К 43 Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / Світлана Кириленко, Ольга Кіян> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 50–54. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--інновації Уроки--інноваційні уроки Кл.слова (ненормовані): ідентифікація -- дивергентність -- конвергентність -- когнітивний розвиток -- критичне мислення -- поліфункціональність -- комунікативність Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України. Дод.точки доступу: Кіян, Ольга Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |