Смірнова, Вікторія.
    Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / В. Смірнова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 134-144, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- Scopus -- Web of Science -- Mendeley -- Google Scholar -- Research Gate -- Zenodo -- цитування -- індекс Гірша
Анотація: У сучасному суспільстві зростає інтерес до оцінювання якості дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, вивчення можливостей відкритих цифрових інформаційних систем, постає питання до визначення показників ефективності наукових досліджень для їх оптимального представлення в світовому цифровому науковому просторі. Важливість аналізу ефективності результатів дослідницької діяльності обумовлено вагою публікаційної активності в найавторитетніших українських та міжнародних рейтингах. У статті представлені результати аналізу українського та міжнародного досвіду здійснення оцінювання дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників закладу вищої освіти за допомогою показників міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, проаналізовано особливості найавторитетніших міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних – Scopus, Web of Science, Mendeley, Google Scholar, Research Gate, платформи для розміщення у відкритому доступі результатів наукових досліджень – Zenodo, платформи для аналізу поширеності наукових публікацій в Інтернет-просторі – Altmetric, їх можливості для пошуку наукових публікацій та наявні інструменти для наукометричного аналізу публікаційної активності науково-педагогічних працівників, визначено переваги та недоліки їх використання для оцінювання результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти. Визначено особливості формування показників дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти, зокрема з міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, для оптимального та повноцінного аналізу її ефективності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Афанасьєв, Ілля.
    П’ять років наукової діяльності викладачів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] / І. Афанасьєв, Н. Варгіч // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- зв’язки з громадськістю -- наукова діяльність кафедри -- Scopus -- Web of Science
Анотація: У статті аналізується наукова діяльність кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журна-лістики Київського університету імені Бориса Грінченку в період з 2017 до 2021 р. Наукові дослідження є не про-сто важливим напрямом діяльності сучасних університетів, а й одним із пріоритетних, тому що значно впли-вають на місце ЗВО в престижних рейтингах, що є одним із аргументів на користь прийняття рішення абіту-рієнта про вибір університету для подальшого навчання. У 2017–2021 рр. Міністерство освіти і науки України й аналогічні урядові структури у США та країнах ЄС, як і багато НУО-грантодавців у галузі освіти, деклару-вали необхідність розвитку наукової діяльності університетів. Опублікування статей, проіндексованих у на-укометричних системах “Scopus” і “Web of Science”, стало обов’язковим для більшості українських викладачів.Наукову діяльність особливо складно здійснювати практикам, які залучені до викладання саме через до-свід у бізнес-секторі економіки. Відповідно до стратегії студентоцентрованого та практико-орієнтованого навчання, на кафедру реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики залучено багато таких фахівців. Реклама та зв’язки з громадськістю є здебільшого прикладним, а не науковим напрямом діяльності, на відміну від багатьох інших спеціалізацій кафедр в українських університетах. Однак сучасні абітурієнти демонструють більший інтерес до перших, ніж до теоретичних напрямів соціальних наук. Тому аналіз наукової роботи зазначеної кафедри може становити особливий інтерес для викладачів та адміністраторів, які працю-ють у закладах вищої освіти. На основі наукових статей, масмедійних публікацій викладачів цієї кафедри, а також за допомогою кількох спеціальних інтерв’ю з працівниками Інституту журналістики систематизовано основні завдання й результа-ти наукової роботи цього підрозділу. Висвітлено основні досягнення ключових діячів кафедри в контексті спіль-ної наукової теми інституту «Сучасне медіазнавство в освітньому та науковому дискурсах» та їхні індивіду-альні наукові інтереси. У статті міститься огляд найбільш важливих наукових публікацій викладачів. Значну увагу приділено аналізу досягнень і теоретичних проблем наукової співпраці між викладачами та студентами. У статті наголошується на необхідності об’єднати зусилля не лише українських науковців та освітян, але й більшості українського суспільства, а також його по-справжньому проукраїнських іноземних партнерів для реформування системи управління дослідницькою роботою та вищою освітою в Україні.
Дод.точки доступу:
Варгіч, Наталія


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)