> Шифр: Д557363/2017/11/12 Газета 2017р. № 11/12 (803/804) "Білі ворони" - 2017 : Небайдужі педагоги "злетілися" на Третю національну (не)конференцію EdCamp. - С.8-10 Павленко, Л. Перспективне планування діяльності школи на 2013-2018 рр. / Л. Павленко. - С.11-28 Недомовна, В. Перспективна програма розвитку ЗНЗ на 2014-2019 н. р. / В. Недомовна. - С.29-56 Антощак, О. Перспективний план роботи на 2015-2019 рр. : Прогнозування розвитку навчально-виховного процесу, кадрового забезпечення та матеріально-технічної бази / О. Антощак. - С.57-63 Дзега, Л. Перспективне прогнозування діяльності на 2015-2020 рр. / Л. Дзега. - С.64-73 Покальська, О. Перспективний план роботи школи на 2016-2021 рр. / О. Покальська. - С.74-82 Іщенко, О. Програма розвитку школи-інтернату на період 2016-2021 рр. / О. Іщенко, О. Станко, Н. Калинич. - С.83-102 Волкова, Н. Стратегія розвитку ліцею на 2017-2022 рр. / Н. Волкова. - С.103-105 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Іщенко, О. Програма розвитку школи-інтернату на період 2016-2021 рр. [Текст] / О. Іщенко, О. Станко, Н. Калинич> // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 11/12(803/804). - С. 83-102 Дод.точки доступу: Станко, О. Калинич, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2018/5 Журнал 2018р. № 5 Бондарчук, І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / Ірина Бондарчук. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Онищенко, О. Урок мужності / Оксана Онищенко, Ірина Назарчук, Світлана Зеленська. - С.5–7. Каракоз, С. Іван Зязюн (1938–2014) / Сусанна Каракоз. - С.8–11. Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.15–18. - Бібліогр.: 11 назв. Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко. - С.12–14. - Бібліогр.: 2 назви. Плигань, О. Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник. - С.19–20. Крижанівська, М. Урок літературного читання у 1 класі / Марія Крижанівська. - С.20–22. Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак. - С.22–25. Радченко, В. Урок-квест з математики "Як козаки скарби шукали", 3 клас (НПП "Росток") / Валентина Радченко. - С.25–26. Черешнюк, І. Математичний веб-квест / Ірина Черешнюк. - С.27–28. - Бібліогр.: 3 назви. Шурман, М. Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / Маргарита Шурман. - С.28–29. Жуганова, О. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / Олена Жуганова. - С.30–33. Гетьман, В. Презентація проекту "Вічний дарунок – хустина квітчаста" / Валентина Гетьман. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Лопатюк, Н. Людина починається з добра : (година спілкування у 3 класі) / Надія Лопатюк. - С.36–39. - Бібліогр.: 6 назв. Одесюк, А. Урок української мови у 4 класі / Алла Одесюк. - С.39–40. - Бібліогр.: 6 назв. Довгаль, Т. Урок-казка з математики у 1 класі / Тетяна Довгаль. - С.40–41. Юхимович, Л. Урок трудового навчання у 2 класі / Людмила Юхимович. - С.42–43. Життя американських ровесників : (інтерв’ю з дітьми однієї із початкових шкіл США). - С.44–45. Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська. - С.46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.49–52. - Бібліогр.: 3 назви. Філіпінко, Л. Використання методу проектів з метою формування екологічної компетентності у молодших школярів / Любов Філіпінко. - С.52. Авдусенко, Л. Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Людмила Авдусенко. - С.53–54. Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.55–56. Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна. - С.56–57. - Бібліогр.: 5 назв. Радченко, А. Свято до Дня матері / Анна Радченко. - С.58–59. Ляшишина, Л. Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх! : (авторська розробка виховного заходу) / Любов Ляшишина. - С.60–62. Гетьман, В. Вічний дарунок – хустина квітчаста / Валентина Гетьман. - С.63. Вільк, Г. Дитячі роки Тараса Шевченка / Галина Вільк. - С.64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Л 69 Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--початкова школа Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів. Дод.точки доступу: Іщенко, О. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2019/2 Журнал 2019р. № 2 Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко. - С.1–4. - Бібліогр.: 8 назв. Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко. - С.5–8. Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак. - С.9–11. Гетьман, В. Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період) / Валентина Гетьман. - С.11–14. Чудакова, О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / Оксана Чудакова. - С.14–15. Биканова, Н. Урок літературного читання, 4 клас / Наталія Биканова. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук. - С.19–20. Шишова, О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : (природознавство, 4 клас) / Ольга Шишова. - С.21–25. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / Ірина Ягупа. - С.26–34. Чемерис, Т. Урок з основ здоров’я у 1 класі / Тетяна Чемерис. - С.34–37. Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.38–39. Яремчук, Т. Мандрівка Всесвітом : (4 клас) / Тетяна Яремчук. - С.40–42. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.43–48. - Бібліогр.: 3 назви. Красоткіна, Н. Моє бачення виховання дітей : (роздуми на тему...) / Надія Красоткіна. - С.48–50. Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.51–53. Ґолибард, Є. Ставлення до Правди / Євген Ґолибард. - С.54–55. Охрімчук, Р. Виховання: просто про складні життєві речі / Раїса Охрімчук. - С.56–58. Сакалюк, О. Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк. - С.59–60. - Бібліогр.: 3 назви. Гуцалюк, Т. У дивосвіті мови : (квест для учнів 2 класів) / Тетяна Гуцалюк. - С.61–62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інтегровані підручники--українська мова--читання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегровані підручники -- навчальна література -- українська мова -- читання -- Нова українська школа -- початкова школа -- інтеграція -- 2 клас Анотація: У статті розповідається про те, що формат інтегрованого підручника, створеного на основі нового Державного стандарту загальної початкової освіти, є оптимальним засобом формування "компетенцій майбутнього". Одним із варіантів інтеграції мови та читання полягає у поєднанні тематичного принципу та синхронізації змістових ліній. Запропоновано розглянути такий підхід на прикладі підручника з української мови та читання для 2 класу видавництва "Літера ЛТД". Вчителям, які працюють за програмою, розробленою авторським колективом під керівництвом Р. Б. Шияна, для предмета "Українська мова" у 2 класі пропонуватиметься один підручник – "Українська мова та читання". Дод.точки доступу: Логачевська, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2019/3 Журнал 2019р. № 3 Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3. Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7. Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11. Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13. Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18. Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20. Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30. Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г. Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35. Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37. Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви. Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42. Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49. Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви. Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56. Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59. Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: Л580023252/2018/12 Журнал 2018р. № 12 Бузов, А. "Безумний пакт" як історія однієї ініціації: новела Віталія Бендера "Таємниця" в контексті модерністських пошуків автора / А. Бузов. - С.12-17 Арпентьева, М. Бульварный роман: повседневные и профессиональные психотерапевтические отношения / М. Арпентьева. - С.3-12 Вірченко, Т. Сучасна українська драматургія для дітей: аксіологічний вимір крізь поколіннєву призму / Т. Вірченко. - С.18-24 Кл.слова: антологія, драматургія, дитяча література Гайдаш, А. Композиційні особливості п’єси-спогаду "М. Баттерфляй" Д.Г. Хуанга / А. Гайдаш. - С.24-28 Кл.слова: п’єса-спогад, флешбек, старіння Гуль, О. Філософське підґрунтя імагологічних імплікацій соціокультурного компонента китайської флористичної лірики / О. Гуль. - С.28-33 Іщенко, О. Свій / чужий хронотоп як маркер ідентичності героїв у романах Мирослава Дочинця / О. Іщенко. - С.33-39 Козлов, Р. Концепт "структура" в дискусіях мистецького українського руху / Р. Козлов. - С.39-44 Кошман, П. Мова і нацыя як праблемнае поле сучаснай беларускай прозы / П. Кошман. - С.44-48 Ліхоманова, Н. Онтологія ідентичності у прозі Амелі Нотомб / Н. Ліхоманова. - С.49-53 Набитович, І. Музичний дискурс творчости Дарії Віконської / І. Набитович. - С.54-60 Пащенко, Є. Хорватія Дмитра Павличка / Є. Пащенко. - С.60-65 Руснак, І. Жанрові особливості і прототипи роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука / І. Руснак. - С.65-76 Сафарян, С. Індоєвропейські та праслов’янські космологічні мотиви у фольклорній спадщині Давньої Русі / С. Сафарян. - С.76-81 Терехова, І. Художнє відображення проблеми гріховного та праведного в повісті М. Костомарова "Сорок лет" / І. Терехова. - С.81-85 Циганок, О. Проблеми атрибуції поетики Києво-Могилянської академії "Praecepta de arte poētica…" (1735?) / О. Циганок. - С.85-89 Гончаренко, А. Літературна спадщина Бориса Грінченка для дітей і про дітей / А. Гончаренко. - С.90-94 Погребенник, В. Самобутність літературного фольклоризму поезії Бориса Грінченка / В. Погребенник. - С.95-100 Яковлева, І. Осмислення ідей жіночого руху у перекладах "нової драми" М. Грінченко (на матеріалі драми Г. Зудермана "Heimat") / І. Яковлева. - С.100-105 Луцюк, М. Давньоєгипетська "Пісня арфіста": художній переклад українською і коментування / М. Луцюк. - С.106-111 Бровко, О. Компаративні виміри художнього підтексту / О. Бровко. - С.106-111 Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 4–7. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підручники--українська мова та читання--Я досліджую світ--початкова школа Кл.слова (ненормовані): підручники -- українська мова та читання -- Я досліджую світ, курс -- Нова українська школа -- інтегрований підручник -- критичне мислення -- робота над твором -- уривки казки -- початкова школа -- 2 клас Анотація: За приклад взято підручники для 2 класу "Українська мова та читання", автори О. Іщенко, С. Логачевська, та "Я досліджую світ", автори О. Іщенко, О. Ващенко, Л. Романенко (видавництво "Літера ЛТД"). В основу статті покладено роботу над одним твором – "Слон Елмер" (за Девідом Маккі). До фрагментів уроків за цією казкою залучено для ілюстрації деяких тез уривки з підручників "Українська мова та читання", "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Логачевська, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Н 12 На хвилях мови. Аллі Йосипівні Багмут [Текст] / Національна академія наук України, Інститут української мови ; упорядник О. С. Іщенко. - Київ : КММ, 2011. - 280 с. - (Не все сплива рікою часу...). - ISBN 978-966-1673-10-5 : 100.00 грн.
Рубрики: Українська мова--Мовознавці--Популярні видання Дод.точки доступу: Іщенко, О. С. \упорядник.\ Національна академія наук України Інститут української мови Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) |
Іщенко, О. Свій / чужий хронотоп як маркер ідентичності героїв у романах Мирослава Дочинця [Текст] / О. Іщенко> // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2018. - № 12. - С. 33-39 Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: У616793/2020/2 Журнал 2020р. N 2 Степаненко, М. І. Агіонім Мати Божа в поетичному дискурсі Тараса Шевченка / М. І. Степаненко. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст. Шведова, М. О. Граматичне освоєння запозичених іменників із кінцевим -о в українській мові: корпусне дослідження / М. О. Шведова. - С.13-30. - Бібліогр. в кінці ст. Кислюк, Л. П. Узуальне й оказіональне словотворення в різностильовій мовній практиці / Л. П. Кислюк. - С.31-44. - Бібліогр. в кінці ст. Іщенко, О. С. Вплив іменників і дієслів на паузування в усному мовленні / О. С. Іщенко. - С.45-58. - Бібліогр. в кінці ст. Казимірова, І. А. Лінгвістичний профіль джерела як термінографічний інструмент / І. А. Казимірова. - С.59-73. - Бібліогр. в кінці ст. Яремко, Я. П. Франкова концепція терміна в контексті сучасної антропоцентричної парадигми / Я. П. Яремко, Н. Я. Лужецька. - С.74-88. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, О. П. Можливе й неможливе в діахронній ойконімії на прикладі назв Київщини / О. П. Карпенко. - С.89-99. - Бібліогр. в кінці ст. Бовсуновська, М. А. Мови в культурно-інформаційному просторі Житомирщини / М. А. Бовсуновська. - С.100-111. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Іщенко, О. С. Вплив іменників і дієслів на паузування в усному мовленні [Текст] / О. С. Іщенко> // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2020. - N 2. - С. 45-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540 Кл.слова (ненормовані): усне мовлення -- виразне мовлення -- спонтанне мовлення -- фонетика -- просодика -- мовленнєві паузи -- паузуванняпередпаузні слова -- іменники -- дієслова Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Б 79 Іщенко, О. Л. Я досліджую світ. 2 клас : підручник для 2класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / О. Л. Іщенко, О. Ващенко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - ISBN 978-966-945-069-2 (Ч.2) : 33.00 грн.
Рубрики: Природознавство--Я досліджую світ--1 клас--Підручники для початкової школи Кл.слова (ненормовані): шкільний підручник -- 2 клас Дод.точки доступу: Ващенко, О. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Б 79 Іщенко, О. Л. Я досліджую світ. 2 клас : підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1 / О. Л. Іщенко, О. Ващенко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - ISBN 978-966-945-068-5 (Ч.1) : 33.00 грн.
Рубрики: Природознавство--Я досліджую світ--1 клас--Підручники для початкової школи Кл.слова (ненормовані): шкільний підручник -- 2 клас Дод.точки доступу: Ващенко, О. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |