Омелюх, А. Повернімо дорослих у дитинство, або Залучення батьків до спільної з дітьми гри / А. Омелюх> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 37-40
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Освіта батьків--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- освіта батьків -- педагогічна культура -- сімейне виховання -- ігрові заняття -- морально-етичне виховання -- співпраця -- батьки -- спільна діяльність -- старший дошкільний вік -- старші дошкільнята -- ігри -- вправи -- педагогічна компетентність Анотація: У статті обґрунтовано необхідність залучення батьків до спільної з дітьми ігрової діяльності. Подано конспект ігрового заняття для дітей старшого дошкільного віку та їхніх дітей "Завжди разом". Є примірники у відділах: Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
О-57 Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 56–60. - Зміст: .Як налагодити ефективну взаємодію батьків з дитиною ; Педагоги як помічники та порадники батьків ; Додаток. Послання з минулого : конспект ігрового заняття для дітей ст. дошк. віку та їхніх батьків.
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--освіта батьків--Україна Дошкільне виховання--сімейне виховання--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- сімейне виховання -- сім’я -- педагоги -- взаємодія -- батьки -- освіта батьків -- педагогічна компетентність -- особистість дитини -- педагогічна допомога -- старший дошкільний вік -- ігрові заняття -- спільні заняття Анотація: В статті представлено досвід Луківського дошкільного навчального закладу смт Луків Турійського району Волинської області щодо організації педагогічної допомоги батькам. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Хачатурян, Ю. Психокорекційні методи : незамінні техніки / Ю. Хачатурян> // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 21/22. - С. 4-13 Кл.слова (ненормовані): корекційний вплив гри -- ігротерапія -- функції психолога -- ігрові заняття Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: В353859/2021/3 Журнал 2021р. № 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7 Кл.слова: контроль, освітня діяльність Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9 План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11 Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13 Кл.слова: читання, вікові психологічні особливості, нормативні документи Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17 Кл.слова: мовленнєва компетентність, авторські методики Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22 Кл.слова: навчання читання, ігрові заняття, пізнавальна діяльність Як організувати заняття з основ грамоти. - С.23 Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26 Кл.слова: принцип наочності, інтерактивна наочність Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.37-30 Сім правил організації відкритого перегляду. - С.31 Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35 Кл.слова: мотивація, соціоігрові прийоми, взаємонавчання Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37 Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41 Кл.слова: тема тренінгу, тривалість, складання програми Савінова, Наталія. як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45 Кл.слова: уміння слухати, конструктивне спілкування Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49 Кл.слова: педагогічні стереотипи Барвацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Барвацька. - С.50-54 Кл.слова: емоційний інтелект, емоційне спустошення, деперсоналізація Як відпочити за один день. - С.55 Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / К. Бишова. - С.56-58 Кл.слова: сервіс, ігри та вправи, план-конспект Терновецька, Христина. Google Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-62 Кл.слова: електронний календар Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) Учбова література: ФПСРСО / СПСР / 231 / Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу / 6 / ДОП |
Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2021. - № 3. - С. 18-22 Кл.слова (ненормовані): навчання читання -- ігрові заняття -- пізнавальна діяльність Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
П 78 Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішного формування та реалізації особистості / А. П. Черниш> // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 44-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): умови розвитку особистості -- форми та методи виховання -- соціалізація особистості -- ігрові заняття -- психологічні тести -- тренування інтелекту -- синхронізація інформаційного впливу Дод.точки доступу: Шуть, Валентина Яківна \ред.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний) ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний) Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний) Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний) Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний) ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний) |