В 57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки. Дод.точки доступу: Владимирський, П. О. Примірників всього: 11 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5), Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5), Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
П 14 Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2013. - 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 100.00 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): посгуги -- інформаційний продукт Дод.точки доступу: Палеха, О. Ю. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Б 68 Блайт, Джим. Основы маркетинга / Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - перевод со 2-го английского издания. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 493 с. - (Европейский маркетинг). - ISBN 966-7767-86-8 : 70.00 грн., 45.00 грн.
Рубрики: Економіка--Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингове средовище -- поведінка покупця -- сегментація -- націлювання -- позіционування -- досліджування ринку Дод.точки доступу: Зарицкая, М. Ю. \перекладач.\ Примірників всього: 2 Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
О-75 Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. - ISBN 966-8365-50-Х : 20.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2) |
Х 15 Хайем, Александр. Маркетинг для "чайников" [Текст] / А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - Киев ; Москва : Диалектика, 1998. - 336 с. - ISBN 966-506-107-0 : 15.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингова програма -- маркетингові комунікації -- маркетингове дослідження -- друкована реклама -- зовнішня реклама -- ціноутворення -- маркування Дод.точки доступу: Ижакевич, Г. П. \пер. с англ.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Х 78 Хопкинс, Том. Умение продавать для "чайников" / Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - Киев ; Москва : Диалектика, 1997. - 256 с. - ISBN 966-506-050-3 : 15.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): демонстрація продукту -- рекомендації Дод.точки доступу: Макарова, Н. М. \пер. с англ.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Б 48 Берґер, Йона. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг Кл.слова (ненормовані): соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн Дод.точки доступу: Замойська, Олена \перекладач.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
С 88 Студинская, Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування Кл.слова (ненормовані): бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Т 65 Траут, Джек. Новое позиционирование [Текст] / Дж. Траут, С. Ривкин ; перевод с англ. С. Жильцов ; под ред. Ю. Каптуревского. - Санкт-Петербург : Питеp, 2003. - 192 с. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-94723-329-0 : 20.00 грн.
Рубрики: Маркетинг Дод.точки доступу: Ривкин, Стив Жильцов, С. \переводчик.\ Каптуревский, Ю. \редактор.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Т 65 Траут, Джек. Маркетинговые войны [Текст] / Дж. Траут, Э. Райс. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 2005. - 256 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-272-00100-1 : 20.00 грн.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- marketing Дод.точки доступу: Райс, Эл Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
К 73 Котлер, Филип. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing Дод.точки доступу: Армстронг, Гари Сондерс, Джон Вонг, Вероника Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
A95 Avery, Jim. Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія Кл.слова (ненормовані): таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія Дод.точки доступу: Bendinger, Bruce \editor.\ Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |
Р 18 Райс, Ел. Маркетингові війни / Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - Харків : Фабула #PRO, 2021. - 237 с. : іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : Marketing warfare. - ISBN 978-617-09-5385-8 : 340.00 грн. Видання до 20-ї річниці книги. Світовий бестселер - для нової генерації маркетологів.
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): marketing -- маркетинг -- marketing wars -- маркетингові війни -- провідні бренди Дод.точки доступу: Траут, Джек Стельмах, В’ячеслав \перекладач.\ Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) |
Б 48 Берґ, ван ден Ґербен. 25 ключових моделей управління / Ґ. Берґ, П. Пітерсма ; перекладач В. Луненко. - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 208 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 199-201. - ISBN 978-617-09-6002-3 (в пер.) : 80.00 грн. Переклад назви: 25 Need-to-Know Management Models
Рубрики: Організація роботи підприємств--Управління компанією--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): матриця Ансоффа -- стратегічний діалог -- бізнес-модель -- SWOT-аналіз -- система показників (BSC) -- бенчмаркінг -- дисконтований грошовий потік (DCF) -- чиста поточна вартість (NPV) -- 4P маркетинг-мікс -- кайдзен/гемба -- шісь сигм -- командні ролі -- цикл Демінга -- конкурентні цінності -- командні ролі -- культурні виміри Анотація: Книга є антологією, яка демонструє корисні моделі управління, вчить використовувати запропоновані моделі для творчого та послідовного управління. Дод.точки доступу: Пітерсма, Пол Луненко, В. \перекладач.\ Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |