П 24 Мартиросян, Б. П. Образование в структуре национальной инновационной системы [Текст] / Б. П. Мартиросян> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев'юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 5-9 Анотація: Осуществлен сравнительный анализ инновационной активности в развитии таких направлений, как нанотехнологии, информационно-коммуникационные системы, биотехнологии, здоровьесбережение, энергетика, новые поколения материалов и др. в России и других странах мира. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Кузьменко, В. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів [Текст] / В. В. Кузьменко, В. В. Примакова> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 14-18 Рубрики: Історія освіти--Україна Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- початкова шкільна освіта -- система підвищення кваліфікації вчителів Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Примакова, В. В. Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Терентьєва, Н. О. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти [Текст] / Н. О. Терентьєва> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 18-21 Рубрики: Вища освіта Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Бабаян, С. Б. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження". [Текст] / С. Б. Бабаян> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 22-24 Анотація: Проаналізовано вислови Конфуція щодо якостей та вмінь, якими має володіти вчитель при спілкуванні з учнями в рамках навчально-виховного процесу. Виділено особливості педагогічних відносин та висвітлено роль і місце вчителів та учнів у процесі педагогічної взаємодії у школі на прикладі педагогічного досвіду Конфуція. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Конфуцій (філософ ; 551 - 479 до н. е.) \про твір\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Каракатсаніс, Т. В. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії [Текст] / Т. В. Каракатсаніс> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 24-28 Рубрики: Освіта--теорія--Європейський Союз--Велика Британія Кл.слова (ненормовані): педагогічна теорія Анотація: Розглянуто основні наукові підходи до визначення сутності поняття «креативність», концепцій та моделей креативності у сучасній педагогічній теорії країн Європейського Союзу, зокрема Великої Британії. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Кошарна, Н. В. The genesis of pedagogical education in Sweden [Текст] = Генезис педагогічної освіти в Швеції / Н. В. Кошарна> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 28-31 Рубрики: Педагогічна освіта--Швеція Кл.слова (ненормовані): Педагогіка Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Андрюшина, О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США [Текст] / О. В. Андрюшина> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 32-36 Рубрики: Освіта--США Кл.слова (ненормовані): Student Achievement and School Accountability Programs -- моніторинг якості освіти -- загальна освіта, США Анотація: Досліджено тлумачення терміна «умова» у загальному, філософському та педагогічному значеннях, розкрито організаційно-педагогічні умови здійснення моніторингу якості загальної освіти на регіональному рівні в США. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Гаврилюк, А. В. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.) [Текст] / А. В. Гаврилюк> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 37-38 Рубрики: Вища освіта--Німеччина Кл.слова (ненормовані): університетська освіта Німеччини Анотація: Висвітлено питання розвитку модернізації університетської освіти Німеччини. Розглянуто історію розвитку модернізації університетів Німеччини в період з 1945 р. до 1999 р., окреслено важливість впровадження Болонського процесу як запоруки активної інтеграції в європейський освітній простір. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Канішевська, Л. В. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів [Текст] / Л. В. Канішевська> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 39-42 Рубрики: Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): сімейні цінності, програми -- родинні традиції -- учні 8 - 9 класів -- родинознавство Анотація: Визначено мету програми «Сімейні цінності», яка полягає у підготовці старшокласників <шкіл-інтернатів> до майбутнього <сімейного життя> на основі традиційних для України <сімейних цінностей>, <родинних традицій> і <звичаїв>, <подружніх> та <батьківсько-дитячих взаємин>. Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Соколовська, С. В. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine [Текст] / С. В. Cоколовська> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 42-46 Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Ягеніч, Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. В. Ягеніч> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 46-48 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Куцан, О. Г. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів [Текст] / О. Г. Куцан> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 49-52 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Сосницька, Н. Л. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти [Текст] / Н. Л. Сосницька> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 52-55 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Бобрицька, В. І. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики [Текст] / В. І. Бобрицька> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 56-59 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Войцехівський, М. Ф. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Текст] / М. Ф. Войцехівський> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 59-63 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Кашпур, Т. О. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах [Текст] / Т. О. Кашпур> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 64-66 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Носенко, Т. І. Використання служб Google для організації практики студентів [Текст] / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 67-69 Анотація: Розглянуто можливості дистанційної підтримки педагогічної практики засобами інтернет-технологій Web 2.0. Наведено приклади створення спільних документів за допомогою сервісів Google-Календар та Google-Документи. Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Панченко, А. Г. Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Покась, В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти [Текст] / В. П. Покась, Я. С. Фруктова> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 70-74 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Фруктова, Я. С. Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Хитра, З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу [Текст] / З. М. Хитра> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 74-76 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 24 Солошич, І. О. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови [Текст] / І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 77-79 Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Канішевська, Л. В. \редкол.\ Хамаршех, А. Ш. Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |