К 72 Костецька, О. Вийди, вийди, сонечко : темат. заняття для ст. дошкільнят із ЗПР / Олена Костецька> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 20–21. . - ISSN 1680-449X
Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--заняття--педагогічні прийоми Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- психогімнастика -- старші дошкільники -- тактильно-словесні вправи -- дидактичні ігри -- ігри-імпровізації -- дошкільна освіта -- дошкільники Анотація: Заняття з використанням педагогічних прийомів для старших дошкільників із затримкою психічного розвитку, спрямоване на формування цілісного уявлення про Сонце як зірку Сонячної системи, від якої залежить життя на Землі. Є примірники у відділах: Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
С 15 Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--навчальна діяльність--інклюзивний клас Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- навчальна діяльність -- навчально-виховний процес -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |