Шифр: В925416057/2016/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Кириленко, Катерина Михайлівна. Світоглядні основи інформальної освіти як реалізація засад інноваційної культури / К. М. Кириленко. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна культура, освіта протягом життя, інформальна освіта
Денисюк, Жанна Захарівна. Віртуальність масової культури як поле конструювання уявних ідентичностей / Ж. 3. Денисюк. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальність, віртуальна реальність, масова культура
Доманська, Олена Анатоліївна. Формування національного культурного простору як духовний фундамент української державності / О. А. Доманська. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальність, колективність, ціннісна свідомість
Копієвська, Ольга Рафаілівна. Культурний капітал як компонента сучасної держави / О. Р. Копієвська. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, держава, культурні трансформації
Терещенко-Кайдан, Лілія Володимирівна. Слов’янська кирилична рукописна спадщина - взірець нематеріальної культури України / Л. В. Терещенко-Кайдан. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська рукописна спадщина, нематеріальна культура, відродження
Трач, Юлія Василівна. Траснформація культурного середовища в контексті розвитку інформаційних технологій / Ю. В. Трач. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, культурне середовище, інформаційна культура
Яковлев, Олександр Вікторович. Синергетичний дискурс культуротворчих процесів у сучасній Україні / О. В. Яковлев. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія, синергія, культуротворчі процеси
Власова, Альона Юріївна. Культурологічний аспект сучасної української пісні та її мова / А. Ю. Власова. - С.33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, кітч, українська пісня
Гуренко, Людмила Олександрівна. Полемічні думки М. Вороного з приводу кризи бездуховної ідеології європейського мистецтва: кінець XIX - початок XX століття / Л. О. Гуренко. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Вороний Микола, про нього, модернізм, європеїзація українського театру
Дмитрук, Людмила Ігорівна. Народний лемківський одяг як семіотична система / Л. І. Дмитрук. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: семіотика, аналіз, знак
Осадчук, Тетяна Романівна. Передумови творчого покликання Федора Стригуна / Т. Р. Осадчук. - С.43-48
Кл.слова: Стригун Федір, про нього, театральна ментальність, театр
Рябоконєва, Марія Олександрівна. Музичний неокласицизм у виконавському мистецтві / М. О. Рябоконєва. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний неокласицизм, неокласична ситуація, виконавство
Чумаченко, Марія Олександрівна. Світло і темрява як маніфестанти етичних цінностей у Новому завіті / М. О. Чумаченко. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аксіологія, нумінозний континуум, сакральна антропологія
Афоніна, Олена Сталівна. Методологічні проблеми аналізу коду і "подвійного кодування" в контексті семіотики, структуралізму і постструктуралізму / О. С. Афоніна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: код культури, код-мова, знак-код
Зосім, Ольга Леонідівна. Псалтирні пісні в українській духовно-пісенній традиції XVII - початку XXI століття / О. Л. Зосім. - С.66-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: християнські конфесії, Псалтирні пісні, паралітургічна хорова творчість
Коляденко, Н. В. Змістовні особливості мистецтва трипільської культури: історія досліджень / Н. В. Коляденко. - С.73-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трипільська культура, мистецтво, етногенез
Сєрова, Олена Юріївна. Музичний мінімалізм: між Сходом і Заходом / О. Ю. Сєрова. - С.79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мінімалізм, європейська музика, східна музика
Татаренко, Марина Генадіївна. Режисерська інтерпретація В. Василька п’єси Г. Квітки-Основ’яненка "Шельменко-денщик" / М. Г. Татаренко. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Квітка-Основ’яненко Григорій, "Шельменко-денщик", про твір, Василько Василь, інтерпретація п’єси, український театр
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Характерні особливості стилю World music крізь призму творчості гурту "ДахаБраха" / В. М. Тормахова. - С.89-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: World music, ДахаБраха, фольклор
Цюпа, Наталія Петрівна. До питання розвитку народної манери співу в сучасній культурі України / Н. П. Цюпа. - С.93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна манера співу, автентичні пісні, фольклор
Баранова, Валентина Опанасісвна. Значення музики та її вплив на свідомість людини / В. О. Баранова, А. В. Копитова. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музикотерапія, свідомість, музична психологія
Грицан, Надія Володимирівна. Майстерня художнього слова: пошуки підтексту в авторському тексті / Н. В. Грицан. - С.103-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: авторський текст, підтекст, інтонація
Заєць, Наталія В’ячеславівна. Жанрово-стильові аспекти "Іберії" І. Альбеніса та "Гойєсок" Е. Гранадоса у річищі музично-історичної традиції Ренасім’єнто / Н. В. Заєць. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура Іспанії, Альбеніс Ісаа?к, Іберія, про твір, Гранадос Енріке, Гойєсок, про твір
Квецко, Ольга Ярославівна. Збереження автентичності в хореографічних постановках Марії Ляшкевич та Федора Даниляка / О. Я. Квецко. - С.112-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічна культура, Ляшкевич Марія, про неї, Даниляк Федір, про нього
Голуб, Ірина Леонідівна. Художні особливості символізму українського мистецтва іконопису / І. Л. Голуб. - С.116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське мистецтво, символізм, іконопис
Матоліч, Ірина Яремівна. Мистецтвознавство Львова у період радянського тоталітаризму / І. Я. Матоліч. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний заклад, музей, Львівське мистецтвознавство
Ніколаєва, Ганна Олександрівна. Архетип Учителя у життєписі народного артиста СРСР М. Водяного / Г. О. Ніколаєва. - С.125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Водяний Михайло, про нього, "одеський міф", деміург
Павленко, Леся Олександрівна. Ґенеза теоретичних досліджень бандурного виконавства / Л. О. Павленко. - С.130-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кобзарство, бандурне виконавство, фольклористика
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Кириленко, Катерина Михайлівна.
    Світоглядні основи інформальної освіти як реалізація засад інноваційної культури [Текст] / К. М. Кириленко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald . - Київ : Міленіум, 2016. - № 1. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура -- освіта протягом життя -- інформальна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Боярська-Хоменко, А.
    Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 105-110, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.105110 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- Європейський союз -- освіта дорослих -- інформальна освіта -- неформальна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників : постанова ... від 21.08.2019 № 800 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 9. - С. 9–23.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

   Підвищення кваліфікації--педагогічні і науково-педагогічні працівнки--Україна


Кл.слова (ненормовані):
правові джерела -- підвищення кваліфікації -- фінансування підвищення кваліфікації -- самоосвіта -- інформальна освіта -- підвищення кваліфікації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Загубинога, Оксана.
    Інновації в неформальній екологічній освіті / О. Загубинога // Здоров’я та фізична культура : газета для вчителів фізкультури та основ здоров'я, методистів, тренерів. - 2019. - № 9. - С. 23-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- інформальна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- дидактичні ігри -- групова робота -- проект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Ярошенко, О.
    Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника [Текст] / О. Ярошенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 37-44, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.3744 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- дослідницька компетентність -- етап стагнації

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Павлик, Н. П.
    Неформальна освіта у системі освіти України [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 27-37, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.2737. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта
Анотація: У статті представлено характеристики сучасної освітньої системи України з позиції соціології освіти; системного підходу та теорії педагогічних інновацій. Окреслено соціальне значення освіти та її суспільних і індивідуальних результатів, описано інституалізацію освіти як ієрархізованої навчально-виховної діяльності; визначено риси освіти як соціального інституту. Описано структуру освіти як відкритої системи педагогічних підсистем різного порядку залежно від типів, ступенів, рівнів, ланок. Охарактеризовано закон неперервності освіти, що зумовив розвиток її неформальної та інформальної форм. Визначено соціальні передумови розвитку теорії та практики організації неформальної освіти як позаінституційної, цілеспрямованої, добровільної діяльності громадських об’єднань й осередків у сфері навчання та виховання. Означено групи суб’єктів неформальної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Журавель, Т.
    Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 171-187, DOI 2312-5829.2018.1-2.45172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- лідерський потенціал особистості -- неформальна освіта -- професійно-технічний навчальний заклад -- формальна освіта
Анотація: У статті представлені результати теоретичного дослідження трактування неформальної освіти вітчизняними та зарубіжними науковцями; розкрито сутність поняття «неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта», «лідерський потенціал»; проаналізовано досвід упровадження програм неформальної освіти для підлітків та молоді; висвітлено ключові результати дослідження особливостей лідерського потенціалу учнів ПТНЗ Донецької області; надано базову характеристику платформі неформальної освіти «Студії Розвитку» як інструменту підвищення лідерського потенціалу учнів професійно-технічних навчальних закладів; визначено подальші перспективи наукових пошуків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Рогозна, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Яремчук, М.
    Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс [Електронний ресурс] / М. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 91-101, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- неформальна освіта -- освіта дорослих -- формальна освіта -- дорослий учень
Анотація: Стаття присвячена аналізу педагогічного дискурсу проблеми освіти дорослих у Республіці Польща. Виховання дорослих розглядається з точки зору цілісного життя як процес розвитку дорослої людини. Показано, що функції та цілі освіти дорослих упродовж років змінювалися. Разом з тим освіта дорослих не помічалася на формальному рівні, незважаючи на її існування. Фактично розвиток освіти дорослих у Республіці Польща розпочався разом зі стрімким розвитком техніки та науки, а також зі змінами, що відбувалися в соціально-економічних відносинах. У Республіці Польща найбільш значущі концепції освіти дорослих з’явилися під час кризи феодальної економіки та необхідності надання допомоги польській державності щодо відновлення незалежності Польщі. У ті часи в освіті домінували цілі патріотичного виховання в поєднанні із солідарністю працівників. У наш час відбувається надзвичайно швидкий розвиток науки і техніки, зміни в соціально-економічних відносинах, які змушують людей безперервно підвищувати кваліфікацію. Польські дослідники проблем освіти дорослих виділяють 4 основні завдання оптимальної професійної поведінки сучасного працівника: увага до кваліфікації; набуття професійного досвіду; збереження професійної гнучкості; охорона здоров’я. Освіта дорослих відбувається відповідно до таких видів навчальної діяльності: формальна освіта; неформальна освіта за певною програмою; неформальне навчання та вдосконалення без посилання на конкретну навчальну програму чи обсяг змісту; неформальне навчання як будь-який вид діяльності без заздалегідь розробленої програми та при будь-яких обставинах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)