М 26 Мариновська, Оксана Яківна. Проектно-впроваджувальна діяльність як складова педагогічної інноватики / О. Я. Мариновська> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 158-173. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Технології навчання--Проектна діяльність Інновації--Педагогіка Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- проектно-впроваджувальна діяльність -- проектування -- проект Анотація: Розглянуто сутність та особливості полі функціонування поняття «проектно-впроваджувальна діяльність» як складової педагогічної діяльності. Висвітлено методологію інноваційних процесів у системі освіти, проаналізовано науково-психологічні джерела, наукові дослідження, в яких розкрито феномен інноваційної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
М 30 Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інформатика--метод проектів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інформатика -- методика викладання -- метод проектів -- ІКТ-компетентність -- проектна діяльність -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти -- робота над проектом -- самооцінювання -- взаємооцінювання -- колективна робота -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |