811.133.1(038)=111
F89


   
    French-English English-French Dictionary : over 20.000 references, ideal for use in the home, scholl or office. - New Lanark : Geddest & Grisset, 1998. - 240 p. - (New Edition). - ISBN 1 85534 360 6. - ISBN 978-185-534-360-3 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Французька мова--Словники--Словники

Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- англійська мова -- словники

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


811.133.1(038)=111
F89


   
    French : minidictionary : french-english english-french. - 3th ed. - Oxford : The Oxford University Press, 1999. - 604 p. - ISBN 0-19-860245-6 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--французська мова--словник--Підручники для вищих навчальних закладів


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: T107715917/2018/16/4
   Журнал

The Ukrainian Journal of Business Law [Текст]. - Kiev. - Виходить щомісячно
2018р. Vol. 16 № 4
Зміст:
Greaves, Adam. Tracing and Following Assets — the Location and Identification of Stolen Assets in English Law / A. Greaves. - P.14-17
Кл.слова: шахрайство, викрадення активів, англійське законодавство
Likhachov, Nickolas. Asset Tracing: a Tool, not a Goal / N. Likhachov, O. Pygol. - P.18-19
Кл.слова: стягнення активів, відстеження активів, бенефіціар
Yaremko, Volodymyr. Setting up the Puzzle — Tracing Funds Dissipated From Banks / V. Yaremko, V. Lavrushyna. - P.20-22
Кл.слова: викрадення активів, відстеження активів, Асоціація сертифікованих експертів по виявленню шахрайства
Dumych, Taras. Piercing the Corporate Veil in Ukrainian Companies: not a Mirage / T. Dumych. - P.24-26
Кл.слова: українські компанії, корпоративна завіса, український бізнес
Serdyuk, Vitaliy. Detailed Strategy / V. Serdyuk, A. Drozdov. - P.28-32
Кл.слова: сплата боргу, грошові злочини, відстеження активів
Anufriiev, Dmytro. French Anti-Corruption Law Sapin II: Challenges for French Companies Operating in Ukraine / D. Anufriiev, V. Samoilenko. - P.34-35
Кл.слова: антикорупційний закон, Франція, французькі компанії, боротьба з корупцією
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Anufriiev, Dmytro.
    French Anti-Corruption Law Sapin II: Challenges for French Companies Operating in Ukraine [Текст] / D. Anufriiev, V. Samoilenko // The Ukrainian Journal of Business Law. - Kiev, 2018. - Vol. 16, № 4. - С. 34-35

Кл.слова (ненормовані):
антикорупційний закон, Франція -- французькі компанії -- боротьба з корупцією
Дод.точки доступу:
Samoilenko, Viktoria


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



   780.616.432.082/.086
   F89


   
    French Piano Music : for the Young Musician / ed. P. Solymos. - Budapest : Editio Musica, 1973. - 55 с. - 4.42 грн.
Переклад назви: Французька фортепіанна музика для юних музикантів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фортепіанні твори--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
твори для фортепіано -- музика французьких композиторів -- музика для дітей
Дод.точки доступу:
Solymos, P. \ed.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)


811.133.1(075.3)
К 49


    Клименко, Юрій.
    Французька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти = Français (septième annèe d'etudes, le niveau du standard) : manuel de français pour la 11eclasse des établissemente d’enseigment secondaire / Ю. Клименко. - Київ : Методика Паблішин, 2019. - 171 p. - ISBN 978-617-7511-21-1 : 46.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Французька мова--11 клас--Рівень стандарту--Підручники для старшої школи

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- рівень стандарт -- 11 клас -- french -- school textbook
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Klymenko, Yuriy


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


821.133.1-31
Д 96


    Дюма, Александр.
    Три мушкетера [Текст] : роман / А. Дюма. - Харьков : Фолио , 2012. - 668 с. - (Школьная библиотека украинской и зарубежной литературы). - ISBN 978-966-03-5696-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Французька література--Роман--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
french literature -- fiction

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: Н057263/2020/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - С.7-16
Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy / O. Cherepekhina. - С.17-22
Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - С.23-29
Петренко, Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.30-36
Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури / Н. Грицак. - С.37-43
Tsiuniak, O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities / O. Tsiuniak. - С.44-48
Нетреба, М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення / М. Нетреба. - С.49-54
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови / О., Петрова С. Огурцова О. - С.55-60
Mikhno, O. Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo / O. Mikhno. - С.61-67
Бульвінська, О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів / О. Бульвінська. - С.68-73
Михаськова, М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Михаськова
Pavlenko, O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions / O. Pavlenko. - С.80-85
Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis / G. Pappas. - С.86-92
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends / N., Durdas A. Batechko N. - С.93-98
Kaminska, M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy / M. Kaminska. - С.99-107
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: T017777504/2019/4
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16
Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний
Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26
Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання
Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34
Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта
Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41
Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз
Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49
Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття
Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56
Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект
Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65
Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт
Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74
Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти
Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85
Кл.слова: криза, конфлікт, університети
Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100
Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю
Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120
Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: Н057263/2021/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24
Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31
Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39
Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47
Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54
Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63
Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71
Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78
Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85
Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Durdas, A.
    Modern approaches to teaching foreign languages at french universities [Електронний ресурс] / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P86-91, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- друга мова -- іноземна мова -- університет
Анотація: Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до викладання іноземної/другої мови у французьких університетах, проблем, пов’язаних із викладанням, та сучасним викликам, зумовленим історичними, соціальними та культурними факторами. Галузь дослідження питань вивчення іноземних мов зазначено в статті як відносно молоду дисципліну. Підкреслено, що моделі навчання, згідно з якими засвоєння мови розглядалось як формування звичок, а також обґрунтовані методи навчання, в основі яких – запам’ятовування та тренування, поступилися місцем когнітивним підходам, орієнтованим на обробку інформації, що призвело до розвитку методів, заснованих на розумінні та спілкуванні. У статті підкреслюється, що Франція традиційно розглядається як одномовна країна, а система двомовної освіти доступна лише для деяких регіональних мов: бретонської, корсиканської, окситанської, каталонської, баскської та німецької. Зазначено, що вивчення іноземної мови в умовах закладу освіти відбувається в умовах структурних обмежень, таких як обмежений час контактування та відсутність соціалізації за допомогою мови, що вивчається, та через спільноту, яка розмовляє мовою, яка вивчається. Ідея наявності «носія мови» в якості професійної моделі все ще домінує у мовній освіті, хоча це нереально і неможливо визначити. У статті підкреслено, що мовні помилки часто стигматизуються, замість того, щоб їх розглядати як природну та значущу частину побудови комунікативних навичок. Виділено сучасний мовний та іншомовний підходи до викладання іноземної/другої мови. Наголошено на парадоксах вивчення другої мови у французьких університетах, які стосуються обов’язків фахівців з викладання іноземної/другої мови. Проаналізовано три різні проблеми вивчення та викладання другої мови на університетському рівні у Франції. Розглянуто фактори, які впливають на засвоєння другої мови: кількість вкладених даних, зануреність студентів у мову, тип взаємодії, в якій вони беруть участь; якість зворотного зв’язку, який вони отримують. Зазначено недостатню кількість годин, що виділяються на вивчення другої мови у французьких університетах. Використання навчальних та комунікаційних технологій у поєднанні з очним викладанням пропонується як практичне рішення проблеми в сучасних умовах вищої освіти у Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kostenko, O.
Mostytska, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Durdas, A.
    University education in the French republic: structure and legal framework [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P57-65, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.7 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- криза -- конфлікт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)