> Шифр: Д402894/2010/2 Журнал 2010р. № 2 Горобець, Оксана. Жіночі прикраси, або Чоловічі хитрощі / О. Горобець. - С.6-9 Скороход, Олександр. НеЗвичайна професія / О. Скороход. - С.10-64 Радутний, Радій. І жили вони... / Р. Радутний. - С.68-73 Мелкозьорова, Вероніка. Повітряні звірі / В. Мелкозьорова. - С.74-79 Сосюра, Володимир. Васильки / Володимир Сосюра. - С.66 Лепкий, Богдан. Не прошу любові ані ласки / Б. Лепкий. - С.66 Вінграновський, Микола. Цю жінку я люблю. Така моя печаль / М. Вінграновський. - С.66 Ольжич, Олег. Поцілуєш різко і суворо... / О. Ольжич. - С.67 Радутний, Радій. І жили вони... / Р. Радутний. - С.68-73 Мелкозьорова, Вероніка. Повітряні звірі / В. Мелкозьорова. - С.74-79 Андрусяк, Іван. Панночко з блакитними очима / І. Андрусяк. - С.80 Трубай, Василь. Сто тисяч за кохання / В. Трубай. - С.85-126 Хопта, Світлана. Гомер XX століття / С. Хопта. - С.131-133 Кл.слова: САМЧУК УЛАС Цимбал, Ярина. Лютий лютує? / Я. Цимбал. - С.140-143 Шарговська, Олена. Гюнтер Грасс - незручний інтелектуал : Нобелівська премія. Література. 1999 / О. Шарговська. - С.150-152 Павлюк, Ігор. Чому Україна досі не має нобелівського лауреата / І. Павлюк. - С.155-157 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Д357007/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Дідук-Ступ'як, Г. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в оснновній школі / Г. Дідук-Ступ'як. - С.2-6 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, СУЧАСНИЙ УРОК, КОЛЕКТИВНЕ ВИВЧЕННЯ Павлів, Ірина. Бринить кришталь... : Урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Дієприслівник" / І. Павлів. - С.7-9 Кл.слова: ДІЄПРИСЛІВНИК, ДІЄСЛОВО, МОРФОЛОГІЧНИЙ РОЗБІР Таровита, І. Український модернізм : оглядовий урок у 10 класі / І. Таровита. - С.10-12 Кл.слова: ІМПРЕСІОНІЗМ, НЕОРОМАНТИЗМ, ЕКСПРЕСІОНІЗМ Хом'як, І. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи / І. Хом'як. - С.13-15 Кл.слова: ВІКОВА ГРАДАЦІЯ, МОВНА НОРМА, МОВЛЕННЯ Бутенко, Л. Розвиток професійного мовлення майбутніх спеціалістів технічного профілю / Л. Бутенко. - С.18-22 Кл.слова: ФАХОВА ТЕРМІНОЛОГІЯ, ПАРОНІМИ Кондратюк, Л. Неповторний світ дитинства у повісті Василя Слапчука "Бджолиний бог і бджоленятко" / Л. Кондратюк. - С.23-25 Кл.слова: 6 КЛАС, АЛЕГОРІЯ Кордонська, А. Мова - це оберіг людини і нації : Літературна вітальня / А. Кордонська. - С.26-28 Кл.слова: РІДНА МОВА, САМІЙЛЕНКО В., ПРАСЛОВ'ЯНСЬКА МОВА Кравець, Л. Лінгвокогнітивна іентерпретація метафори / Л. Кравець. - С.29-33 Кл.слова: ДОНОРСЬКА ЗОНА, ПРОФІЛЮВАННЯ, АНАЛОГІЗАЦІЯ Тищенко, О. Веб-чат: новий мовний мікросоціум та його комунікативні сценарії / О. Тищенко. - С.34-39 Кл.слова: ІНТЕРНЕТ-СПІЛКУВАННЯ, ІНТЕРНЕТ, ЧАТЕР Єсипенко, Д. Ливанський кедр на вітрах історії : Літературна творчість Бориса Грінченка / Д. Єсипенко. - С.40-43 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНИЙ КАНОН, ГРІНЧЕНКО Б., МАРГІНАЛІЗАЦІЯ Гнатюк, Б. Богдан Лепкий - син золотого Поділля / Б. Гнатюк. - С.44-48 Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛ-НАРОДОВЕЦЬ, ЕПІЧНА ФОРМА, МОДЕРНІ СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ Ратушняк, О. Терень Масенко - "Глодоський скарб" нашої поезії / О. Ратушняк. - С.49-52 Кл.слова: ПОЕЗІЯ, ЧЕРВОНИЙ ТЕРОР, РАДЯНСЬКИЙ КОРДОН Наєнко, М. Університетська теорія літератури / М. Наєнко. - С.53-58 Кл.слова: КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМ. ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО, МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОШУКИ Пультер, С. До питання наукових досліджень з історії розвитку методики викладання української літератури в середній школі / С. Пультер. - С.59-60 Кл.слова: РОЗВИТОК, МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ Петришин, М. У пам'яті - багато болю : Сторінки з життєпису Анастасії Кущ / М. Петришин. - С.61-62 Кл.слова: КУЩ АНАСТАСІЯ, БІОГРАФІЯ Перейти до зовнішнього ресурсу зміст Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (16.01.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Д357007/2016/9 Журнал 2016р. N 9 Пентилюк, Марія. Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів / М. Пентилюк. - С.2-5. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: лінгводидактика, методичні дослідження, лінгводидактичні стратегії Хом’як, Іван. Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення / І. Хом’як. - С.6-9. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: уроки мовлення, класифікація уроків, структура уроку Кузик, Ярослав. Для малечі щирії слова... / Я. Кузик. - С.9 Кл.слова: поетична творчість читачів, ПОЕЗІЯ, вірш Жирова, Наталія. Контрольне тестування з української літератури (8 клас) / Н. Жирова. - С.10-15 Кл.слова: українська література, 8 клас, контроль знань, тестування з української літератури, 8 клас Фещук, Вікторія. Я не спитаю, чи знав ти про тих / В. Фещук. - С.15 Кл.слова: поетична творчість читачів, поезія, вірш Фещук, Вікторія. Посивілий старий ворожбит / В. Фещук. - С.15 Кл.слова: поетична творчість читачів, поезія, вірш Фещук, Вікторія. Іноді страшно лишатись наодинці з лісом / В. Фещук. - С.15 Кл.слова: поетична творчість читачів, поезія, вірш Корнієнко, Оксана. Літературні диктанти (6-7 класи) / О. Корнієнко. - С.16-22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: літературний диктант, запитання, відповіді Книжка, Оксана. Василь Королів-Старий. "Хуха-Моховинка". Добро і зло в казці (Урок у 5 класі) / О. Книжка. - С.20-22. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, Королів-Старий Василь, про нього, Королів-Старий Василь, Хуха-Моховинка, про твір Книжка, Оксана. Живіть по совісті. Урок літератури рідного краю в 9 класі за новелою Наталії Баклай "Полотняна торба" / О. Книжка. - С.23-26 Кл.слова: план-конспект уроку, Баклай Наталія, про неї, Баклай Наталія, Полотняна торба, про твір Рижук, Людмила. Ділові папери. Документи щодо особового складу / Л. Рижук. - С.27-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ділові папери, офіційно-ділове спілкування, документи щодо особового складу З учнівських творів / зібрала Л. Макаренко. - С.31 Кл.слова: з учнівських творів Герасимчук, Валентина. Часові виміри в українському мовленні: їхні буттєві сенси та фізичні значення / В. Герасимчук. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: одиниці часу, етимологія, онтологія Тищенко, Оксана. Фонові знання у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.37-39 Кл.слова: спілкування, фонові знання, розмова Ганжа, Юлія. Інновації в сучасній українській мові : На матеріалі преси / Ю. Ганжа. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інновація, лексична система, преса Гірняк, Мар’яна. Інтелектуал своєї епохи : Проблематика творчості Віктора Петрова-Домонтовича / М. Гірняк. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Петров-Домонтович Віктор, про нього, проблема ідентичності особи, тип суб'єкта Василишин, Олег. Історія одного літературного побратимства: Борис Харчук та Іван Гнатюк / О. Василишин. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Харчук Борис, про нього, Гнатюк Іван, про нього, літературне побратимство Пастух, Богдан. Метафізика страждання у "Віршах з війни" Бориса Гуменюка / Б. Пастух. - С.55-58. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Гуменюк Борис, Вірші з війни, про збірку, війна, образ Гаврош, Олександр. Олександр Гаврош: пишу, бо не можу не писати / О. Гаврош. - С.59-60 Кл.слова: письменник про себе, Гаврош Олександр, про нього Махно, Василь. Осіннє 1 / В. Махно. - С.61 Кл.слова: текст, поезія, вірш Махно, Василь. Осіннє 2 / В. Махно. - С.61 Кл.слова: поезія, вірш, текст Махно, Василь. Дім на сімох вітрах / В. Махно. - С.62 Кл.слова: поезія, вірш, текст Махно, Василь. Хмари / В. Махно. - С.62 Кл.слова: поезія, вірш, текст Махно, Василь. Лютня / В. Махно. - С.62 Кл.слова: поезія, вірш, текст Качак, Тетяна. Література. Діти. Час / Т. Качак. - С.63-64 Кл.слова: VII міжнародний симпозіум, Київ, 2016 р., українська література для дітей, українська література для юнацтва Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
Шарговська, Олена. Гюнтер Грасс - незручний інтелектуал [Текст] : Нобелівська премія. Література. 1999 / О. Шарговська> // Дніпро. - Київ, 2010. - № 2. - С. 150-152 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Гірняк, Мар’яна. Інтелектуал своєї епохи [Текст] : Проблематика творчості Віктора Петрова-Домонтовича / М. Гірняк> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 9. - С. 44-51. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): Петров-Домонтович Віктор, про нього -- проблема ідентичності особи -- тип суб'єкта Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (23.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
Войтович, Р. Інтелектуали і влада альтернативи досвіду [Текст] / Р. Войтович, О. Білий, Є. Головаха> // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2018. - № 3. - С. 6-36 . - ISSN 0235-7941 Кл.слова (ненормовані): інтелектуал -- постмодерн -- інтелектуальна еліта -- історія філософії -- влада Дод.точки доступу: Білий, О. Головаха, Є. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Шамрай, Вікторія. Криза демократії та ефект публічного дискурсу [Текст] / В. Шамрай> // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2018. - № 5. - С. 93-109 . - ISSN 0235-7941 Кл.слова (ненормовані): політична участь -- деліберативна демократія -- спільне благо -- публічний інтелектуал Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Г149085/2019/11/12 Журнал 2019р. № 11/12 Назаренко, Т. Г. Всеукраїнський конкурс "Учитель року-2019" у номінації "Географія" : як все відбувалось / Т. Г. Назаренко. - С.2-13 Кл.слова: учитель географії, учитель року (географія), конкурси учителів Підласий, І. П. Права без обов"язків / І. П. Підласий. - С.14-27 Кл.слова: сучасний учитель, права учителя, обов"язки учителя Іваченко Л. А., . Інтегроване навчання у школі / Л. А., Іваченко Л. А., Н. В., Позднякова, Н. П. Косенко. - С.28-50 Кл.слова: інтегроване навчання, день інтегрованого навчання, інтегровані уроки (приклади) Герасимюк, Т. О. Спеціалізація території. Міжнародний поділ праці. Глобалізація та регіональна економічна інтеграція : 9 кл. / Т. О. Герасимюк. - С.51-58 Кл.слова: урок економічної географії (9 клас), спеціалізація території, економічна інтеграція Величко О. О., . Deutschland. Німеччина : 10 кл. / О. О., Величко О. О., І. М. Лебідь. - С.59-67 Кл.слова: урок географії (10 клас), географія в школі (10 клас), європейські країни (урок географії) Чуніка, О. В. Я люблю Україну : інтелектуал. географіч. гра / О. В. Чуніка. - С.68-70 Кл.слова: географія в школі, географічна гра, інтелектуальна географічна гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: Д357007/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Шацька, Наталія. Формування читацького інтересу. Форми заохочення здобувачів освіти / Н. Шацька. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рева, Олена. Урок до міжнародного дня рідної мови з використанням текстоцентричних технологій / О. Рева. - С.6-8 Сорока, Галина. Урок за новелою Ольги Кобилянської "Valse melancolique" / Г. Сорока. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст. Штефуряк, Наталія. Вивчаємо творчість Богдана Лепкого. Урок за казкою "Мишка" (Казка для дітей: для малих і великих)" / Н. Штефуряк. - С.15-18 Оскирко, Олексій. Повторення вивченого з мови. Урок-гра у 10 класі / О. Оскирко. - С.19-26 Ющук, Іван. Оновлений правопис / І. Ющук. - С.27-30 Мойсієнко, Анатолій. Кореферентні номінації в сонетних текстах Максима Рильського / А. Мойсієнко. - С.31-33. - Бібліогр. в кінці ст. Резніченко, Юлія. Поняття наративна модель у сучасному українському літературознавстві / Ю. Резніченко. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Михайлова, Тетяна. Проза Василя Стуса та Франца Кафки:спроба компаративного прочитання / Т. Михайлова. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст. Баган, Олег. Парадоксальний інтелектуал на перехрестях доби / О. Баган. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
Чуніка, О. В. Я люблю Україну : інтелектуал. географіч. гра / О. В. Чуніка> // Географія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - 2019. - N 11/12. - С. 68-70 Рубрики: Географія в школі--інтелектуальна географічна гра "Я люблю Україну"--національно-патріотичне виховання школярів Географічна гра--інтелектуально географічна гра "Я люблю Україну"--географія в школі Кл.слова (ненормовані): географія в школі -- географічна гра -- інтелектуальна географічна гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Баган, Олег. Парадоксальний інтелектуал на перехрестях доби [Текст] / О. Баган> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 1. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): критика -- література -- модернізм -- лібералізм -- ідейність -- форма -- стиль -- галицька культура Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Д357007/2020/12 Журнал 2020р. N 12 Лещенко, Вікторія. «Прихований навчальний план у школі» як фундамент укорінення дискримінаційних практик і стереотипів у суспільстві / В. Лещенко. - С.2-7. - Бібліогр. в кінці ст. Угніч, Руслана. «Із янголом на плечі» (Бінарний урок з української літератури та обслуговуючої праці у 8 класі) / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.8-14 Гріга, Ольга. Вінок слави Котляревському (Узагальнюємо вивчене про життєтворчість мистця) (9 клас) / О. Гріга. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Петрів, Марія. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник» / М. Петрів. - С.20-23 Рибалкін, Валерій. Близькосхідні контакти наддніпрянців: новини з минулого / В. Рибалкін. - С.24-27 Ткач, Людмила. Українська діалектологія як справа всього життя (До 100-річчя від дня народження Валентини Адольфівни Прокопенко) / Л. Ткач. - С.28-31 Гирич, Ігор. Інтелектуал. Редактор. Учений (До 70-річчя від дня народження Олександра Рибалка) / І. Гирич. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Поліщук, Володимир. «Я для України рідної пишу…» (Непроминальні слова і справи Михайла Старицького) / В. Поліщук. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст. Борисюк, Ірина. Лірика Ігоря Калинця: космос, сотворений зі слова / І. Борисюк. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст. Романишина, Наталія. Літературна освіта в економічному вимірі (Розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч») / Н. Романишина. - С.52-61. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
Гирич, Ігор. Інтелектуал. Редактор. Учений (До 70-річчя від дня народження Олександра Рибалка) [Текст] / І. Гирич> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 12. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: С325934233/2022/28/2 Журнал 2022р. т.28 № 2 Вещикова, О. Асиметрія пам’яті і спогадів у художньому творі: наратологічний аспект / О. Вещикова. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кондратьєва, С. Дочка, падчериця і знов дочка: як змінювався головний персонаж у редакціях п’єси Юрія Яновського / С. Кондратьєва. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст. Васьків, М. Павло Мовчан мистецтвознавець: слово, образ, знак / М. Васьків. - С.62-70. - Бібліогр. в кінці ст. Підбуртна, Д. Людина в історії роду: криза ідентичності в романі "OST" ("Морозів хутір") Уласа Самчука / Д. Підбуртна. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст. Стельмах, М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику / М. Стельмах. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст. Бабенко, В. Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни / В. Бабенко. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст. Гудошник, О. Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії / О. Гудошник, Л. Темченко. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Шестопалова, Т. Літературна критика як спосіб самоактуалізації інтелектуала (на матеріалі листування й праць Юрія Шевельова та Богдана Рубчака) / Т. Шестопалова> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)821. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): поезія -- критика -- епістолярний діалог -- інтелектуал Анотація: Актуальність статті полягає в уведенні в науковий дискурс архівних матеріалів українського літературного процесу, що зберігаються в США (Бахметьєвський архів Бібліотеки рідкісної книги та рукописів у Колумбійському університеті). Метою роботи є реконструювати тривалий інтелектуально-творчий діалог двох видатних українських гуманітаріїв модерної формації – Юрія Шевельова та Богдана Рубчака. Авторка спирається на колекції їхніх листів один до одного, що зберігаються в США, а також на їхні критичні виступи. Продуктивний діалог зумовлений глибокою духовною спорідненістю цих інтелектуалів. Вони листуються, а також друкують статті про одну й ту саму книжку поезій Наталі Лівицької-Холодної, вирішуючи питання про підстави, методологію, сенси літературної критики. Епістолярний діалог, зумовлений спочатку інтересом Юрія Шевельова до модерної поезії Богдана Рубчака, згодом досягає кульмінації в осмисленні літератури й зокрема поезії як способу самоактуалізації інтелектуально-творчого єства критичної думки. У перспективі дослідження має вихід на витворення інтелектуальної історії української модерної літературної критики Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Стельмах, М. Історик як публічний інтелектуал: медійний дискурс навколо праць Тімоті Снайдера на українську тематику / М. Стельмах> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 79-86, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): Тімоті Снайдер -- Енн Еплбаум -- пропаганда -- російсько-українська війна Анотація: У статті авторка аналізує медіи нии дискурс навколо праць Тімоті Снаи дера, одного з провідних фахівців з історії Східної Європи. Актуальність теми полягає в тому, що матеріали та інтерв’ю Т. Снаи дера на тему російсько-украї нських відносин часто використовують та аналізують і українські, і закордонні ЗМІ. Сьогодні росіи сько-украї нська віи на набула масштабного характеру, тож варто простежити зміни в поглядах критиків науковця. Предметом дослідження є критика поглядів Тімоті Снаи дера, присвячених украї нськіи темі. Мета — окреслити дискурс навколо праць автора и визначити основні тенденції и ого критики. У процесі наукового дослідження використано такі методи: порівняльнии , історичнии , системнии аналіз, контент-аналіз та інші. Новизна — порівняльнии аналіз критики праць Тімоті Снаи дера до та після росіи ського вторгнення. У результаті дослідження ми розглянули критику монографії Т. Снаи дера «Криваві землі: Європа між Гітлером і Сталіним», и ого текстів про минуле украї нського суспільства та історичнии контекст росіи сько-украї нських відносин, а також критику поглядів щодо світової політики і його прогнозів з приводу занепаду демократії . Тімоті Снаи дера називають водночас і найкращим інтерпретатором ХХ століття, і алармістом, якии невиправдано наголошує на зникненні свободи та ігноруванні історії . У статті виокремлено основні тенденції в критиці науковця: занадто забарвлена мова, сумнівна методологія та одержимість статистикою в монографії . Критики праць, присвячених російсько-українській війні, звинувачували автора в пересмикуванні фактів. Порівняння В. Путіна з А. Гітлером і Й . Сталіним вважали невиправданим, а характеристики путінського режиму як фашистського — недоречними. Водночас чимала кількість публічних інтелектуалів відзначають и ого внесок у розкриття вагомих проблем історії Східної Європи — менш досліджуваного порівняно з іншими регіону. Сьогодні дослідник продовжує привертати увагу світу до минулого України та и ого зв’язку з рештою європеи ських народів, аналізує перипетії сучасності и стоїть на сторожі свободи і демократії . З огляду на це є необхідність подальшого вивчення як публіцистики Т. Снаи дера, так і критики и ого поглядів Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Б 83 Борхес, Хорхе Луїс. Повідомлення Броуді = El Snforme de Brodie : новели; переклад з іспанської / Хорхе Луїс Борхес ; перекладач Г. Грабовська. - Львів : Видавництво Анетти Антоненко, 2020. - 96 с. - ISBN 978-617-7654-49-9 : 200.00 грн. Це видання здійснено в рамках Програми підтримки перекладів "Sur" Міністерства закордонних справ та культури Аргентинської Республіки
Рубрики: Художня література--Іспанська література--Новели Анотація: Хорхе Луїс Борхес (1899 – 1986) – культовий автор-інтелектуал, професор honoris causa провідних університетів світу й провідник Вавилонською бібліотекою й чи не всіма бібліотеками світу. Великий аргентинський письменник створив незвичайне послання – «Повідомлення Броуді». За псевдодокументальністю й алюзіями цього метатексту ховаються загадки історії, глибокі знання про людство, його богів й кумирів, видимі й невидимі світи. Камертоном збірки історій є Біблія, її сюжети й етика, інтерпретована простими словами. А проте: «Істинно кажу вам, Бог лише збирається створити цей світ». Дод.точки доступу: Грабовська, Галина \перекладач.\ Borges, Jorge Luis Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Рогожа, Марія Михайлівна. Політична ангажованість І.Я. Франка в контексті дискусії про місію митця [Електронний ресурс] / М. М. Рогожа. - Електронні текстові дані> // АРТ-простір : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): найвищі цінності -- ангажованість митця -- інтелектуал -- митець Анотація: У статті висвітлено дискурс європейських інтелектуалів щодо місії інтелектуала, митця у громадянському житті Європи. У такому контексті представлено ціннісні виміри суспільно-політичної діяльності видатного діяча української культури І.Я. Франка. Автор доходить висновку про те, що, випереджаючи час, Франко чітко провадив у життя ідею політичної ангажованості митця. Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) |