П 44 Подпружнікова, Ольга Петрівна. Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - ISBN 978-966-285-391-9 : 42.00 грн.
Рубрики: Соціальні комунікації--Реклама--Візуальні виміри--Монографії Кл.слова (ненормовані): рекламний персонаж -- рекламна комунікація -- символізація -- телепростір Дод.точки доступу: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |