376-056.34(477)
К 72


    Костецька, О.
    Вийди, вийди, сонечко : темат. заняття для ст. дошкільнят із ЗПР / Олена Костецька // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 20–21. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--заняття--педагогічні прийоми

Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- психогімнастика -- старші дошкільники -- тактильно-словесні вправи -- дидактичні ігри -- ігри-імпровізації -- дошкільна освіта -- дошкільники
Анотація: Заняття з використанням педагогічних прийомів для старших дошкільників із затримкою психічного розвитку, спрямоване на формування цілісного уявлення про Сонце як зірку Сонячної системи, від якої залежить життя на Землі.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)



376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--навчальна діяльність--інклюзивний клас

Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- навчальна діяльність -- навчально-виховний процес -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)