74.0я43
П 24


    Кочерга, А. В.
    Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини [Текст] / А. В. Кочерга // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 68-73
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Вікова психологія

   Педагогічна психологія


   Психологія--Вікова


   Психологія--Педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
чутливість людини -- психофізіологічна система людини
Анотація: Висвітлено питання зміни чутливості в діяльності <психофізіологічних систем людини>. Уточнено визначення поняття «чутливість», розглянуто особливості роботи <вестибулярного апарату> та його взаємодії з <психофізіологічними системами організму дитини>. На основі проведеного експерименту зроблено висновки про вплив стану роботи вестибулярного апарату дитини на дію психічних систем і психофізіологічних механізмів адаптації до навчальної діяльності.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я43
П 24


    Побірченко, Н. А.
    Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі [Текст] / Н. А. Побірченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 73-77
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
міжособове спілкування -- професійно-консультаційне спілкування -- ділове спілкування
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПЕРЕГЛЯД або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я43
П 24


    Сергєєнкова, О. П.
    Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця [Текст] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 78-80
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- особистісна мобільність
Анотація: Розглянуто основні теоретико-практичні положення щодо проблеми розвитку особистісної мобільності як базової риси сучасного конкурентоспроможного фахівця. Наведено тлумачення поняття «особистісна мобільність» - внутрішній потенціал особистості, що забезпечує майбутньому фахівцеві можливість саморозвиватися, здобувати нові знання - ефективно спілкуватися з іншими людьми.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПЕРЕГЛЯД або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я43
П 24


    Столярчук, Олеся Анатоліївна.
    Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів [Текст] / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 81-86
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
професійна самооцінка -- професійний саморозвиток -- психолого-педагогічна оптимизация
Анотація: Проаналізовано результати апробації програми психолого-педагогічної оптимізації професійної самооцінки майбутніх учителів, яка підтвердила доречність створення суб’єктно спрямованого освітнього простору шляхом активізації внутрішніх механізмів професійного становлення особистості.
The article analyzes the test results of the program of psycho-educational optimization of professional self-esteem of future teachers which confirmed the relevance of the creation of subject oriented educational environment by enhancing.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПЕРЕГЛЯД або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)