Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Островська, К. Островський, І. Слободян, С. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
П 59 Порошенко, М. А. Інклюзивна освіта [Текст] : навчальний посібник / М. А. Порошенко ; Благодійний фонд Порошенка. - Київ : ТОВ Агенство "Україна", 2019. - 300 с. - За підтримки Міжнародного фонду "Відродження". - ISBN 978-966-137-120-9 : 100.00 грн. Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
Рубрики: Інклюзивна освіта--Підручники для спеціалізованих шкіл Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- inclusion -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- управління інклюзивною освітою -- managing inclusive education -- деонтологія -- deontology -- діти з особливими освітніми потребами -- children with special educational needs -- соціалізація -- socialization -- інклюзивне освітнє середовище -- inclusive educational environment -- психологічний супровід -- psychological support Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Дод.точки доступу: Благодійний фонд Порошенка Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Сервер (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Сервер (1) |
Ш 37 Шевців, Зоя Михайлівна. Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 248 с., [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 220-228. - Дод.: с. 229-236. - Літ.: с. 237-247. - ISBN 978-617-673-466-6 : 150.00 грн.
Рубрики: Інклюзивна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна педагогіка -- inclusive pedagogy -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- інклюзивне навчання -- inclusive education -- інклюзивне виховання -- діти з обмеженими можливостями -- курикулум -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічна діагностика -- pedagogical diagnostics -- інклюзивні класи -- емоційна сфера дітей -- корекція емоційної сфери -- соціально-педагогічна діяльність -- корекція конативної сфери -- портфоліо учнів Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |