37.01(075)
   К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович.
    Педагогіка : підручник / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2-е видання перероблене та доповнене. - Київ : Знання-Прес, 2003. - 445 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-7767-92-2 : 36.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
занедбані діти -- виховання -- навчання -- сім'я -- школознавство -- оцінювання
Анотація: У підручнику розглядаються загальні засади педагогіки, теорія навчання (дидактика), теорія виховання і основи школознавства. Визначені завдання для самостійної роботи студентів та самоконтролю рівня засвоєння навчального матеріалу. Кожна тема устаткована системоюопорних схем і маириць, покликаних сприяти ґрунтовному засвоєнню навчального матеріалу, списком основної літератури. У кінці книги наводиться словник педагогічних понять. Підручник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Він буде корисним також вчителям, керівникам навчальних закладів, всім, кого цікавлять педагогіка і школознавство.
Дод.точки доступу:
Омеляненко, Віталій Лукіч


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: М819773/2016/3
   Журнал

Мовознавство [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні, Укр. мовно-інформ. фонд Нац. акад. наук України. - ISSN 0027-2833. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 3
Зміст:
Ажнюк, Л. В. Типологія об’єктів лінгвістичної експертизи і методика їх дослідження / Л. В. Ажнюк. - С.3-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвістична експертиза, юридична лінгвістика, юридична визначеність
Белей, Л. Л. Мовне очуднення як інструмент маніпулятивного творення "русинської" мови / Л. Л. Белей. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна політика, мовне очуднення, мовний симулякр
Ніколаєнко, Л. І. Оцінка в мовній концептуалізації емоцій групи "Співчуття" (на матеріалі польської, української і російської мов) / Л. І. Ніколаєнко. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінка, емоція, аксіологічна характеристика
Пелипенко, О. А. Засоби номінації малих сукупностей в українській та іспанській мовах / О. А. Пелипенко. - С.41-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неозначено-мала кількість, номінація, мала сукупність
Шестопал, О. С. Наголошення інфінітивів у "Енеїді" І. П. Котляревського / О. С. Шестопал. - С.50-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфінітив, парадигматична характеристика наголосу, диференційна функція наголосу
Дочу, А. Р. Тюркізми в англійській та інших індоєвропейських мовах / А. Р. Дочу. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тюркізм, мовні контакти, екзотичний характер лексики
Ідзьо, М. В. Фразеологічні одиниці як засоби мовної експресивізації в текстах сучасних польських ЗМІ / М. В. Ідзьо. - С.69-76
Кл.слова: експресивність, мовна експресивізація, інтенсифікація
Тараненко, О. [рецензія] / О. Тараненко. - С.77-81
Кл.слова: Півторак Григорій, про нього, загальна славістика, діалектологія
Іван Андрійович Стоянов. - С.82
Кл.слова: Стоянов Іван, про нього, некролог, славіст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Ідзьо, М. В.
    Фразеологічні одиниці як засоби мовної експресивізації в текстах сучасних польських ЗМІ [Текст] / М. В. Ідзьо // Мовознавство. - 2016. - N 3. - С. 69-76

Кл.слова (ненормовані):
експресивність -- мовна експресивізація -- інтенсифікація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Сидоренко, Алла Іванівна.
    Розвиток форм інтенсифікації підготовки фахівців бібліотечної справи в умовах соціальних трансформацій (друга половина XX ст. - XXI ст.) / А. І. Сидоренко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 35-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
майбутні бібліотекарі -- інформаційне суспільство -- вища освіта -- інтенсифікація навчального процесу -- форми і методи навчання -- педагогічна взаємодія -- інформаційно-освітнє середовище

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Потіха, З.
    Зв’язки вітчизняної діаспори в Канаді з Україною (1991–2014 рр.) [Текст] / З. Потіха // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 24-28, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.2428 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
українська діаспора -- громадські організації -- співпраця
Анотація: У статті висвітлюється вплив української діаспори на співпрацю між Україною та Канадою через громадські організації в період за 1991–2014 роки. Наголошено, що важливою складовою сучасної державної етнополітики є інтенсифікація зв’язків української діаспори з Україною. Обґрунтовані перспективні напрями двостороннього співробітництва країн
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Кулімова, Ю. Г.
    Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 34-41, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- професійно-педагогічна підготовка -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті актуалізуються проблеми фахової педагогічної освіти, зокрема питання використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Автор окреслила коло актуальних проблем, вирішення яких можливе за умови запровадження елементів змішаної системи навчання із використанням хмарних технологій (забезпечення доступу до різних освітніх ресурсів; інтенсифікація системи професійно-педагогічної освіти; розвиток творчих та інтелектуальних здібностей студента засобами цифрових сервісів; комунікативна діяльність на основі спільних освітніх та фахових інтересів та ін.). У статті наведено результати онлайн анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо визначення ступеня використання веб-застосунків у процесі психолого-педагогічної підготовки та міри їх зацікавленості у застосуванні хмарних технологій у подальшій професійній діяльності. Охарактеризовано основні напрями удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за умови використання веб-технологій (поєднання традиційного та онлайн навчання; використання веб-квестів, Google-сервісів, Е-посібників, мультимедійних презентацій тощо; розвиток критичного та креативного мислення, пізнавальної мотивації; оптимізація самостійної роботи за рахунок мобільності, гнучкості та доступності хмарних сервісів; постійне професійне зростання викладачів з метою оволодіння високим рівнем цифрової грамотності). Висвітлено шляхи впровадження хмарних сервісів у освітній процес вищої школи (Google Sites, Google Classroom, Google Docs, Google Charts, Canva, Piktochart, Scratch). Розкрито систему принципів, які сприяють ефективній організації психологопедагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи за допомогою вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Байрачний, Олег.
    Обгрунтування технології індивідуалізації спеціальної фізичної підготовки арбітрів і асистентів арбітра високої кваліфікації у футболі / О. Байрачний, Т. Чопілко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 55-70, DOI 10.28925/2664-2069.2021.26 . - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
арбітр у футболі -- індивідуалізація -- спеціальна фізична підготовка -- функціональні можливості -- технологія індивідуалізації
Анотація: Складність суддівства у футболі постійно зростає, що зумовлено високою динамічністю, стислістю і швидкою зміною ігрових ситуацій, в яких арбітрам необхідно приймати абсолютно неупереджені і безпомилкові рішення, витримувати високі фізичні навантаження та психологічну напруженість. Оптимальні фізичні кондиції обумовлюють професійні дії арбітра — вміння керувати своїм організмом і руховою активністю, протистояти втомі, тиску спортсменів і глядачів, контролювати емоції, адекватно оцінювати ігрову ситуацію і приймати правильне рішення в обмежений час. Мета – теоретично обґрунтувати та розробити технологію індивідуалізації спеціальної фізичної підготовки арбітрів у футболі. Матеріал і методи дослідження. В експерименті брало участь 29 арбітрів високої кваліфікації у віці 21-45 років, а також застосовувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, матеріалів мережі Інтернет; педагогічні спостереження та експерименти; анкетування, експертне опитування, педагогічне та медико-біологічне тестування, методи математичної статистики. Результати. Дослідження свідчать про те, що інтенсифікація гри у сучасному футболі вимагає від арбітрів високого рівня спеціальної фізичної підготовленості, який є чинником демонстрації професійних якостей, правильної оцінки ігрових моментів та мінімізації прийняття помилкових рішень. Складність підготовки арбітрів до змагань обумовлена календарем спортивних змагань, термінами призначень на гру та відсутністю уніфікованого підходу до тренувального процесу. Проведені дослідження дають підстави стверджувати, що розроблену технологію індивідуалізації спеціальної фізичної підготовки арбітрів високої кваліфікації доцільно розглядати як інструмент підвищення якості їх підготовки до виконання професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чопілко, Тарас


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)




    Гурова, Інна.
    Віртуалізація культури як визначальна тенденція розвитку сучасного суспільства / І. Гурова, О. Добродум // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 3. - P34-38, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(3).296708. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
культура віртуальної реальності -- інформаційно-комунікаційні технології -- оцифровка -- сучасна культура -- штучний інтелект
Анотація: У статті аналізуються різні аспекти розвитку сучасного суспільства, пов’язані з віртуалізацією культури: освітній процес, культурні індустрії, мистецька сфера, використання штучного інтелекту (ШІ) та штучного інтелекту та меморіальні практики. Автори описують походження терміна «віртуальність» та його еволюцію в науковому дискурсі. Виникнення та еволюція феномену віртуальності пов'язана з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Поняття «віртуальність» розглядається як інформаційно-технічний простір, технічно опосередковане середовище, інформаційний ресурс сучасного суспільства та медіасередовище культури. На основі методологічних підходів світових дослідників інформаційного суспільства М. Маклюена та М. Кастельса до формування нового типу культури зроблено висновок про те, що інтенсифікація процесу віртуалізації поступово призводить до витіснення інформаційного суспільства. реальний предметний простір простором образів, символів і знаків у багатьох соціально важливих сферах людської діяльності. Показано, що віртуалізація сприяє створенню інноваційних технологій культурної та міжособистісної комунікації та пропонує нову форму взаємодії з артефактами, які мають віртуальну репрезентацію. У статті висвітлюється зростаюча гібридизація онлайн- та офлайн-просторів, перетворення Інтернету на простір людського спілкування, повсякденної діяльності та розваг. Автори зазначають, що сучасні інновації не можуть замінити ефекту «живого візиту», але завдяки цифровому прогресу та повсюдній цифровізації, розвитку 3D-технологій люди мають можливість емоційно реагувати на світові події, перебуваючи практично в їх центрі. . Віртуалізація розглядається як нова технологія представлення, яка значною мірою визначатиме культурний досвід людства в найближчому майбутньому. Автори показують, що Інтернет сьогодні постає перед користувачами як інтегратор усіх сфер суспільного відтворення, а різноманітні форми культурної конвергенції та мережевих зв’язків фіксуються у Глобальній павутині. Розглянуто переваги, загрози та ризики широкого використання сучасних інформаційних продуктів.
Дод.точки доступу:
Добродум, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)