблеми, на прикладі світових та українських медіа представити наи показовіші аспекти міждисциплінарної взаємодії , а саме: висвітлення суперечливих і неоднозначних для потрактувань історичних фактів; наративність; пролонговану комунікацію; мультимедій ність і багатоплатформність. Методами дослідження стали традиційні емпіричні методи спостереження та опису, а також парадигмальний аналіз функціональних особливостей усноісторичних практик у журналістиці. Результати дослідження. Запропоновано базові характерологічні напрями, що дають змогу різноаспектно представити головні дискусійні моменти: використання усноісторичних матеріалів, особливо «прихованої історії » очима очевидців, стає додатковим джерелом журналістських уточнень, розслідувань і розширення інформаціи ного порядку денного; звернення до маргінесних тем історії , надання голосу терористичним угрупованням та учасникам геноцидів ставить перед аудиторією вкраи складні и етично суперечливі питання; мультимедіи ність і багатоплатформність надають усноісторичніи інформації нового життя, при цьому до узвичаєних практик нових медіа додаються перформанс, театр, партисипативність. Наи виразнішим проявом змін у зазначеному міждисциплінарному дискурсі стали поширені в різних сферах практики цифрового сторітелінгу; медіи не и ого використання проілюстроване проєктом BBC’s Capture Wales digital storytelling project. У межах наукової дискусії , що точиться в останні роки, актуалізовані питання демократизації історії , масового долучення до цифрових архівів, створення потужних соціальних проєктів і намагання дистанціювати усну історію як окрему дисципліну. Разом із тим міждисциплінарність, як будь-яка творча практика, залишається широким полем для експериментів і творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Темченко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)