У 95 Ушмарова, В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи у контексті Концепціх "Нова українська школа" / Вікторія Ушмарова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Науково-методична робота--вчителі--початкова школа Реформування освіти--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): науково-методична робота -- реформування освіти -- Концепція Нової української школи -- вчителі початкових класів -- компетентнісний підхід -- технологія коучингу -- академічно здібні учні -- партнерська взаємодія Анотація: У процесі дослідно-експериментальної роботи апробовано коучинг як інноваційну форму науково-методичної роботи, створено програму групових й індивідуальних коуч-сесій, авторські анкети для моніторингу результатів коуч-сесії. За результатами моніторингу використання коучингу встановлено, що він сприяє усвідомленню учителями своїх професійних і особистих переваг ; визначенню індивідуальних мотивуючих факторів для підвищення ефективності роботи з академічно здібними учнями. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ч-44 Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--інноваційний розвиток--концептуальні основи Реформування освіти--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- концепція інноваційного розвитку -- інноваційний потенціал -- загальноосвітні навчальні заклади -- концептуальні основи -- реформування освіти -- Нова українська школа -- якість освітньої діяльності -- інноваційний процес -- інноваційна діяльність Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Н 19 Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа Загальноосвітні навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
К 84 Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа Загальноосвітні навчальні заклади--авторські школи Кл.слова (ненормовані): авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу. Дод.точки доступу: Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\ \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Б 15 Бадюк, І. М. Упровадження та перспективи концепції Нової української школи в освітньому процесі Одеської загальноосвітньої школи № 55 / І. М. бадюк, А. М. Яшкова, Н. Є. Толстікова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 25/27. - С. 80–84. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Реформування освіти--нова українська школа--Україна--Одеса Кл.слова (ненормовані): нова українська школа -- освітня реформа -- інтегроване навчання Анотація: Одеська загальноосвітня школа № 55. Дод.точки доступу: Яшкова, А. М. Толстікова, Н. Є. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |