373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)


373.3.016:004]:371.32
Ю 83


    Юрчук, Ю.
    Методична розробка уроку інформатики в 4 класі з теми "Текстовий редактор" / Юрій Юрчук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 24–25. - Бібліогр.: 1 назва. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- методика викладання -- уроки -- текстовий редактор -- інформатична компетентність -- редагування текстів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку з інформатики на тему: "Створення вітальної листівки до свята "День захисника України" в редакторі Microsoft Office Word" для учнів початкової школи. Методична розробка уроку покликана нагадати учням можливості використання текстового процесора як програми, призначеної для опрацювання текстових повідомлень за допомогою комп'ютера. Оскільки дана інформація є базовою і знадобиться при вивченні всього прикладного пакету програм Microsoft Office в майбутньому, необхідно звернути увагу на те, щоб учні якісно і осмислено засвоїли матеріал під час вивчення теми "Текстовий редактор", а саме робота із малюнками та фігурним текстом у середовищі текстового редактора. форматування об'єктів, виконання дій над об'єктами.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.1-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.21-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.108-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.115-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.74-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.83-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.91-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН



    Тихонова, Тетяна Валентинівна.
    Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" [Текст] / Т. В. Тихонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 91-100DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформатична компетентність -- інформаційна культура -- інформативний продукт
Анотація: У статті на основі багатьох наукових джерел обґрунтовуються сутність та складові понять «інформатична компетентність» та «інформаційна культура»; проводиться їх порівняльний дидактичний аналіз.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)





    Шевчук, Борис Вікторович.
    Організація рівневої інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів на основі комп’ютерно орієнтованих засобів навчання [Текст] / Б. В. Шевчук // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 31-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
інформатична підготовка -- інформатична компетентність -- критерії компетентності -- інженери-педагоги -- комп’ютерно орієнтовані засоби навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ



Шифр: О190803/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2 (90)
Зміст:
Дробот, Олена. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / О. Дробот, А. Замша. - С.7-13
Кл.слова: іноземна мова, стратегії навчання, національна жестова мова
Продан, євген. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми проблемами / Є. Продан. - С.14-20
Кл.слова: інклюзивне навчання, батьківський всеобуч, співпраця з педагогом
Хохліна, Олена. До проблеми деференційного навчання в інклюзивному просторі / О. Хохліна. - С.21-32. - диференційоване навчання
Кл.слова: індивідуально-типологічні особливості дитини, діти з порушенням розвитку
Кобильченко, Вадим. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / В. Кобильченко. - С.33-47
Кл.слова: пояснювальні принципи, пояснювальна психологія
Михайленко, Оксана. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями псіхофізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу / О. Михайленко. - С.48-64
Кл.слова: учні з порушеннями слуху, корекційне навчання, альтернативні методи комунікації
Мога, Микола. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спантичним синдромом / М. Мога. - С.65-74
Кл.слова: парні вправи, бондінг, спастичні парези
Прохоренко, Леся. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Л. Прохоренко. - С.75-85
Кл.слова: мотивація досягнення, мотиваційна оцінка, проблемна ситуація
Татьянчикова, Ірина. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / І. Татьянчикова, Т. Сахно. - С.86-94
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційно-комунікативні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Татьянчикова, Ірина.
    Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / І. Татьянчикова, Т. Сахно // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 2(90). - С. 86-94 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
інформатична компетентність -- інформаційно-комунікативні технології
Дод.точки доступу:
Сахно, Тамара


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Бодненко, Д.
    Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" [Електронний ресурс] / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 325-340, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.339. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатична компетентність -- майбутні фінансисти
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів у процесі навчання економетрики. Визначено компоненти інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів. У результаті дослідження визначено, що процес формування інформатичної компетентності майбутніх фахівців з фінансів у процесі навчання економетрики необхідно представити у вигляді моделі, яка складається з таких компонентів: мета, принципи (системності та послідовності, наочності, зв’язку теорії з практикою, пріоритетності гуманістичних цінностей, демократизму та індивідуалізації.), підходи (діяльнісний, компетентнісний, культурологічний, особистісно-орієнтований та системний), засоби (електронний навчальний курс), педагогічні умови, форми, критерії (мотиваційний, змістовий, оцінково-результативний), рівні сформованості (початковий, середній, достатній та високий), результат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глушак, О.
Семеняка, С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1