> Шифр: І426210053/2016/5 Журнал 2016р. № 5 Ільченко, В. Р. Яким має бути зміст освіти майбутньої школи України? / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С.3-4 Кл.слова: наукова компетентність Гриньова, М. В. Біоетика як розуміння феномену життя / М. В. Гриньова. - С.5-8 Кл.слова: людина, природа, гуманізм Армейська, Л. В. Теоретичні основи мотиваційного програмно-цільового забезпечення формування правової компетентності керівників сільських навчальних закладів / Л. В. Армейська. - С.9-12 Кл.слова: флексибільність, афільована програма, професійна мобільність Стрельніков, В. Ю. Теоретичні основи побудови концепції дидактичної системи підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації / В. Ю. Стрельніков. - С.13-15 Кл.слова: професійна підготовка, суб'єкт-суб'єктна взаємодія Кіриченко, С. В. Професійна самореалізація вчителів старшої школи засобами освітньо-проектної діяльності / С. В. Кіриченко. - С.16-18 Кл.слова: старшокласники, освітня діяльність Куценко, Т. В. Педагогічні умови професійної самореалізації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. В. Куценко. - С.19-21 Кл.слова: методична робота, самоосвіта Бєляєва, О. М. Педагогічне мислення у структурі професійно-педагогічної компетентності викладача медичного вищого навчального закладу / О. М. Бєляєва. - С.22-25 Кл.слова: педагогічна компетентність Мороховець, Г. Ю. Формування професійної компетентності лікаря засобами економічної теорії / Г. Ю. Мороховець. - С.26-28 Харченко, О. В. Моніторинг якості освіти студентів факультету фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.29-31 Рендюк, С. П. Суб'єкт-суб'єктна дидактична взаємодія викладача і студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів / С. П. Рендюк. - С.32-34 Момот, О. В. Формування інформаційно-комунікативних компетентностей у майбутніх викладачів природничих дисциплін в умовах магістратури класичного університету / О. В. Момот. - С.35-38 Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку інтересу до психологічних знань у старшокласників / Ю. І. Калюжна. - С.39-42 Щукіна, О. В. Педагогічні превентивні заходи щодо запобігання агресії у молодшому середовищі / О. В. Щукіна. - С.43-45 Варданян, А. О. Особливості іншомовного професійного діалогічного мовлення майбутніх лікарів / А. О. Варданян. - С.46-48 Буйдіна, О. О. Міжпредметна інтеграція у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.49-52 Семергей, Н. В. Традиції естетичного виховання в Україні: історико-ретроспективне дослідження / Н. В. Семергей, О. В. Тєвікова. - С.58-61 Кузьмич, В. К. Виховання гуманного ставлення до людей похилого віку у студентів педагогічних університетів / В. К. Кузьмич. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: І426210053/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки / Л. І. Нічуговська. - С.11-15 Кл.слова: освіта, профільність, біосфера Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19 Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22 Кл.слова: професійна підготовка, технологічний підхід КарманенкоВ., В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. КарманенкоВ. - С.23-25 Кл.слова: технології навчання, форми навчання Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28 Кл.слова: творча самореалізація, професійна освіта Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32 Кл.слова: фахова компетентність Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36 Кл.слова: функціональні компоненти Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41 Кл.слова: маркетингова діяльність, систематизація, інформація Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44 Кл.слова: метод дослідження, загальноприйняті принципи, джерельна база Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48 Кл.слова: естетичне виховання, духовні цінності Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51 Кл.слова: дитяча література, художній образ, читання Тупиця, Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / Ю. С. Тупиця. - С.52-54 Кл.слова: іноземна мова, заняття, навчальний матеріал Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58 Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, педагогічна майстерність Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61 Кл.слова: гуманна педагогіка, освітній процес Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65 Кл.слова: принцип освіти педагогів, компетенції Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69 Кл.слова: змістовий модуль, лекція Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бєляєва, О. М. Педагогічне мислення у структурі професійно-педагогічної компетентності викладача медичного вищого навчального закладу [Текст] / О. М. Бєляєва> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 5. - С. 22-25 Кл.слова (ненормовані): педагогічна компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід [Текст] / О. М. Бєляєва> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 1. - С. 33-36 Кл.слова (ненормовані): функціональні компоненти Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: І426210053/2017/7 Журнал 2017р. № 7 Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8 Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12 Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15 Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18 Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22 Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27 Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30 Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34 Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43 Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46 Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50 Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53 Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56 Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва> // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 23-27 . - ISSN 2221-6316 Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- структурні компоненти -- авторська таксономія Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |