Скалух, Олена Хто розбудить ведмедика? : дидактична гра для дітей раннього віку / Олена Скалух> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 32 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- посібник Анотація: Подано розробку дидактичної гри, яку проводять з використанням м'якого посібника. Він подарує малечі безліч тактильних вражень, допоможе потренувати у застібанні ґудзиків, а також закріпити уявлення про кольори, форму, свійських та диких тварин. Є примірники у відділах: Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Пук’янчук, Лариса Розвивальна термомозаїка / Лариса Пук’янчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): термомазаїка -- об'ємні вироби Анотація: В статті описано цікавий сучасний засіб розвивального навчання дошкільнят - термомозаїку. Подано розробку заняття-гри для дітей середньої групи, мета якого - розвивати увагу, мислення, дрібну моторику; виховувати бажання проявляти турботу про тих, хто її потребує; ознайомлювати дітей з різними видами житла; вчити порівнювати будинки за розміром, кольором, матеріалом; впізнавати у предметах геометричні фігури (квадрат, трикутник); закріплювати навички орієнтування у просторі та лічби в межах 5. Є примірники у відділах: Ф3 (29.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (30.03.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Власова, Кристіна Прості речі для розвитку малечі / Кристіна Власова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- посібник Анотація: Подано приклади виготовлення посібників з фетру для сенсорного розвитку дітей. Є примірники у відділах: Ф3 (30.06.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.07.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Федорчук, Тетяна Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Тетяна Федорчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовленння Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків. Є примірники у відділах: Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Малишева, Лариса Кожна пора дарує дива : дидактичний посібник для дітей раннього віку / Лариса Малишева> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 28 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): сюжетно-дидактичне панно -- дидактична гра Анотація: Представлено дидактичний посібник у вигляді сюжетно-дидактичного панно "Пори року" для дітей раннього віку. Посібник сприятиме закріпленню уявлень малят про довкілля, задольнить їхні пізнавальні інтереси і потребу в діяльності. Є примірники у відділах: Ф3 (26.12.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Будзінська, Ольга Пори року : посібник для дітей усіх вікових груп / Ольга Будзінська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- розвиток математичних вмінь Анотація: Саморобні сюжетні полотна зі змінними деталями - привабливий для дітей дидактичний матеріал, що збагачує їхній сенсорний досвід та пробуджує активність - пізнавальну, мовленнєву, ігрову. Один із варіантів такого посібника для дітей усіх вікових груп презентовано у статті. Мета посібника - закріплювати знання дітей про пори року, послідовність їх зміни, сезонні явища природи; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, зорову та слухову пам'ять, увагу, зв'язне мовлення, дрібну моторику, окомір; закріплювати вміння описувати предмети; вправляти у кількісній лічбі та ін. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Рудь, Галина Небезпечна оселя : посібник для дітей середньої та старшої груп / Галина Рудь> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Педагогіка--Дошкільне виховання--Безпека життєдіяльності Кл.слова (ненормовані): дидактичний посібник Анотація: Подано опис посібника, мета якого - розширювати уявлення дітей про предмети побуту, їхнє призначення, а також про те, чим вони можуть бути небезпечні; закріплювати знання правил безпечного поводження з речами домашнього вжитку, спонукати дотримуватися їх у повсякденному житті; розвивати мислення, уяву, овлення, пам'ять; виховувати обережність, відповідальність, самостійність. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |