П 24 Лебідь, Неля Костянтинівна. Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості [Текст] / Н. К. Лебідь> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): рівень домагань -- цілеспрямована активність -- самооцінка -- потреба в досягненні -- я-концепція особистості -- підлітковий вік Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Міляєва, Валерія Робертівна. Психологічні закономірності та механізми розвитку професійної компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації [Текст] / В. Р. Міляєва> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): компетентність особистості -- державні службовці -- професійна компетентність -- психологічні закономірності -- психологічні механізми -- підвищення кваліфікації Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Кривопишина, Олена Анатоліївна. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапірозвитку психології / О. А. Кривопишина> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): творчість -- творча діяльність -- творчі продукти -- креативність -- мультипарадигмальний етап -- системно-стратегічний підхід Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Помилуйко, Віра Юріївна. Психологічні детермінанти розвитку компетентностей учителів у Європейських країнах / В. Ю. Помилуйко> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): психологічні детермінанти -- дорослий вік -- компетенція -- професійне навчання -- валідація результатів Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Помиткіна, Любов Віталіївна. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Л. В. Помиткіна> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): компетенції -- компетентнісний підхід -- психологічні особливості -- уроки психології -- учні Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Скиба, Катерина Михайлівна. Професіографічний підхід до побудови компетентнісної моделі перекладача / К. В. Скиба> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологічні науки Кл.слова (ненормовані): перекладач -- професія -- компетентнісна модель перекладача -- професіограма -- психограма Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |