> Шифр: Н057263/2012/3/4 Журнал 2012р. Вип. 3/4 Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) Учбова література: ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП |
С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 63 Морзе, Наталія Вікторівна. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету / Н. Морзе, О. Буйницька, А. Кочарян> // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 151-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: освіта --наука--компетентністна освіта Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні компетентності -- корпоративні стандарти -- якість вищої освіти Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович Хоружа, Людмила Леонідівна Сисоєва, Світлана Олександрівна Чернуха, Надія Миколаївна Терентьєва, Наталія Олександрівна Буйницька, Оксана Кочарян, Артур Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Л 17 Лазаренко, С. Підвищення якості навчальної діяльності в умовах євроінтеграції / С. Лазаренко> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 10–14. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Вища освіта--сучасний стан--аналіз--Україна Якість освіти--вища--Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- сучасний стан -- розвиток -- якість вищої освіти Анотація: В статтіт аналізуються аналіз сучасного стану і перспектив розвитку вищої освіти в Україні та виявлення шляхів підвищення якості навчальної діяльності в умовах інтеграції. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: Н057263/2015/4 Журнал 2015р. Вип. 4 Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: свобода, потенціал, творчість Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1) |
Левківський, Казимир. Реформування вищої освіти в контексті імплементації закону України "Про вищу освіту": нормативно-правові аспекти забезпечення якості / К. Левківський, Л. Івлєва> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назви . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине Реформування вищої освіти в Україні Кл.слова (ненормовані): реформування вищої освіти в Україні -- реформирование высшего образования в Украине -- закон про вищу освіту -- закон о высшем образовании -- качество высшего образования -- якість вищої освіти Анотація: Підкреслено важливість забезпечення якості вищої освіти, від якої залежить рівень конкурентоспроможності країни. Ухвалення нового законодавства про вищу освіту названо вирішальним інструментом запровадження інновацій у країнах Європи. Визначено основні засади і принципи управління вищою освітою та окреслено відповідні завдання. Розглянуто можливість створення незалежної установи з оцінювання якості вищої освіти. Дод.точки доступу: Івлєва, Людмила Є примірники у відділах: Ф3 (04.07.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (05.07.2016р. Прим. 4 - ) (вільний) |
> Шифр: В748746/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Андрущенко, Віктор. Школа майбутнього для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: людина, культура, освіта Андрущенко, Віктор. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта, якість вищої освіти, оцінювання Вознюк, Олександр Васильович. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" / О. В. Вознюк, Г. О. Козлакова. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Дубасенюк Олександра, про неї, наукова школа, педагогічні дослідження Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища освіта, ноосфера, ноолексикон Опанасюк, Юлія. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: людина, освіта, філософія освіти Луговий, Володимир Іларіонович. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. І. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: світовий дослідницький простір, університетський сектор, дослідження Щедрін, Анатолій. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: позаземний розум, культурний універсум, концептуальний кластер Силадій, Іван. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: людина, освіта, модернізація освіти Шовні, Катерина. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовні. - С.65-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: людина, освіта, культура Пасько, Катерина. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: спілкування, психологічні аспекти, професійна діяльність Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: когнітивні практики, освітній простір, соціальна згуртованість Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: В748746/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Андрущенко, Віктор. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: людина, освіта, культура Бобало, Юрій. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало. - С.12-27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: якість вищої освіти, вищі навчальні заклади Рубанець, Олександра. Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: когнітивні технології, когнітивні процеси, когнітивний розвиток Верьовкін, Валентин. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України / В. Верьовкін. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітня політика, гібридна війна, трансформація конфлікту Похресник, Анатолій. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України / А. Похресник. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища школа, комунікологія, ноокомунікологія Степаненко, Ірина. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи / І. Степаненко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: іноземні студенти, інтернаціоналізація вищої освіти, стратегія вищої освіти Козлова, Галина. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta / Г. Козлова, Т. Саєнко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: екологічна освіта, технічний університет, компетентісний підхід Сергієнко, Тамара. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна медична комунікація, українська мова, іноземні студенти Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності / О. Лисак. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: академічна мобільність, рівень поінформованості, студентський маркетинг Курбатов, Сергій. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн / С. Курбатов. - С.74-77. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: студенти, якість вищої освіти, європейський простір вищої освіти Корсак, Олена. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: обов’язкова освіта, педагогічні виміри, національні екзамени Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 12-19, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)1219 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): системний підхід -- якість вищої освіти -- якість освіти Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: Ф260071427/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Гебермас, Юрген. До реконструкції історичного матеріалізму / Ю. Гебермас. - С.6-28 Кл.слова: Габермас, легітимація, пізній капіталізм Рогожа, Марія. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти) / М. Рогожа, С. Курбатов. - С.29-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: університетська місія, корпорація, громадське служіння Коделья, Зденко. Деякі думки щодо філософії освіти / З. Коделья. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософія освіти, філософська педагогіка, теорія освіти Буданов, Владимир. Третье рождение синергетики / В. Буданов. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: міждисциплінарність, синергетика, методологія науки Горбунова, Людмила. Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова. - С.71-97. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: гетерогенна культура, множинна ідентичність, діалогічна самість Гірний, Олег. На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" / О. Гірний. - С.98-114 Кл.слова: етика, цінності, духовні цінності Гжегорчик, Анджей. Спроба змістового опису світу цінностей та її етичні наслідки / А. Гжегорчик. - С.115-152 Кл.слова: оцінка, ієрархічний закон, класифікація Штобрин, Славомір. Постійність помилок і мінливість долі. Чи вчимось ми на помилках? / С. Штобрин. - С.153-161 Кл.слова: педагогіка, інтроспекція, біографістика Гончаренко, Ольга. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) / О. Гончаренко. - С.162-168 Кл.слова: конференція, освіта, дидактика Култаєва, Марія. Філософсько-педагогічні розвідки Яна Амоса Коменського і Григорія Сковороди: нагадування про сенс і призначення освіти / М. Култаєва. - С.169-193. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософська педагогіка, неформальна освіта, дидактика Гомілко, Ольга. Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Гомілко. - С.194-210 Кл.слова: мобільність освіти, модерна філософія, інтерстиціальність філософії Корж, Ганна. Під знаком Григорія Сковороди. Зоряний час української культури / Г. Корж. - С.211-218 Кл.слова: Григорій Сковорода, альтруїз, демократія Бойченко, Михайло. Між "напівосвітою" і "напівдією": у пошуках шляху до дієвої освіти / М. Бойченко. - С.219-239. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освіта, самоосвіта, елітарна освіта Тягло, Олександр. Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі / О. Тягло. - С.240-257. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: критичне мислення, мислення вищого порядку, вища школа України Григорова, Надія. Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі / Н. Григорова. - С.258-261 Кл.слова: школа, модернізація, європейський досвід Курбатов, Сергій. Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. / С. Курбатов. - С.262-265 Кл.слова: Болонський процес, вища освіта в Україні, якість вищої освіти Препотенская, Марина. От cafe-philo - к горизонтам практической философии / М. Препотенская. - С.276-288 Кл.слова: практична філософія, кафе-філо, комунікативний дискурс філософії Власов, Володимир. Нова парадигма у дослідженнях та оцінці процесів і проблем глобалізації / В. Власов. - С.289-296 Кл.слова: глобалізація, системний аналіз, суспільний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 101-105. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): відкрита освіта -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 22-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): доступність вищої освіти -- ефективність вищої освіти -- якість вищої освіти Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1) |
Андрущенко, Віктор. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність [Текст] / В. Андрущенко, В. П. Сергієнко, І. Войтович> // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість вищої освіти -- оцінювання Дод.точки доступу: Сергієнко, Володимир Петрович Войтович, Ігор Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Бобало, Юрій. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка" [Текст] / Ю. Бобало> // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 12-27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- вищі навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Курбатов, Сергій. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн [Текст] / С. Курбатов> // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): студенти -- якість вищої освіти -- європейський простір вищої освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Курбатов, Сергій. Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. [Текст] / С. Курбатов> // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education. - Київ, 2017. - N 2. - С. 262-265 Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- вища освіта в Україні -- якість вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Основні критерії оцінювання якості освіти / Ю. Сафонов [та ін.]> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 49-57 . - ISSN 1682-2366 Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- якість освітнього процесу -- стандарти вищої освіти -- освітня програма -- дуальна освіта Дод.точки доступу: Сафонов, Юрій Дараган, Тетяна Власюк, Оксана Тимошенко, Н. Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
Лисневская, Ю. А. Реформа высшего образования в Польше в контексте Болонского процесса [Текст] / Ю. А. Лисневская> // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 9. - С. 23-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231 Кл.слова (ненормовані): європейський освітній простір -- польська модель вищої школи -- якість вищої освіти -- самооцінка викладача вузу Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 133-138, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.133138 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- європейський досвід Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Лут, М. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Україна. Кабінет Міністрів. Про утворення Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти : постанова ... від 15.04.2015 № 244 із змінами від 27.07.2016 № 532, від 27.12.2018 № 1130> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2019. - № 3. - С. 37. Рубрики: Освіта--Україна, 2018 р.--Правові джерела Якість вищої освіти--національне агенство--Україна Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- Національне агенство -- правові джерела -- керівні органи Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |