004(075)
К 63


    Жарких, Ю. С.
    Комп’ютерні технології в освіті [Текст] : навчальний посібник / Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, Б. Б. Сусь, О. В. Третяк ; дар. В. О. Огнев'юк. - Київ : Київський університет, 2012. - 238 с. - ISBN 978-966-439-544-8 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Інформаційні технології--Операційні системи--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- чат -- блок -- електронне навчання -- комп'ютерне тестування
Дод.точки доступу:
Лисоченко, С. В.
Сусь, Б. Б.
Третяк, О. В.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


Шифр: Д357007/2014/1
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 1
Зміст:
Дідук-Ступ'як, Г. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в оснновній школі / Г. Дідук-Ступ'як. - С.2-6
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, СУЧАСНИЙ УРОК, КОЛЕКТИВНЕ ВИВЧЕННЯ
Павлів, Ірина. Бринить кришталь... : Урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Дієприслівник" / І. Павлів. - С.7-9
Кл.слова: ДІЄПРИСЛІВНИК, ДІЄСЛОВО, МОРФОЛОГІЧНИЙ РОЗБІР
Таровита, І. Український модернізм : оглядовий урок у 10 класі / І. Таровита. - С.10-12
Кл.слова: ІМПРЕСІОНІЗМ, НЕОРОМАНТИЗМ, ЕКСПРЕСІОНІЗМ
Хом'як, І. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи / І. Хом'як. - С.13-15
Кл.слова: ВІКОВА ГРАДАЦІЯ, МОВНА НОРМА, МОВЛЕННЯ
Бутенко, Л. Розвиток професійного мовлення майбутніх спеціалістів технічного профілю / Л. Бутенко. - С.18-22
Кл.слова: ФАХОВА ТЕРМІНОЛОГІЯ, ПАРОНІМИ
Кондратюк, Л. Неповторний світ дитинства у повісті Василя Слапчука "Бджолиний бог і бджоленятко" / Л. Кондратюк. - С.23-25
Кл.слова: 6 КЛАС, АЛЕГОРІЯ
Кордонська, А. Мова - це оберіг людини і нації : Літературна вітальня / А. Кордонська. - С.26-28
Кл.слова: РІДНА МОВА, САМІЙЛЕНКО В., ПРАСЛОВ'ЯНСЬКА МОВА
Кравець, Л. Лінгвокогнітивна іентерпретація метафори / Л. Кравець. - С.29-33
Кл.слова: ДОНОРСЬКА ЗОНА, ПРОФІЛЮВАННЯ, АНАЛОГІЗАЦІЯ
Тищенко, О. Веб-чат: новий мовний мікросоціум та його комунікативні сценарії / О. Тищенко. - С.34-39
Кл.слова: ІНТЕРНЕТ-СПІЛКУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ, ЧАТЕР
Єсипенко, Д. Ливанський кедр на вітрах історії : Літературна творчість Бориса Грінченка / Д. Єсипенко. - С.40-43
Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНИЙ КАНОН, ГРІНЧЕНКО Б., МАРГІНАЛІЗАЦІЯ
Гнатюк, Б. Богдан Лепкий - син золотого Поділля / Б. Гнатюк. - С.44-48
Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛ-НАРОДОВЕЦЬ, ЕПІЧНА ФОРМА, МОДЕРНІ СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ
Ратушняк, О. Терень Масенко - "Глодоський скарб" нашої поезії / О. Ратушняк. - С.49-52
Кл.слова: ПОЕЗІЯ, ЧЕРВОНИЙ ТЕРОР, РАДЯНСЬКИЙ КОРДОН
Наєнко, М. Університетська теорія літератури / М. Наєнко. - С.53-58
Кл.слова: КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО, МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОШУКИ
Пультер, С. До питання наукових досліджень з історії розвитку методики викладання української літератури в середній школі / С. Пультер. - С.59-60
Кл.слова: РОЗВИТОК, МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ
Петришин, М. У пам'яті - багато болю : Сторінки з життєпису Анастасії Кущ / М. Петришин. - С.61-62
Кл.слова: КУЩ АНАСТАСІЯ, БІОГРАФІЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.01.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: Д357007/2015/5
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 5
Зміст:
Омельчук, Сергій. Анормативи у трактуванні змісту навчального матеріалу чинної програми з української мови для основної школи / С. Омельчук. - С.2-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовознавчі поняття, нормативність, лексичні неточності
Вечерова, Катерина. Просте речення. Члени речення. Складне речення (Урок в 11 класі) / К. Вечерова. - С.8-11
Кл.слова: план-конспект уроку, синтаксис, пунктація
Консультує професор Іван Ющук. - С.11
Кл.слова: однорідні члени, двокрапка
Лапіна, Алла. Перевіряємо якість читання програмових творів (Тестові завдання за варіантами) / А. Лапіна, Т. Гафарова. - С.12-18
Кл.слова: завдання, варіанти відповідей
Третьякова, Лариса. Вивчаємо складне безсполучникове речення на народознавчому матеріалі (Добірка завдань) / Л. Третьякова. - С.19-21
Кл.слова: зв'язок у безсполучниковому реченні, синоніміка, тире
Павлів, Ірина. Дивосвіт природи в поезіях Радиша-Маринюка Богдана (Урок у 6 класі) / І. Павлів. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, література рідного краю, земляки
Тищенко, Оксана. Динаміка інтернет-спілкування наживо.Мовний і прагматичний аспекти / О. Тищенко. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-чат, інтернет-спілкування, суржик
Брага, Ірина. Клуб бойового суржику, або Українсько-російський суржик у соціальній мережі Facebook / І. Брага. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-російський суржик, мовна поведінка, вибір мовного коду
Грицина, Валентина. Особливості функціонування вставлених конструкцій в офіційно-діловому стилі / В. Грицина. - С.35-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дворівневий синтаксис, інфраструктура речення, встановлена конструкція
Ющук, Іван. Осколд і Дир / І. Ющук. - С.37
Кл.слова: етимологія, тлумачення слів, походження слів
Іванишин, Петро. Поезія Петра Скунця як перегук із традицією Шевченка / П. Іванишин. - С.38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна традиція, художня свідомість, діалог на ідейному рівні
Токмань, Ганна. Діалог лірики Івана Світличного з Тарасом Шевченком і Михайлом Лермонтовим / Г. Токмань. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зіставлення, діалог, стилістичні особливості
Александрова, Галина. Немов обірвана струна... / Г. Александрова. - С.50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ліричний герой, мотив, образ
Стешенко, Іван. Поезії / І. Стешенко. - С.56
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Кучер, Наталя. Національний музей літератури України / Н. Кучер. - С.57-60
Кл.слова: історія заснування, експозиції, філіал музею
Дроздовський, Дмитро. Етика та естетика понад часом: вічне наближення до Шевченка : [рецензія] / Д. Дроздовський. - С.61-62
Кл.слова: літературознавство, шевченкознавство, дослідження поезії
Вірченко, Тетяна. Розкодування Шевченкових підтекстів / Т. Вірченко. - С.63-64
Кл.слова: Клочек Г., науковець, літературознавець
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (25.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)




    Ржевська, Наталія.
    Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 148-153. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Технологічний прогрес--Он лайн взаємодія

Кл.слова (ненормовані):
блог -- веб-квест -- е-енциклопедії -- масові онлайн курси -- онлайн семінари -- правова компетентність -- чат
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



004.738.5-045.43(075)
П 19


    Пасічник, В. В.
    Веб-дизайн [Текст] : підручник / В. В. Пасічник, О. В. Пасічник. - Львів : Магнолія 2006, 2016. - 518 с. - ISBN 978-966-2025-33-0 : 391.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні технології--Комп’ютерні мережі--Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
веб-сторінка -- домашня сторінка -- теги -- форум -- чат
Дод.точки доступу:
Пасічник, О. В.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Тищенко, Оксана.
    Динаміка інтернет-спілкування наживо.Мовний і прагматичний аспекти [Текст] / О. Тищенко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2015. - N 5. - С. 26-31. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
веб-чат -- інтернет-спілкування -- суржик

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (25.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)



Шифр: М355042307/2018/10
   Журнал

Медична сестра дошкільного закладу [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 10
Зміст:
Козачок, Юлія. Контактні зоопарки: to be or not to be / Ю. Козачок. - С.4-8
Кл.слова: небезпечні інфекції, поведінка тварин, контакт з тваринами
Козачок, Юлія. Про долю тварин мовою закону / Ю. Козачок. - С.9-13
Кл.слова: зоозахисні законопроекти, догляд за тваринами
Будь, як господар Малюка! Комікс. - С.14
Як обрати домашнього улюбленця.Схема. - С.15
Як доглядати за домашніми тваринами. Пам'ятка. - С.16-17
Касянчук, Ірина. Букет захворювань: як не отримати його під час візиту до контактного зоопарку / І. Касянчук. - С.18-25
Кл.слова: феліноз, пташиний грип, сальмонельоз
Після бою кулаками не махають, а...кличуть на допомогу медичну сестру. Пам'ятка. - С.26-27
Кл.слова: вибитий зуб, забитий ніс, порізи
Порядок надання домедичної допомоги постраждалих при укусах тварин та комах (наказ МОЗ від 16.06.2014 №398). - С.28
Щодо напруженої епідемічної ситуації (лист МОЗ, МОН від 06.09.2018 №05.2-11/23530, №1/9-537). - С.29
Негольшова, Тамара. Вивчаємо систему крові дитини. Тест / Т. Негольшова. - С.30-33
Кл.слова: артеріальний тиск, аналіз крові, гемоглобін
Полєнишева, Наталія. "Вітамінні міфи"екскурс в історію / Н. Полєнишева. - С.34-37
Кл.слова: авітаміноз, вітаміни, синтетичні вітаміни
Поговоримо про вітаміни. Чат з лікарем. - С.38-43
Кл.слова: харчування, синтетичні вітаміни
А ваші лікарські засоби не зіпсувалися? Інфографіка. - С.44
Посадова інструкція лікаря-педіатра. - С.45-48
Кл.слова: загальні положення, права, відповідальність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Шифр: М355042307/2019/1
   Журнал

Медична сестра дошкільного закладу [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 1
Зміст:
Новини: ожеледиця, порушення температурного режиму, кір, грип, проказа. - С.4-5
Календар медичної сестри на січень. - С.6
Циклограма діяльності медичної сестри на І квартал. - С.7-11
Журнал антропометрії. - С.12
Журнал обліку роботи з гігієнічного виховання населення. - С.13
Журнал обліку інфекційних захворювань. - С.14-15
Журнал здоров'я працівників харчблоку. - С.16
Графік видачі готових страв з харчблоку. - С.17
Графік вживання готових страв дітьми в групах. - С.18
Лист реєстрації температури в холодильнику на харчблоці. - С.19
План контролю за організацією харчування дітей на місяць. - С.20-21
Аналіз виконання норм харчування за рік. - С.22
Контрольна карта диспансерного нагляду. - С.23-24
Графік проведення медико-педагогічного контролю занять з фізкультури на навчальний рік. - С.25
Заявка на лікарські засоби та вироби медичного призначення. - С.27
Картка контролю наявності та терміну придатності лікарських засобів і виробів медичного призначення. - С.28
Картка контролю повітряно-теплового режиму в приміщеннях закладу дошкільної освіти. - С.29
Звіт про травматизм під час навчально-виховного процесу в навчальному закладі за рік. - С.30-32
Звіт про стан захворюваності дітей за рік. - С.33-35
Удуд, Калина. Мудра Кицю Мурко, пограй у сніжки з нами хутко! / К. Удуд. - С.36-41
Кл.слова: організація свят, розвага для дітей, діти старшої групи
Як не впасти за ожеледиці: інструкція для пішоходів. Інфографіка. - С.42
Температурний режим у приміщеннях закладу дошкільної освіти: шпаргалка для медичної сестри. Інфографіка. - С.43
Факти про проказу. Пам'ятка. - С.44
Сезонні інфекції: з вебінару на сторінки журналу. Чат з лікарем. - С.45-48
Козачок, Юлія. Місія "Подолати післясвятковий синдром": історія однієї медичної сестри / Ю. Козачок. - С.49-53
Лікарняний із травмпункту без підпису головного лікаря: чи оплачувати. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Прочухан, Дмитро.
    Умови самостійної роботи майбутніх техніків-програмістів підл час використання інтерактивних елементів дистанційного курсу / Д. Прочухан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 85-99. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- самостійна робота -- електронний курс -- інтерактивний елемент -- форум -- чат -- блог

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



004.522(075)
M83


    Moore, Robert J..
    Conversational UX Design : A Practitioner’s Guide to the Natural Conversation Framework / R. J. Moore, R. Arar ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2019. - 298 p. - (ACM Books series ; #27). - ISBN 978-1-4503-6301-3 : Б. ц.
Переклад назви: Розмовний дизайн UX : Посібник практикуючого до природної розмови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Мовний інтерфейс--Дизайн--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
природні мовні інтерфейси -- чат-боти -- дизайнер UX
Анотація: Ця книга пристосовує формальні знання з галузі аналізу розмови (CA) до проектування інтерфейсів природної мови. У ньому викладено Рамку природних розмов (NCF), розроблену в IBM Research, систематичну основу для проектування інтерфейсів, які працюють як природні розмови. NCF складається з чотирьох основних компонентів: 1) модель взаємодії «послідовностей, що розширюються», 2) відповідний формат вмісту, 3) мова шаблону зі 100 загальними шаблонами UX та 4) метод навігації з шести основних дій користувача. Автори знайомлять дизайнерів UX з новим способом мислення щодо дизайну досвіду користувачів у контексті розмовних інтерфейсів, включаючи новий словник, нові принципи та нові схеми взаємодії. Дизайнери з досвіду роботи та аспіранти в галузі ІСІ, а також розробники та студенти з аналізу розмов повинні знайти цю книгу, що цікавить.


Дод.точки доступу:
Arar, Raphael
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


Шифр: Ф644512421/2020/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст] : збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ : Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2017 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 5
Зміст:
Предборський, В. А. Принцип деконструкції у вивченні розвитку організованих неформальних тіньових центрів влади в Україні / В. А. Предборський. - С.7-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Макогон, В. Д. Бюджетна політика в умовах інституційних перетворень / В. Д. Макогон, І. П. Адаменко. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Довбуш, В. І. Значення ІТ - компаній для економіки України та їх специфіка для цілей бухгалтерського обліку / В. І. Довбуш, П. В. Пузирьова. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Сотніченко, О. А. Фіскальна ефективність непрямих податків в Україні / О. А. Сотніченко, О. А. Гнатенко. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Барон, І. Г. Детермінанти впливу на економічну безпеку держави в умовах глобалізаційних та геополітичних викликів / І. Г. Барон. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Зоріна, О. А. Інтегрування аналітичних функцій у систему контролінгу корпорацій / О. А. Зоріна, О. В. Петраковська. - С.48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломянюк, Н. М. Генезис теорії стейкхолдерів / Н. М. Соломянюк, Ю. Є. Соловйова, Т. В. Саліонова. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Біловодська, О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / О. А. Біловодська, К. О. Лагута. - С.62-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, В. М. Джерела самоорганізації процесів злиттів та поглинань / В. М. Марченко. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Піддубний, В. А. Підвищення ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності за рахунок організації міні-виробництв харчової продукції / В. А. Піддубний, Г. М. Тарасюк, А. О. Чагайда. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Євсейцева, О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів / О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуприна, Х. М. Структурно-когнітивне моделювання на основі інтелектуалізації процесів адміністрування будівельними підприємствами / Х. М. Чуприна, Ю. А. Чуприна, М. В. Бородавко. - С.89-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Климчук, М. М. Методологія управління фінансуванням інноваційних проєктів підприємств / М. М. Климчук, А. А. Клочко, Т. А. Ільїна. - С.98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кожемяченко, О. О. Проблеми формування системи медичного страхування в Україні / О. О. Кожемяченко, Є. В. Малкіна. - С.104-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, І. В. Реалізація концепції сталого розвитку підприємствами пивної галузі / І. В. Ковальчук, А. С. Черній. - С.111-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Вергун, А. М. Фінансове забезпечення соціальних гарантій населення в Україні / А. М. Вергун, В. С. Побережец. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Біловодська, О. А.
    Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / О. А. Біловодська, К. О. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 62-68. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
чат-бот -- маркетинг -- месенджер -- соціальні мережі -- статистика -- аудиторія -- бібліотека
Дод.точки доступу:
Лагута, К. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: В505452853/2020/9
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 9
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [и др.]. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Дущенко, О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко. - С.15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванькова, Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов. - С.26-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещенко, Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір. - С.41-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Makhachashvili, R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina. - С.54-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Міськевич, Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian. - С.79-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Пікалова, В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики / В. Пікалова. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябко, А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики / А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець. - С.104-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Самчинська, Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, Вікторія. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова. - С.134-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинська, О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська. - С.145-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Технології візуалізації у світових дослідженнях / А. В. Тютюнник. - С.161-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті / Л. Фамілярська. - С.169-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Яненко, Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації / Я. Яненко. - С.193-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Самчинська, Я.
    Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології" / Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 121-133, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
чат-бот -- офісні комп’ютерні технології -- дослідницька компетентність -- професійна компетентність -- інженерія програмного забезпечення -- комп’ютерні науки
Анотація: В статті розглянуто доцільність модифікації змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» шляхом запровадження теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів». Вибір зазначеної навчальної теми обумовлений тим, що чат-бот є одним з найбільш перспективних інформаційнокомунікаційних інструментів для підвищення ефективності діяльності компаній. Використання чат-ботів є одним з найактуальніших сучасних способів комунікацій з користувачами на мобільних пристроях, що дає можливість компаніям знизити маркетингові витрати та витрати на просування своїх товарів та послуг. Впровадження чатботів дозволяє значно прискорити процес взаємодії з клієнтами, знання та навички з цієї технології наразі є затребуваною компетентністю для ІТ-фахівця у бізнес-середовищі. Результатом вивчення даної теми з дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» студентами є розробка бот-консультанта для роботи в платформі Telegram, що надає стислу інформацію та відповіді з питань діяльності компанії. Впровадження теми «Розробка чатботів з допомогою безкоштовних онлайн-конструкторів» до змісту навчальної дисципліни «Офісні комп’ютерні технології» відповідає основному фокусу освітніх програм першого (бакалаврського) рівня освіти «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерні науки» та «Інформаційні системи та технології». Досвід роботи зі студентами Херсонського державного університету з вивчення теми «Розробка чат-ботів з допомогою безкоштовних онлайн-ресурсів» та результати педагогічного експерименту засвідчили, що вона може бути успішно імплементована у навчальний курс «Офісні комп’ютерні технології» з підготовки бакалаврів спеціальностей 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», 126 «Інформаційні системи та технології», а також студентів споріднених спеціальностей з метою мотивації їх до вирішення завдань професійної спрямованості та формування дослідницької компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шерман, М.
Сікелінда, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Анісімова, О. Е.
    Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 10-19, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальна складова професійної підготовки -- інваріантна складова професійної підготовки -- варіативна складова професійної підготовки -- особистісно-комунікативний критерій -- діяльнісний критерій -- дистанційна освіта -- партнерська взаємодія -- вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Іващук, О. В.
    Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle [Електронний ресурс] / О. В. Іващук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 132-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система керування навчанням Moodle -- дистанційний курс -- форум -- чат -- глосарій -- тести -- індивідуальні завдання -- самостійна робота
Анотація: В статті досліджується питання підвищення ефективності викладання математики студентам економічних спеціальностей шляхом залучення до навчального процесу системи керування навчанням Moodle. Розглянуто приклад дистанційного курсу, структура якого забезпечує якісне засвоєння навчального матеріалу, організацію спілкування та управління діяльністю учасників курсу, гнучкість, доступність та інтерактивність навчання, урізноманітнення форм перевірки та оцінювання знань, навчання у співпраці. Визначено функції Moodle в процесі навчання. З’ясовано можливості поєднання традиційних методів навчання з дистанційними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Mospan, N.
    Language Patterns In English Language Teaching: Virtual Educational Discourse [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - P33-42, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний дискурс -- мовна модель -- вища освіта -- мовні зразки -- дистанційне навчання
Анотація: Дистанційне навчання з його віртуальним середовищем започаткувало трансформацію освітніх послуг, педагогіки та управління класом. Також це спричинило трансформацію освітнього дискурсу у вищій освіті. Це дослідження спрямоване на виявлення трансформації освітнього дискурсу в дистанційному навчанні. Крім того, у статті надано відповіді на такі дослідницькі питання: як викладачі англійської у закладах вищої освіти спілкуються зі студентами у віртуальних аудиторіях; які мовні моделі вони використовують для надання інструкцій; чи суттєво змінилася вербальна комунікація між викладачами та студентами в цифровій освіті. Використання змішаного методу (аналіз дискурсу 12-ти відеоуроків викладачів університету та опитування студентів (n = 45)) дає змогу пролити світло на сучасний стан віртуального освітнього дискурсу. Стаття показує, що 1) спілкування у віртуальних класах залежить від педагогічної діяльності, що дозволяє класифікувати освітні мовні моделі за наступними категоріями – підготовка презентації навчального матеріалу онлайн, залучення студентів до діяльності онлайн, надання інструкцій щодо використання освітніх цифрових технологій та вираження емоцій або модальності; 2) викладачі університетів використовують спеціальні мовні моделі для надання інструкцій, пов’язані з використанням ІКТ-інструментів і додатків, наприклад спільне використання екрана, спілкування в чаті та емоційна модальність; 3) вербальна комунікація між викладачами та студентами, крім лінгвістичних та екстралінгвістичних ознак, включає неформальні способи спілкування – чат-емодзі та знаки. Висновки підкреслюють, що освітній дискурс кардинально змінився в цифровій освіті та перетворився на віртуальний освітній дискурс. Отримані результати можуть сприяти дослідженню аналізу віртуального освітнього дискурсу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Покотило, Павло.
    Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / П. Покотило. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 83-98, DOI 10.28925/2312-5829.2023.36 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- онлайн-освіта -- штучний інтелект -- дистанційна освіта
Анотація: Онлайн-навчання з роками стає все більш популярним, особливо в Україні. Це зумовлено набором факторів, пов’язаних із ситуацією з пандемією COVID та війною, яка спричинила порушення традиційної роботи класу. В останні роки штучний інтелект (AI) був реалізований для навчання мови через чат-ботів, а також мовні моделі, такі як BERT від Google і GPT від OpenAI, які можуть генерувати текст на основі різної інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





   
    Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 97-115, DOI 10.28925/2414-0325.2023.158 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- вчитель початкової школи -- трудові функції вчителя -- цифрові інструменти
Анотація: Штучний інтелект є однією з найбільш прогресивних технологій сьогодення, яка стрімко поширюється у всі сфери людської діяльності, включаючи освіту. У 2023 році чат GPT зайняв четверте місце у рейтингу Top 100 Tools for Learning, що свідчить про потужний потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку інноваційних процесів в освіті . Відповідно, педагогічні працівники мають розуміти, що таке штучний інтелект, його особливості та шляхи його використання для заміни рутинної діяльності як вчителя так і учнів при навчанні та викладанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Морзе, Наталія Вікторівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Тетяна Сергіївна
Смирнова-Трибульська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: В505452853/2024/16
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2024р. № 16 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Комп’ютерна обробка візуальних даних у навчальних DIY проєктах / О. Ф. Винник, Є. О. Бутиріна, Р. І. Кратенко. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна . Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні / Е. А. Зінов’єва. - С.22-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Квак, Павло Андрійович. Програмування через реалізацію проєктів: стратегії та практика в школі / П. А. Квак, Л. А. Чернікова. - С.35-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, Олена Геронтіївна. Notion як інструмент підтримки групової динаміки у процесі реалізації навчального проєкту / О. Г. Кузьмінська, Д. А. Погребняк. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кухаренко, Володимир Миколайович. Активне дистанційне навчання для тьюторів / В. М. Кухаренко [и др.]. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Фарафонов В. С., Баркатов І. В., Тюрін Валерій Олександрович, Гончарук Сергій Степанович, Лозко Андрій Андрійович
Морзе, Наталія Вікторівна. Якою має бути цифрова компетентність вчителів у галузі використання штучного інтелекту? / Н. В. Морзе [и др.]. - С.76-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Бойко М. А., Струтинська О. В., Смирнова-Трибульська Євгенія Миколаївна
Нежива, Людмила Львівна. Методичні особливості застосування коміксів у процесі підготовки вчителів початкової школи / Л. Л. Нежива, О. В. Шкуренко. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Острецова, Тетяна Олександрівна. Синергія мистецтва і техніки: вектори розвитку музичних інформаційних технологій / Т. О. Острецова, Д. І. Острецов. - С.106-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Олефіренко, Надія Василівна. Досвід застосування рольових ігор для розвитку соціальної компетентності школярів / Н. В. Олефіренко, О. С. Добрунов. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Побризгаєва, Валентина Григорівна. Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - С.134-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалко, Ольга Олексіївна. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» / О. О. Рибалко. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Таїсія Петрівна. Реалізація індивідуальної траєкторії студента засобами MOODLE / Т. П. Саяпіна [и др.]. - С.160-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Корольчук В. І., Волошина Т. В., Сидорук Єлизавета Олександрівна
Староста, Володимир Іванович. (Не)комп’ютерно орієнтоване тестування у вищій школі: погляди учасників освітнього процесу щодо (не)зручності використання / В. І. Староста. - С.173-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Терлецька, Тетяна Сергіївна. Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - С.194-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Використання штучного інтелекту в закладі дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.216-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання технологій штучного інтелекту у освітньому процесі професійної підготовки дизайнерів / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.229-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)