> Шифр: З659149/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11 Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13 Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20 Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21 Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23 Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25 Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29 Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43 Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48 Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52 Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53 Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63 Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64 Кл.слова: художня література, поезія, текст Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65 Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: З659149/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Ковальчук, Любов. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі" / Л. Ковальчук. - С.2 Кл.слова: інформація про конкурс, інформація про вчительську номінацію Ковальчук, Любов. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської : Урок розвитку мовлення / Л. Ковальчук. - С.3-5 Кл.слова: план-конспект уроку, світове мистецтво, образи священних книг Простяк, Леся. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть... : Модульне заняття за романом Стендаля "Червоне і чорне" / Л. Простяк. - С.6-10 Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір, хід модульного заняття, образ Жульєна Сореля Дементьєва, Олена. Моя різдвяна пісня в прозі / О. Дементьєва. - С.10 Кл.слова: творчість учнів, номінація "Книжки в червоній палітурці", проза Приходько, Людмила. Серця опалені війною : Презентація книжки спогадів, присвяченої загиблим на війні випускникам школи - Ігорю Горбенку, Олегу Бикову, Олексію Шепелюку / Л. Приходько. - С.11-13 Кл.слова: сценарій презентації книжки, позакласне читання, патріотичне виховання Гайченко, Ольга. Пізнай себе і світ через читання / О. Гайченко. - С.14-15 Кл.слова: підтримка читання, літературні квести, конкурс виразного читання Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки №43-49 / О. О. Гузь. - С.16-43 Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, план-конспект уроків, поурочне планування Гузь, Ольга Олександрівна. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 43 / О. О. Гузь. - С.16-23 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Гузь, Ольга Олександрівна. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані : Урок № 44 / О. О. Гузь. - С.24-30 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, план-конспект уроку, головні герої твору Гузь, Ольга Олександрівна. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) / О. О. Гузь. - С.30-32 Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, контрольна робота Гузь, Ольга Олександрівна. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд) : Урок № 46 / О. О. Гузь. - С.32-35 Кл.слова: бароко, мистецтво бароко, митці й творіння доби бароко Гузь, Ольга Олександрівна. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II) : Урок №47 / О. О. Гузь. - С.35-40 Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш, Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір, план-конспект уроку Гузь, Ольга Олександрівна. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору : Урок № 48 / О. О. Гузь. - С.40-49 Кл.слова: план-конспект уроку, барокова поезія, барокова модель світу Гузь, Ольга Олександрівна. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму : Урок № 49 / О. О. Гузь. - С.41-43 Кл.слова: класицизм, план-конспект уроку, класицистична культура Польгуль, Лілія. Контрольні роботи для 8 класу / Л. Польгуль. - С.44-45 Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, контрольна робота Митрофанова, Наталя. Мольєр - майстер класицистичної комедії / Н. Митрофанова. - С.46-48 Кл.слова: план-конспект уроків, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра Митрофанова, Наталя. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво / Н. Митрофанова. - С.46-47 Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра Митрофанова, Наталя. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії : Урок № 2 / Н. Митрофанова. - С.47-48 Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, історія написання твору Сорока, Інна. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока. - С.49-57 Кл.слова: створення кросенса, урок зарубіжної літератури, творче мислення Лучко, Вікторія. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста / В. Лучко. - С.58-59 Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя, інновації в освіті, окружна методична комісія Соломка, Людмила. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... : Життя і творчість Артура Конан Дойла / Л. Соломка. - С.60-61 Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього, літературне досьє на Конан Дойла, літературний детектив Чоловська, Ольга. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда) / О. Чоловська. - С.62-64 Кл.слова: план-конспект уроку, Уайльд Оскар, про нього, вірші в прозі Мердух, Василина. Солдат, який любить країну / В. Мердух. - С.обкладинка Кл.слова: номінація "На крилах душі", вірш, текст Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" [Текст] / Н. В. Кожукало> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 62-63 Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- історія написання твору -- Лондон Джек, Мартін Іден, про твір Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Митрофанова, Наталя. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії [Текст] : Урок № 2 / Н. Митрофанова> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 1. - С. 47-48 Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір -- історія написання твору Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |