37.018.4(075.8)
З-17


    Зайченко, І. В.
    Теорія і методика професійного навчання [Текст] : навчальний посібник / І. В. Зайченко ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Київ : Ліра-К, 2017. - 580 с. - ISBN 978-617-7320-65-3 : 330.00 грн., 369.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Навчальний посібник--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- professional education -- Державний стандарт вищої освіти -- робота ВНЗ -- робота коледжу -- college work -- дидактика професійної освіти -- діяльність викладача -- освітній процес -- educational process -- самоврядування -- municipality -- педагогічний процес -- pedagogical process -- кейс-метод -- case method
Дод.точки доступу:
Національний університет біоресурсів і природокористування України


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Корнят, В.
    Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта
Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Островська, К.
Островський, І.
Слободян, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)