Арцишевський, Роман Антонович. Методологічні засади гуманістичної педагогіки / Р. А. Арцишевський> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 69-76. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Гуманістична педагогіка--філософія людини Кл.слова (ненормовані): гуманістична педагогіка -- здібності -- людина -- мета -- самовдосконалення -- цінність -- цілісність Анотація: Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кузьмич, В'ячеслав. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 48–51. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Гуманізація освіти--гуманістичне виховання Кл.слова (ненормовані): гуманізм -- гуманність -- гуманні відносини -- гуманістичне виховання Є примірники у відділах: Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 25-26 : фотогр. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Духовні цінності--вихованя Кл.слова (ненормовані): круглі столи -- духовні цінності -- безпека українського суспільства -- духовна безпека Анотація: Автор статті зазначає, що 17 червня ц.р. з ініціативи народних депутатів України - членів Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, проведено засідання "круглого столу" на тему: "Формування духовної безпеки української нації: теорія, досвід, практика". Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
В 67 Волинець, Людмила Леонідівна. Ідеї гуманізації освіти у філософії Едгара Морена / Л. Л. Волинець> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 104-113. - Библіогр.: 15 назв. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Гуманізація освіти--персоналії Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- парадигма комплексності -- трансформація Анотація: У статті висвівтлено філософські ідеї гуманізації освіти сучасного французького милителя Е. Морена. Гуманізацію освіти Е. Морен розглядає в контексті життєвої необхідності глибоких суспільних трансформацій тощо. Дод.точки доступу: Морен, Едгар (французький соціолог, мислитель і письменник ; 1921) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / Іван Бех> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1. - С. 3–7. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовні цінності -- духовне зростання -- духовність особистості -- морально-вильовий розвиток -- духовний сумнів -- душевність -- духовне осягнення світу Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно. Є примірники у відділах: Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / Іван Бех> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість Кл.слова (ненормовані): духовна мобільність вихованця -- духовні знання -- духовні цінності -- сутність співчуття -- пізнавальне осмислення світу -- духовне осмислення світу -- духовне зростання особистості -- духовне виховання -- змістова рефлексія -- самопізнання -- духовні цінності -- індивідуальність Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
С 13 Савченко, Олександра. Ціннісні орієнтири авторської школи О. А. Захаренка / О. Савченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 33-35. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка--персоналії Духовне виховання--цінності Кл.слова (ненормовані): ціннісни орієнтири -- авторські школи -- персоналії -- педагогіка -- духовне виховання Анотація: Авор статті звертається до педагогічної спадшини О. А. Захаренка, викладає інтерпритації основних положень духовного виховання тощо. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |