316(075.3)
С 32


    Середницька, Г. В.
    Людина і суспільство: 11 клас : опорні конспекти / Г. В. Середницька. - Київ : СПД ФО Сандул, 2008. - 432 с. - ISBN 978-966-96975-4-7 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення людини -- сутність і походження людини -- індивідуальне становлення людини -- самореалізація людини -- діяльність людини -- духовний світ людини -- людина серед людей -- цінність і краса людини -- ідеал людини -- суспільство -- сутність і багатоманітність кулдьтури -- художня культура -- моральна культура -- політична і правова культура
Анотація: У навчальному посібнику відповіднео до діючої програми для загальноосвітніх навчальних закладів у своєрідній логіко-структурній формі систематизовано, конкретизовано і детально викладено матеріал з курсу "Людина і суспільство"

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: Ф260071427/2011/1/2
   Журнал

Філософія освіти = Philosophy of Education : [Текст] : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ : Медиа-клас, 2005 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1/2
Зміст:
Макбрайд, Вільям. Викладання соціальної та політичної філософії з точки зору західної і незахідної перспективи / В. Макбрайд. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальна та політична філософія, соціальний контракт, західна традиція
Горбунова, Людмила. Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія. Епістемологічна позиція / Л. Горбунова. - С.17-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, трансвнрсальність, освітня стратегія
Габермас, Юрген. Постметафізичне мислення. Прагматичний поворот / Ю. Габермас. - С.35-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Людмила. Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти / Л. Горбунова, Н. Зглінська, С. Пролеєв. - С.97-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгуманітарність, посткласична наука, філософія освіти
Предборська, Ірина. Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського / І. Предборська. - С.142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовність, освіта, свобода
Довбня, Віктор. Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г. Г. Ващенка / В. Довбня. - С.152-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, педагогічний світогляд, ідеал людини
Гончаренко, Ольга. Філософія освіти С. Балея / О. Гончаренко. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, філософія освіти, самопізнання
Черепанова, Світлана. Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури / С. Черепанова. - С.188-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософія освіти, нелінійне мислення, полікультурний діалог
Гриценко, Тетяна. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення / Т. Гриценко. - С.210-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультикультурна освіта, деконструкція, дестереотипізація
Добронранова, Ірина. Постнекласичне значення як процес - форми організації та самоорганізації / І. Добронранова. - С.220-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постнекласичне значення, істина, самоорганізація
Кочубей, Наталія. Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Н. Кочубей. - С.231-243. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: складне мислення, суспільство знань, освітні комунікації
Лазоренко, Олена. Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України / О. Лазоренко. - С.255-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пожиттєве навчання, формальна освіта дорослих, освіта дорослих
Коваленко, Олена. Запити трансформаційних інновацій в освіті дорослих / О. Коваленко. - С.266-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Дистанційна освіта як сутнісна складова інноваційної діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.305-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, освітні інновації, інноваційна діяльність
Машталер, Антоніна. Інформація і знання як умови кркативної інфраструктури "суспільства знань" / А. Машталер. - С.322-331. - Бібліогр. в кінці ст.
Горлинський, Віктор. Освіта в інтересах безпеки і сталого людського розвитку: аксіологічний вимір / В. Горлинський. - С.332-346. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, аксіологія, сталий людський розвиток
Ігнатьєв, Віталій. Перспективи та суперечності розвитку націософії у контексті глобалізації / В. Ігнатьєв. - С.347-364. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: націологія, глобалізація, парадигма
Рудишин, Сергій. ФІлософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / С. Рудишин. - С.375-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія філософії, екологічна освіта, коеволюція суспільства і біосфери
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)